|
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Oficyna Wolters Kluwer
2009
oprawa miekka
ISBN:[zasłonięte]978-8326-680-1
cena rynkowa 73 zł
|
wysyłka gratis
|
|
|
Coaching stał się w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych terminów. Podkreśla się powszechnie, iż stanowi on najbardziej wartościowe podejście do rozwoju zawodowego pracowników, a waga tej problematyki stale rośnie. Coaching jest bowiem optymalną strategią na trudne czasy - nie sposób znaleźć drugiej koncepcji i praktyki działania, która tak bardzo wzmacnia kulturę organizacyjną firmy.
Dostępne na naszym rynku publikacje to, niemal wyłącznie, tłumaczenia książek napisanych przez zagranicznych autorów. Prezentowana książka jest odpowiedzią na pilną potrzebę kompleksowego ujęcia problematyki coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji.
Zaproszenie do współudziału w tworzeniu książki przyjęło kilkanaście osób. Są wśród nich zarówno wykładowcy akademiccy, osoby od lat pracujące w charakterze coacha, jak i specjaliści łączący te dwie funkcje. Taki dobór autorów zapewnia publikacji wszechstronną analizę zjawiska, uwzględnienie zarówno teoretycznych, jak i praktycznych aspektów procesu coachingu. Książkę wzbogacają opisy przypadków pochodzące z doświadczeń coachów działających na polskim rynku.
Recenzje:
Publikacja ujmuje problematykę coachingu kompleksowo, odnosząc ją do realiów polskich organizacji. Wśród autorów, których Małgorzata Sidor-Rządkowska zaprosiła do współtworzenia książki, są wykładowcy akademiccy, osoby od lat pracujące w charakterze coacha oraz specjaliści łączący te dwie funkcje, dzięki czemu uwzględniono najważniejsze teoretyczne i praktyczne aspekty procesu coachingu.
Personel i Zarządzanie, 1.12.2009
|
|
|