Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Comarch CDN OPTIMA START Mała Firma Ks. Podatkowa

19-01-2012, 11:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 362.90 zł     
Użytkownik grzesiug
numer aukcji: 2023861297
Miejscowość Tarnowskie Góry
Wyświetleń: 13   
Koniec: 27-01-2012 10:30:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

GTECH
Comarch OPTIMA START Mała Firma

Comarch OPT!MA START Mała Firma to propozycja dla każdej firmy usługowej i większości niedużych firm handlowych poszukujących prostego i intuicyjnego systemu wspierającego sprzedaż i pozwalającego rozliczyć się ze swojej działalności w oparciu o księgę przychodów i rozchodów.

Comarch OPT!MA START Mała Firma zawiera:

• moduł Faktury
• moduł Kasa/Bank

moduł Księga Podatkowa
• komplet podręczników w wersji elektronicznej

12-miesięczna gwarancja i Comarch ASYSTA

 

OPIS

Moduł Faktury to łatwe wystawianie dokumentów handlowych, cennik z dowolną ilością cen, kartoteki kontrahentów wraz indywidualnymi warunkami handlowymi, wielowymiarowe rabaty.

Moduł Faktury umożliwia łatwe wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury można wystawiać w cenach „od netto” i „od brutto” oraz w walutach obcych) i zapewnia pełną integrację z dokonywanymi płatnościami. Program jest dostosowany do wymiany handlowej z kontrahentami z Unii Europejskiej m.in. umożliwiając rejestrację transakcji wewnątrzwspólnotowych (także trójstronnych) oraz wyliczanie i przygotowanie uproszczonej deklaracji INTRASTAT – informacji o  rzemieszczeniachtowarów w ramach Unii Europejskiej. Deklarację można przygotować w postaci elektronicznej i przesłać do właściwej Izby Celnej.

 

Dla użytkowników często pracujących z określoną grupą klientów, przygotowane jest Okno Sprzedaży Dedykowanej. Udostępniane w nim informacje o stanie rozliczeń z kontrahentem, możliwość generowania dokumentów handlowych oraz przegląd zadań CRM i graficzna analiza sprzedaży czynią z okna sprzedaży dedykowanej centralne miejsce obsługi stałych klientów. Użytkownik może samodzielnie zmienić wydruk faktury dzięki prostemu generatorowi raportów GenRap.

Funkcjonalność modułu Faktury obejmuje między innymi:

  • wystawianie faktur sprzedaży dla podmiotów gospodarczych oraz osób fizycznych, faktur zakupu, paragonów, dokumentów tax free, faktur zakupu od rolnika ryczałtowego, wewnętrznych faktur zakupu i sprzedaży
  • fiskalizację paragonów i faktur sprzedaży dla osób fizycznych - współpraca z drukarkami fiskalnymi,
  • faktury korygujące (ilość, wartość, podatek VAT)
  • wystawianie dokumentów związanych z procesem przedsprzedaży - faktur Pro Forma
  • wystawianie dokumentów w walutach obcych - na dokumencie sprzedaży można określić walutę, rodzaj kursu i aktualny przelicznik
  • możliwość wydruku faktury wraz ze skojarzonymi dokumentami kasowymi
  • standardowe formy płatności: gotówka i przelew oraz płatności kartami kredytowymi, kompensaty, kredyty oraz inne dowolnie definiowane
  • elastyczną, definiowalną numeracja dokumentów
  • prowadzenie dowolnej ilości kartotek usług z możliwością podziału na dowolne grupy asortymentowe prezentowane w formie drzewa
  • obsługę kodów kreskowych.

 

Moduł Kasa/Bank to centralne miejsce, w którym zbierane są wszystkie dane o wpływach i wydatkach firmy. Pozwala to nie tylko na bieżące analizy przepływu środków pieniężnych i ich kontrolę, ale również na generowanie prognoz.

 

Program Comarch OPT!MA zapewnia elektroniczne przesyłanie danych do banku (pozwala na przygotowanie i wysłanie do wskazanego banku zestawu przelewów).

 

Moduł Kasa/Bank umożliwia m.in.:

• pracę w oparciu o dowolną ilość rejestrów kasowych i bankowych, również dla walut obcych,

• powiązanie rejestrów z wybraną walutą lub operatorem,

• przypisanie kilku typów kursu dla jednej waluty,

• wykonanie analiz przepływów finansowych,

• generowanie automatycznych kompensat, ponagleń zapłaty i not odsetkowych,

• rozliczanie planowanych płatności z wprowadzanymi zapisami kasowymi i bankowymi,

• eksport i import przelewów bankowych.

