Comarch OPT!MA START Mikrofirma to doskonałe narzędzie pozwalające na obsługe prostej działalności handlowej lub usługowej. Pakiet umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedażowych i zapewnia pełną integracją z dokonywanymi płatnościami. Moduł Kasa/Bank usprawnia analizę i prognozowanie przepływów finansowych oraz ich windykację. Elektroniczna wymiana danych z bankiem przyspiesza proces rozliczeń płatności.
Comarch OPT!MA START Mikrofirma zawiera:
• moduł Faktury • moduł Kasa/Bank • komplet podręczników w wersji elektronicznej
OPIS
Moduł Faktury to łatwe wystawianie dokumentów handlowych, cennik z dowolną ilością cen, kartoteki kontrahentów wraz indywidualnymi warunkami handlowymi, wielowymiarowe rabaty.
Moduł Faktury umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury można wystawiać w cenach „od netto” i „od brutto” oraz w walutach obcych) i zapewnia pełną integrację z dokonywanymi płatnościami. Program jest dostosowany do wymiany handlowej z kontrahentami z Unii Europejskiej m.in. umożliwiając rejestrację transakcji wewnątrzwspólnotowych (także trójstronnych) oraz wyliczanie i przygotowanie uproszczonej deklaracji INTRASTAT – informacji o rzemieszczeniachtowarów w ramach Unii Europejskiej. Deklarację można przygotować w postaci elektronicznej i przesłać do właściwej Izby Celnej.
Dla użytkowników często pracujących z określoną grupą klientów, przygotowane jest Okno Sprzedaży Dedykowanej. Udostępniane w nim informacje o stanie rozliczeń z kontrahentem, możliwość generowania dokumentów handlowych oraz przegląd zadań CRM i graficzna analiza sprzedaży czynią z okna sprzedaży dedykowanej centralne miejsce obsługi stałych klientów. Użytkownik może samodzielnie zmienić wydruk faktury dzięki prostemu generatorowi raportów GenRap.
Funkcjonalność modułu Faktury obejmuje między innymi:
- wystawianie faktur sprzedaży dla podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych, faktur zakupu, paragonów, dokumentów tax free, faktur zakupu od rolnika ryczałtowego, wewnętrznych faktur zakupu i sprzedaży
- fiskalizację paragonów i faktur sprzedaży dla osób fizycznych - współpraca z drukarkami fiskalnymi,
- faktury korygujące (ilość, wartość, podatek VAT)
- wystawianie dokumentów związanych z procesem przedsprzedaży - faktur Pro Forma
- wystawianie dokumentów w walutach obcych - na dokumencie sprzedaży można określić walutę, rodzaj kursu i aktualny przelicznik
- możliwość wydruku faktury wraz ze skojarzonymi dokumentami kasowymi
- standardowe formy płatności: gotówka i przelew oraz płatności kartami kredytowymi, kompensaty, kredyty oraz inne dowolnie definiowane
- elastyczną, definiowalną numeracja dokumentów
- prowadzenie dowolnej ilości kartotek usług z możliwością podziału na dowolne grupy asortymentowe prezentowane w formie drzewa
- obsługę kodów kreskowych.
Moduł Kasa/Bank to centralne miejsce, w którym zbierane są wszystkie dane o wpływach i wydatkach firmy. Pozwala to nie tylko na bieżące analizy przepływu środków pieniężnych i ich kontrolę, ale również na generowanie prognoz.
Program Comarch OPT!MA zapewnia elektroniczne przesyłanie danych do banku (pozwala na przygotowanie i wysłanie do wskazanego banku zestawu przelewów).
Moduł Kasa/Bank umożliwia m.in.:
• pracę w oparciu o dowolną ilość rejestrów kasowych i bankowych, również dla walut obcych,
• powiązanie rejestrów z wybraną walutą lub operatorem,
• przypisanie kilku typów kursu dla jednej waluty,
• wykonanie analiz przepływów finansowych,
• generowanie automatycznych kompensat, ponagleń zapłaty i not odsetkowych,
• rozliczanie planowanych płatności z wprowadzanymi zapisami kasowymi i bankowymi,
• eksport i import przelewów bankowych.
Funkcjonalność modułu Kasa/Bank obejmuje również:
- rozliczenia ze wszelkimi podmiotami prawnymi - kontrahentami i urzędami, a także z pracownikami,
- rozliczenia seryjne lub zbiorcze dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów prawnych,
- prowadzenie i rozliczanie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
- automatyczne rozliczanie planowanych płatności z wprowadzonymi zapisami kasowymi,
- bankowość elektroniczną - a więc komunikację z systemami typu Home-Banking obejmującą zlecanie wykonania operacji do banku (przelewy wychodzące) oraz import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
- słownik banków, który można uzupełnić ręcznie lub importując informacje o wszystkich bankach w Polsce z plików dostarczanych przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR),
- słownik urzędów (US, ZUS...), który raz uzupełniony jest dostępny ze wszystkich pozostałych modułów systemu CDN OPT!MA,
- inne słowniki - kontrahenci, pracownicy, wspólnicy, banki, urzędy, kategorie, formy płatności...
- definiowalne schematy numeracji dokumentów,
- import części danych z programów serii CDN Klasyka - np. lista kontrahentów, wspólników, rejestry VAT, listy płac, ewidencja samochodów, spis z natury, itd.
- rozliczenia dokumentów (w tym wypłat) w różnych walutach.
W przypadku pytań skontaktuj się pod numerem telefonu, lub e-mailem podanym w opisie aukcji: ( od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)
WDROŻENIE
Dodatkowo nasza firma oferuje kompleksowe wdrożenie (usługi doradcze z zakresu proponowanych rozwiązań, analiza wdrożenia, wdrożenie systemu i przeszkolenie personelu oraz opiekę serwisową).
Aby uzyskać szczegółowe informacje oraz koszty wdrożenia prosimy o kontakt telefoniczny 032 [zasłonięte]380 70, 660 199 899 lub e-mail: [zasłonięte]@gtech.com.pl
GRATIS
30 min darmowej konsultacji telefonicznej dotyczącej instalacji i uruchomienia programu. |