Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START to produkt dedykowany biurom rachunkowym, które świadczą swoje usługi dla firm i osób fizycznych prowadzących księgowość w sposób uproszczony (księga przychodów i rozchodów) oraz na zasadzie ewidencji ryczałtowej. Moduł Biuro Rachunkowe skutecznie usprawnia organizację pracy biura, dzięki zarządzaniu i kontroli zadań oraz ewidencji postępu procesu rozliczania klienta, narzędziu analizy rentowności obsługi klienta oraz efektywności pracowników. Obsługę baz danych klientów optymalizują operacje seryjne. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację. Elektroniczna wymiana danych z bankiem przyspiesza proces rozliczeń płatności. Dodatkowo Użytkownik otrzymuje łatwy w obsłudze moduł fakturujący do prowadzenia sprzedaży usług własnych.
Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START to pakiet, który zawiera:
- moduł Księga Podatkowa
(w wersji dla biur rachunkowych),
- moduł Faktury,
- moduł Kasa/Bank,
- moduł Biuro Rachunkowe,
- 12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA,
- komplet podręczników w formie elektronicznej,
- menedżer licencji (możliwe jest zabezpieczenie alternatywne w postaci fizycznego Klucza Zabezpieczającego MemoHASP USB w cenie 169,00 zł/szt netto).
|
|
Stała, 12-miesięczna opieka gwarancyjna producenta oprogramowania w postaci usługi Comarch Asysta to dodatkowa korzyść, dzięki której możesz liczyć na błyskawiczną i rzeczową pomoc producenta oraz masz prawo do użytkowania najnowszych wersji programów zaraz po udostępnieniu. Uzyskasz też dostęp do forum dyskusyjnego oraz internetowego Centrum Wiedzy Comarch.
![Comarch ERP Optima dla biur rachunkowych](http://viplex.nazwa.pl/magazyn/aukcjeallegro/optima%20szablon/ImgOptimaDoradcaPodatkowySTART1.jpg)
Możliwości pakietu
Moduł Księga Podatkowa zapewnia możliwość:
- naliczenia zaliczek na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji rocznych oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
- możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na PIT-36 lub PIT-36L,
- sporządzania deklaracji VAT-7 i VAT-UE oraz wysyłanie ich do systemu e-deklaracji,
- księgowania do bufora,
- przeksięgowania zapisów z bufora do księgi,
- zamknięcia zapisów księgowych na dany dzień,
- sporządzania i księgowania spisu z natury.
Moduł Księga Podatkowa, współpracuje z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.
Księga Podatkowa pozwala na prowadzenie:
- zapisów Księgi Przychodów i Rozchodów,
- rejestrów VAT,
- ewidencji dodatkowej,
- ewidencji wynagrodzeń,
- ewidencji przebiegu pojazdu,
- spisu z natury,
- naliczenia zaliczek na podatek dochodowy,
- sporządzenie deklaracji podatkowych.
Moduł Comarch ERP Optima Faktury to:
- Przyspieszenie pracy poprzez wykonywanie operacji seryjnych (zbiorcze zatwierdzanie i usuwanie oraz kopiowanie dokumentów),
- Szybki dostęp do informacji o bieżących cenach oferowanych towarów, dzięki możliwości tworzenia list towarów,
- Prosta ewidencja oferowanych towarów i usług dzięki możliwości szczegółowego opisywania cechami (atrybutami),
- Wystawianie faktur w cenach „od netto” dla innych podmiotów gospodarczych, lub „od brutto” dla klientów indywidualnych,
- Prowadzenie nieograniczonej listy cech jednego towaru lub usługi w dowolnej walucie,
- Definiowanie warunków handlowych (cen, limitów kredytowych, rabatów) indywidualnie dla każdego kontrahenta,
- Dowolne modyfikowanie wyglądu graficznego faktur, m.in. układ kolumn, nagłówek faktury, logo firmy.
Wykorzystując moduł Comarch ERP Optima Kasa/Bank zyskujesz możliwości:
- Kontrolowania przepływów środków pieniężnych – raporty przeszłych oraz planowanych wpływów i wydatków w przyszłości,
- Prowadzenia preliminarza płatności w firmie – informacje na ten temat to wszystkie planowane spłaty należności i zobowiązań, daty płatności podatków, spłat rat kredytów (preliminarz płatności doskonale wspiera podejmowanie decyzji finansowych),
- Monitorowania rozliczeń z dłużnikami i wierzycielami – bez problemu uzyskasz wieloprzekrojowe zestawienia dotyczące niezrealizowanych płatności, listy największych dłużników i wierzycieli czy zaległości według typów dokumentów,
- Łatwego wyliczenia zysku, kosztów i inwestycji firmy – wyliczenia pokazują rozkład kosztów i przychodów, a także wielkość nakładów ponoszonych na inwestycje.
Moduł Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia
- Wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
- Wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
- Możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych,
- Sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
- Integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
- Rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
- Przygotowania wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
- Wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.
![](http://viplex.nazwa.pl/magazyn/aukcjeallegro/optima%20szablon/biuro_rachunkowe_okno_glowne.gif)
Cena zakupu jest ceną brutto za pakiet licencji na pierwsze stanowisko. Zawsze wystawiamy fakturę VAT. Zamówienie licencji dla kolejnych stanowisk i dodatkowe moduły wymagają uprzedniego poinformowania telefonicznego.
Pakiet Comarch ERP Optima Doradca Podatkowy START może być zakupiony wyłącznie jako pierwszy zakup oprogramowania Optima.
Przetestuj bezpłatnie oprogramowanie w wersji Demo. Dowiedz się więcej: tel. 535-[zasłonięte]-505.