Funkcjonalność modułu Kasa/Bank obejmuje również:

  • rozliczenia ze wszelkimi podmiotami prawnymi - kontrahentami i urzędami, a także z pracownikami,
  • rozliczenia seryjne lub zbiorcze dokumentów dla jednego lub wielu podmiotów prawnych,
  • prowadzenie i rozliczanie dowolnej ilości kas i rachunków bankowych również w walutach obcych,
  • automatyczne rozliczanie planowanych płatności z wprowadzonymi zapisami kasowymi,
  • bankowość elektroniczną - a więc komunikację z systemami typu Home-Banking obejmującą zlecanie wykonania operacji do banku (przelewy wychodzące) oraz import zrealizowanych przelewów z pliku dostarczonego przez bank,
  • słownik banków, który można uzupełnić ręcznie lub importując informacje o wszystkich bankach w Polsce z plików dostarczanych przez Krajową Izbę Rozliczeniową (KIR),
  • słownik urzędów (US, ZUS...), który raz uzupełniony jest dostępny ze wszystkich pozostałych modułów systemu CDN OPT!MA,
  • inne słowniki - kontrahenci, pracownicy, wspólnicy, banki, urzędy, kategorie, formy płatności...
  • definiowalne schematy numeracji dokumentów,
  • import części danych z programów serii CDN Klasyka - np. lista kontrahentów, wspólników, rejestry VAT, listy płac, ewidencja samochodów, spis z natury, itd.
  • rozliczenia dokumentów (w tym wypłat) w różnych walutach.

Moduł Księga Podatkowa:

Możliwość łatwego, szybkiego, a przede wszystkim prawidłowego prowadzenia swojej dokumentacji księgowej, poprzez Księgę Przychodów i Rozchodów lub ewidencję przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym, jest dla firmy jednym z kluczowych elementów w jej działalności, gdyż ma dzięki temu całkowitą kontrolę nad rozliczeniami finansowymi oraz bieżący, bezpośredni dostęp do wszelkich danych finansowych.

Umożliwia to moduł Księga Podatkowa, który jest nowoczesnym narzędziem, realizującym wszystkie niezbędne funkcje księgowe, dedykowanym dla tych właśnie firm. Powstał on na bazie wieloletnich doświadczeń programów rodziny Comarch Klasyka, dodatkowo uzbrojony w najnowsze rozwiązania zawarte w programie Comarch OPT!MA jest najlepszą odpowiedzią na zapotrzebowanie firm w zakresie prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów lub ewidencji przychodów objętych zryczałtowanym podatkiem dochodowym.

Oprócz podstawowych ewidencji księgowych (rejestry VAT, księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja ryczałtowa) program pozwala na prowadzenie wszelkich ewidencji pomocniczych, wymaganych przy tej formie księgowości, takich jak: Ewidencja wynagrodzeń, Spis z natury i Ewidencje na potrzeby rozliczenia przejazdów samochodem prywatnym. Gromadzone informacje mogą być automatycznie zaczytane do odpowiednich formularzy, co pozwala na przygotowanie i wydrukowanie deklaracji podatkowych, takich jak: VAT-7, VAT-7K, VAT-UE oraz przygotowanie zaliczek na PIT-36, PIT-36L i PIT-4R, podatek ryczałtowy oraz zaliczek na deklarację PIT-4R. Moduł pozwala również na wypełnienie deklaracji Intrastat.

Moduł Księga Podatkowa, jako część składowa programu Comarch OPT!MA, współpracuje ze wszystkimi pozostałymi modułami, dzięki czemu procesy dekretacji dokumentów w księdze podatkowej bądź w ewidencji ryczałtowej zachodzą automatycznie.

Współpraca modułu Księga Podatkowa wraz z poniższymi modułami umożliwia:

  • Faktury Bezpośrednie przeniesienie wystawionych faktur do odpowiednich rejestrów księgi podatkowej, a następnie przeksięgowanie ich do odpowiednich kolumn książki podatkowej lub ewidencji ryczałtowej,
  • Kasa/Bank Przeniesienie z modułu Księga Podatkowa - Rejestry VAT, zapisów do rejestrów kasowo/bankowych oraz przyszłych płatności do Preliminarza Płatności,
  • Środki Trwałe Przeksięgowywanie do Księgi Podatkowej odpisów amortyzacyjnych
  • Kadry i Płace Szybkie zaksięgowanie listy płac pracowników poprzez ujęcie w Księdze Podatkowej wynagrodzeń oraz składek ZUS płaconych przez pracodawcę.

Moduł Księga Podatkowa to także:

  • pełna zgodność z Rozporządzeniem w Sprawie Prowadzenia Książki Przychodów i Rozchodów,
  • możliwość księgowania do bufora (bufor stanowi wstępne ujęcie zapisów bez konieczności dokonywania korekt),
  • możliwość ograniczania dostępu do poszczególnych funkcji programu,
  • możliwość agregowania danych z kilku działalności na jedną zaliczkę na deklarację PIT-36 lub PIT-36L,
  • współpraca z modułem Analizy.


W przypadku pytań skontaktuj się pod numerem telefonu, lub e-mailem podanym w opisie aukcji: ( od poniedziałku do piątku w godz. 9-17)

 

WDROŻENIE

 

Dodatkowo nasza firma oferuje kompleksowe wdrożenie (usługi doradcze z zakresu proponowanych rozwiązań, analiza wdrożenia, wdrożenie systemu i przeszkolenie personelu oraz opiekę serwisową).

Aby uzyskać szczegółowe informacje oraz koszty wdrożenia prosimy o kontakt telefoniczny 032 [zasłonięte]380 70, 660 199 899 lub e-mail: [zasłonięte]@gtech.com.pl

 

GRATIS

 

30 min darmowej konsultacji telefonicznej dotyczącej instalacji i uruchomienia programu.
kontakt
kontakt