Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

COACHING CZYLI RESTAURACJA OSOBOWOŚCI Bennewicz 24

19-01-2012, 22:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.90 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2005446729
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-01-2012 15:35:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

COACHING CZYLI RESTAURACJA OSOBOWOŚCI Bennewicz  

Książka Coaching czyli restauracja osobowości w przystępny sposób udziela odpowiedzi na pytanie, czym jest coaching i w jakich sytuacjach bywa przydatny, a nawet niezastąpiony. Za każdym rozwiązanym na stronach książki problemem stoi jakaś coachingowa technika
 i ćwiczenie. A wszystko to w historiach z życia wziętych i niezwykłych opowieściach z morałem.

 To opowieść o przemianie, rozwoju, poszukiwaniach.
 To opowieść o celach, dylematach i potrzebach.
 To klucz do każdego celu, który przed sobą postawimy.


 Maciej Bennewicz - Z wykształcenia socjolog. Menedżer, trener. Twórca Ośrodka Rozwoju Psychologicznego „Persona”. Współtwórca i prowadzący cykl programów edukacyjnych dla młodzieży w TVP (1997-99 r.). Psychoterapeuta indywidualnych i grupowy. Prowadził zajęcia i warsztaty w SWPS psychologii społecznej i psychoterapii, treningi interpersonalne i motywacyjne na Wydziale Psychologii UW, a także warsztaty z autoprezentacji i efektywności zawodowej na UW. Obecnie dyrektor rozwoju w firmie Norman Benett Group.
 Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w branży szkoleń skierowanych do businessu. Supervisor zespołu trenerskiego. Lider i wykładowca Norman Benett Academy – Polskiej Szkoły Coachów.
 Master Coach International Coaching Community. Doświadczony coach indywidualny i grupowy. Master NLP. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z dziedzin: Coaching i Mentoring, Kreatywność i Twórczość, Umiejętności Menedżerskich, Autoprezentacji i Wystąpień Publicznych, Budowania Zespołów, Kontaktu z Klientami, Komunikacji, Zarządzania Czasem. Jako trener zrealizował osobiście ponad 1000 dni szkoleniowych prowadzonych metodą warsztatową. Realizował i koordynował projekty businessowe między innymi dla Novartis, Ceramika Paradyż, Siemens, Ernst & Young, PZU, ING, NIK.

Oprawa: Miękka
Format: 14.0x20.0cm
Ilość stron: 471
Rok wydania: 2008

KSIĄŻKA NOWA - WYSYŁKA W 24 H