Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Co robić, żeby dziecko sprawniej czytało i pisa

12-07-2012, 23:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł      Najwyzsza cena licytacji: 10 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2399374635
Miejscowość Wałbrzych
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 21   
Koniec: 04-07-2012 15:36:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.pl

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat.
Menu End



Co robić, żeby dziecko sprawniej czytało i pisało, a dorosły przetrwał



Poradnik adresowany jest do rodziców, nauczycieli i terapeutów, szczególnie tych, którzy nie wierzą w skuteczność terapii pedagogicznej. Autorka napisała go na podstawie własnych doświadczeń. Omawia najczęstsze problemy, które pojawiają się w trakcie terapii. Pokazuje, jak je przezwyciężać, jak zachęcić dziecko do pracy, dodać mu motywacji i pewności siebie. Przekonuje, że na końcowy sukces ma wpływ nie tylko terapeuta, ale także nauczyciele i rodzina. Swoje rozważania Autorka potwierdza kilkoma przykładami uczniów, z którymi pracowała i którym pomogła zminimalizować problemy w nauce.

Spis treści
Dziecięce sposoby radzenia sobie z niepowodzeniami szkolnymi
Co decyduje o skuteczności terapii pedagogicznej?
O kształtowaniu motywacji do pracy u dziecka z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Problem drugoroczności
Kiedy terapeuta może powiedzieć dziecku i sobie "dość", czyli o sukcesie terapeutycznym
Czy terapię pedagogiczną dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu można polubić?
Zakończenie
Powinności nauczyciela przedmiotu
Powinności rodziców
Powinności terapeuty


HARMONIA
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Ilość stron: 68





Ciężar: 0,1 kg + opakowanie
Stopka