Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COM.UNIKOWANIE W ZMIENIAJĄCYM SIĘ SPOŁECZEŃSTWIE

04-10-2014, 22:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik Hatteria_Krakow
numer aukcji: 4578360193
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 04-10-2014 21:46:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Księgarnia i Antykwariat HATTERIA







Alfred Schutz
COM.UNIKOWANIE W ZMIENIAJĄCYM SIĘ SPOŁECZEŃSTWIE
(Pod redkacją Mariana Niezgody, Marii Świątkiewicz-Mośny, Aleksandry Wagner)

W wymiarze technologicznym na plan pierwszy wysuwają się nowe, rewolucyjne zmiany w technologii komunikowania. Z punktu widzenia zamieszczonych w tym tomie tekstów są one najbardziej interesujące. Upowszechnienie mediów masowych, szczególnie telewizji i uczynienie z niej okna dostępu do globalnego świata, tworzenie informacji, jej przekazywanie i wykorzystywanie, czyli zarządzanie nią, stanowią istotne elementy modelujące kształt współczesnego społeczeńswa. Stąd perspektywa komunikacyjna w naukach społecznych zyskuje na znaczeniu.

[Z Wprowadzenia]

Tematyka komunikowania i mediów społecznych zaczęła w coraz większym stopniu skupiać uwagę socjologów. Nic dziwnego, we współczesnym świecie należy do najbardziej dynamicznych i fascynujących sfer społecznych. Jest to związane zarówno z odwieczną fundamentalną rolą samego komunikowania w funkcjonowaniu społeczeństw i kultur oraz formowaniu osobowości, ale ostatnio głównie z rozwojem technologii tzw. nowych mediów i ich społecznym wykorzystaniem. (...)
W recenzowanym tomie tematyka komunikowania społecznego ujęta jest bardzo szeroko, zarówno od strony technologii (środków komunikowania), jak i przekazów i ich tworzenia (tzw. Web 2.0) oraz recepcji. Jak każda praca zbiorowa, tak i ta książka, ma strukturę problemową, to znaczy grupuje teksty różnych autorów w częściach odpowiadających szerszym zagadnieniom tematycznym.
[Z recenzji prof. Tomasza Goban-Klasa]

Tom „Com.unikowanie w zmieniającym się społeczeństwie” jest odbiciem rosnącego zainteresowania mediami komunikacyjnymi szczególnie tzw. nowymi, czyli Internetem. Autorzy zamieszczonych w tomie artykułów starają się przybliżyć czytelnikowi złożoną i różnorodną problematykę ich funkcjonowania we współczesnym społeczeństwie. (...)

Niewątpliwie zaletą zawartych w tomie opracowań jest wpisanie się w interdyscyplinarną dyskusję nad nowymi zjawiskami, jakie niosą gwałtowne zmiany w systemie komunikowania społecznego. Ma to znaczące konsekwencje dla społecznej praktyki. Trudno znaleźć sferę życia społecznego, w której nie zaznaczyłyby swojego wpływu. W książce znajdujemy także próbę refleksji teoretycznej nad procesem zmian wywołanych przez współczesne cyfrowe techniki komunikacyjne, co szczególnie skutkuje wyłonieniem się nowej przestrzeni dla kontaktów społecznych. Do zalet opiniowanej książki należy to, że oba te aspekty są w niej obecne – analiza społecznej praktyki oraz teoretyczna refleksja.
[Z recenzji prof. Lesława H. Habera]


Wydawca: Zakład Wydawniczy NOMOS

Rok wydania: 2010

Wersja językowa: polska

Liczba stron: 239

Format: B-5

Oprawa: twarda

ISBN/ISSN: [zasłonięte]978-8388-034-1
COM.UNIKOWANIE W ZMIENIAJĄCYM SIĘ SPOŁECZEŃSTWIE
Kontakt z nami:
+48 [zasłonięte] 377 740
+48 12 [zasłonięte] 73
Zasady składania i realizacji zamówień
dostępne są na stronie "O mnie".