Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Coaching kadry kierowniczej -S.McAdam

28-01-2012, 8:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik madom_pl
numer aukcji: 2026526865
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 28-01-2012 18:19:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


na wszelkie pytania odpowiadamy
 mailowo
Wpłaty można dokonywać na konto :


AliorBank.gif

 Nr konta:
85 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 590339

Koszt wysyłki podany jest w opisie każdej aukcji.

Podana cena za przesyłkę dotyczy zakupu 1 książki,jeśli kupujesz więcej niż 1 książkę  ZAPYTAJ O KOSZT PRZESYŁKI


Wysyłka Pocztą Polską zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
12pocztalogoia6.jpg
Osoby bez pełnej aktywacji konta proszone są o potwierdzenie zakupu.

Wszelkie informacje niezbędne do zakończenia transakcji dostaną Państwo w automatycznej wiadomości z allegro po wygranej aukcji.

Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie "O mnie".
Udział w naszych aukcjach oznacza jego akceptację.

Na wpłatę czekamy 7 dni-termin ten może ulec wydłużeniu po wcześniejszym uzgodnieniu



 

Coaching kadry kierowniczej

Dopasowanie usług coachingowych do kontekstu i potrzeb przedsiębiorstwa

 

Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika). Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób. Omawia dokładnie:

- czym jest coaching kadry kierowniczej, 
- co składa się na kontekst organizacyjny coachingu,
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać,
- co powinien wiedzieć potencjalny coach.

Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu.

 

Autor:

S.McAdam
wydawnictwo:

Wolter Kluwer Polska

 


 Oprawa: Twarda
Format: 15.0x21.0cm
Ilość stron: 172
Rok wydania: 2011
 
  
 
Coaching kadry kierowniczej -S.McAdam