Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać

24-01-2012, 7:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2009570475
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 12   
Koniec: 19-01-2012 11:25:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Autor: Micki Holliday
Tłumaczenie: Małgorzata Głogowska
ISBN: 83-[zasłonięte]-0167-8
Tytuł oryginału: Coaching, Mentoring, and Managing: Breakthrough Strategies to Solve Performance Problems and Build Winning Teams
Format: B5, stron: 264

Data wydania: 06/2006

Niech menedżerowie staną się trenerami, mentorami i doradcami

  • Jak motywować i inspirować ludzi do pracy w dobie redukcji zatrudnienia?
  • Jak stworzyć atmosferę, w której dobry pracownik jest dla innych przykładem, a nie zagrożeniem?
  • Jak pracowników, którzy stwarzają problemy, zmienić w produktywnych członków zespołu?

Dlaczego coaching zamiast tradycyjnego zarządzania ludźmi? 
W świecie sportu, skąd pochodzi idea coachingu, trener drużyny zajmuje się wszystkim: prowadzi rekrutację, motywuje, ocenia, rozstrzyga konflikty i zatrzymuje najlepszych zawodników. Dobrze zna wszystkich członków zespołu, cieszy się ich szacunkiem, stwarza atmosferę zdrowej rywalizacji i inspiruje do osiągania zadziwiających wyników.

Czy jako menedżer w firmie możesz przyjąć tak szeroką odpowiedzialność i zbliżyć się do ludzi w swoim zespole? Owszem, ale dopiero wtedy, gdy porzucisz styl myślenia typowy dla przełożonych -- i staniesz się coachem. Coach ma do odegrania trzy role:

  • jako trener wnosi do pracy entuzjazm i pokazuje ludziom wspólny cel;
  • jako mentor dzieli się wiedzą i doświadczeniem;
  • jako doradca wskazuje drogę i podsuwa rozwiązania.

 

Są to główne założenia modelu StaffCoach™ sprawdzonego przez menedżerów na całym świecie. Wprowadź go w swoim zespole. Poznaj bliżej ludzi, którymi kierujesz, i zaproponuj im lepszy układ. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • jak tworzyć więzi zespołowe,
  • jak promować w zespole pożądane wartości,
  • jak rozmawiać z członkami zespołu -- a nie tylko mówić do nich,
  • jak usłyszeć to, co naprawdę myślą,
  • jak zwalczać niepożądane zachowania,
  • jak delegować zadania.