Opis: Tematyka komunikowania i mediów społecznych zaczęła w coraz większym stopniu skupiać uwagę socjologów. Nic dziwnego, we współczesnym świecie należy do najbardziej dynamicznych i fascynujących sfer społecznych. Jest to związane zarówno z odwieczną fundamentalną rolą samego komunikowania w funkcjonowaniu społeczeństw i kultur oraz formowaniu osobowości, ale ostatnio głównie z rozwojem technologii tzw. nowych mediów i ich społecznym wykorzystaniem. [...]W recenzowanym tomie tematyka komunikowania społecznego ujęta jest bardzo szeroko, zarówno od strony technologii (środków komunikowania), jak i przekazów i ich tworzenia (tzw. Web 2.0) oraz recepcji. Jak każda praca zbiorowa, tak i ta książka, ma strukturę problemową, to znaczy grupuje teksty różnych autorów w częściach odpowiadających szerszym zagadnieniom tematycznym. Z recenzji prof. Tomasza Goban-Klasa
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Niezgoda Marian, Świątkiewicz-Mośna Maria, Wagner Aleksandra
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 22395
- Rok wydania: 2010
- Objętość: 440
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
- Ciężar: 0.83
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]68803
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]68803
- Wysokość: 25
- PKWiU: 58.11.1
|