Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Coaching. Teoria, praktyka, studia.../NOWA

28-02-2012, 20:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 62.70 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2031720354
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 17:07:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków.
Małgorzata Sidor-Rządkowska

Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków.
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8326-680-1
  • liczba stron: 312
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Wymiary: 165 x 240 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Coaching stał się w ostatnim okresie jednym z najpopularniejszych terminów. Podkreśla się powszechnie, iż stanowi on najbardziej wartościowe podejście do rozwoju zawodowego pracowników, a waga tej problematyki stale rośnie. Coaching jest bowiem optymalną strategią na trudne czasy - nie sposób znaleźć drugiej koncepcji i praktyki działania, która tak bardzo wzmacnia kulturę organizacyjną firmy. Dostępne na naszym rynku publikacje to, niemal wyłącznie, tłumaczenia książek napisanych przez zagranicznych autorów. Prezentowana książka jest odpowiedzią na pilną potrzebę kompleksowego ujęcia problematyki coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji. Zaproszenie do współudziału w tworzeniu książki przyjęło kilkanaście osób. Są wśród nich zarówno wykładowcy akademiccy, osoby od lat pracujące w charakterze coacha, jak i specjaliści łączący te dwie funkcje. Taki dobór autorów zapewnia publikacji wszechstronną analizę zjawiska, uwzględnienie zarówno teoretycznych, jak i praktycznych aspektów procesu coachingu. Książkę wzbogacają opisy przypadków pochodzące z doświadczeń coachów działających na polskim rynku.

    Spis treści:
    Wstęp
    Małgorzata Sidor-Rządkowska
    Rozdział 1. Pojęcie i odmiany coachingu
    Łukasz T. Marciniak
    Przegląd definicji coachingu
    Przegląd praktycznych podejść do coachingu
    Mity na temat coachingu
    Cele coachingu
    Zasady efektywnej praktyki
    Odmiany coachingu
    Coaching a inne działania wspierające: konsulting, psychoterapia, counselling, mentoring
    W stronę zintegrowanej definicji coachingu
    Rozdział 2. Coaching a zarządzanie strategiczne
    Czesław Szmidt
    Coaching, strategia firmy, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
    Coaching procesu budowy i realizacji strategii firmy
    Budowa kultury coachingowej jako element strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi
    Podsumowanie
    Rozdział 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze
    Agnieszka Flis
    Sytuacja nowego menedżera
    Jak pomóc nowym menedżerom?
    Kontrakt
    Główne części coachingu
    Zadania domowe i follow up
    Rozdział 4. Kompetencje profesjonalnego coacha
    Dominika Kukiełka-Pucher
    Skuteczny coach - kluczowe kompetencje
    Zakres wiedzy potrzebnej coachowi
    Umiejętności ważne w pracy coacha
    Postawa coacha
    Sytuacje trudne w trakcie coachingu a kompetencje coacha
    Stawanie się coachem - rozwijanie umiejętności i poszukiwanie własnego stylu prowadzenia coachingu
    Rozdział 5. Zawieranie kontraktu coachingowego
    Łada Drozda
    Na co umawia się coach ze swoim klientem?
    Cel a myślenie problemowe
    Kto jest klientem coacha?
    Ustalenie sposobu monitorowania procesu coachingowego
    Etapy zawierania kontraktu
    Kontrakt jako cel coachingowy klienta
    Czas trwania procesu i raport końcowy
    Rozdział 6. Coach - klient: etapy budowania relacji
    Dominika Kukiełka-Pucher
    Specyfika relacji coach - klient
    Warunki brzegowe relacji coach - klient
    Etapy współtworzenia relacji z klientem
    Autentyczne bycie w relacji
    Rozdział 7. Metody i narzędzia pracy coacha
    Łada Drozda
    Wartości
    Kontakt
    Kto mieszka w Tobie?
    Sztuka pytania
    Od czego zacząć?
    Zadania coachingowe
    Rozdział 8. Coaching międzykulturowy
    Edyta Hillesland
    Coaching międzykulturowy a expat coaching
    Kultura organizacji
    Kultury organizacyjne według F. Trompenaarsa
    Pojęcie szoku kulturowego
    Poziomy wrażliwości międzykulturowej w procesie coachingu
    Siatka orientacji kulturowych jako narzędzie pracy coacha
    Rozdział 9. Mierzenie efektywności coachingu
    Piotr Olaf Żylicz
    Efektywność coachingu
    Badania nad efektywnością coachingu
    Adaptacja modelu Donalda Kirkpatricka i problem ROI
    "Twarde" i "miękkie" wskaźniki efektywności
    Ankiety i kwestionariusze w ocenie efektywności coachingu
    Ku przyszłości
    Rozdział 10. Coaching wewnętrznego nastawienia
    Jacek Santorski
    (Zbyt) agresywny szef sprzedaży (autentyczna historia)
    Zrównoważony coaching wszechstronnego lidera - model Kaplana i Kaisera
    Narzędzia coachingu "wewnętrznej gry"
    Przykłady pytań i zadań dla adepta
    "Wewnętrzna gra" coacha
    Rozdział 11.Coaching biznesowy a psychologia pozytywna
    Tomasz Ochinowski
    Po co coachowi psychologia pozytywna?
    Coaching nastawiony na przepływ
    W poszukiwaniu mocnych stron
    Kilka szczegółowych przykładów obecności psychologii pozytywnej w coachingu biznesowym
    Rozdział 12. Pojęcie i istota life coachingu
    Katarzyna Popiołek
    Jak uczynić czas swoim sprzymierzeńcem?
    Potrzeba sensu życia i samorealizacji jako źródło rozwoju
    Wsparcie społeczne jako życiodajna siła
    Pułapki współczesnej codzienności
    Dziesięć praw życia
    Rozdział 13. Superwizja w coachingu - w odniesieniu do realiów polskich organizacji
    Henryk Szmidt
    Istota superwizji
    Rodzaje superwizji
    Superwizja audytu, terapii, konsultingu, doradztwa, mentoringu a superwizja coachingu - punkty specyficzne
    Badania poświęcone superwizji
    Jakie warunki wstępne powinien spełniać projekt superwizyjny?
    Sposób kontrolowania i oceny projektu coachingowego za pomocą superwizji
    Korzyści płynące z usystematyzowanego podejścia do kontroli projektów coachingowych
    Polskie doświadczenia w superwizji coachingu
    Rozdział 14. Etyka coachingu
    Małgorzata Sidor-Rządkowska
    Etyka coachingu jako etyka zawodowa
    Kontrowersje wokół kodeksów etycznych
    Powinności moralne coacha w świetle kodeksów etycznych
    Dylematy etyczne w pracy coacha
    14 zasad coacha
    Studia przypadków
    Studium przypadku I. Proces coachingu w Philips Lighting
    Łukasz T. Marciniak
    Studium przypadku II: Coaching Zarządu
    Robert Żelewski, Roman Stolarski
    Studium przypadku III. Historia Anny
    Łada Drozda
    Studium przypadku IV. Historia Pauliny
    Dominika Kukiełka-Pucher
    Studium przypadku V. Historia Tomka
    Paweł Sopkowski
    Studium przypadku VI. Historia Adama
    Michał Kułakowski
    Studium przypadku VII. Historia Piotra
    Anna Subocz-Polańczyk
    Studium przypadku VIII. Coaching zespołów
    Piotr Kociołek
    Studium przypadku IX. Coaching zespołu z uwzględnieniem nieświadomych zjawisk grupowych
    Jerzy Dmuchowski
    Studium przypadku X. Proces superwizji w DBM Polska
    Katarzyna Pieciul
    Studium przypadku XI. Rola superwizji w mojej pracy - wywiad z coachem
    Henryk Szmidt
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa