Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
mBank
72 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 567290
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
Wyspa Uśmiechu
ul. Rogalskiego 8
w Warszawie (Gocław).
Prosimy o umawianie się telefonicznie na odbiór.
Kontakt z nami
ul. Rogalskiego 8
03-982 Warszawa
tel.: 22 30 25 103
pon.-pt.: 7:30-17:00
tel. kom.: 790 [zasłonięte] 5432
pon.-pt.: 7.30-20.00
soboty: 10.00-16.00
Produkt nowy
Co dzień łatwiej
Ćwiczenia edukacyjne
autor: Elżbieta Wianecka, Joanna Masłowska
Opis:
Prezentowana Państwu książka pokazuje proste ćwiczenia, do których nie są potrzebne specjalistyczne pomoce edukacyjne.
Ćwiczenia przeznaczone są dla wszystkich dzieci prawidłowo rozwijających się, ale także dla dzieci m.in. z dysleksją, z zaburzeniami rozwojowymi, z autyzmem, Zespołem Downa czy niepełnosprawnością intelektualną.
Ćwiczenia mogą być modyfikowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb dziecka. Są integralnym elementem całej terapii i nie jest wymagane wykonywanie ich w kolejności przedstawionej w książce. Występują bowiem na różnych etapach terapii.
Ćwiczenia dobrano w taki sposób, aby rozwijać umiejętność analizy i syntezy materiału językowego, słuchowego i pisanego. Proponowane zadania usprawniają pamięć, a także integrację percepcyjno - motoryczną związaną ze współdziałaniem procesów poznawczych i czynności ruchowych. Doskonalą koncentrację uwagi, prawidłowy słuch fonemowy oraz analizę i syntezę wzrokową, pamięć ruchu, sprawność manualną.
Każde ćwiczenie opatrzono oprócz instrukcji słownej fotografią, pokazującą, jak dane ćwiczenie powinno być wykonywane. Przejrzystość układu treści sprzyja skupieniu przy pracy.
„Samogłoski i sylaby” - zawiera proste ćwiczenia, które przygotowują dziecko do nauki czytania i pisania samogłosek i sylab. Proponowane zadania rozwijają u dziecka poprawne rozpoznawanie i odwzorowywanie liter i sylab, potrzebne do późniejszego samodzielnego czytania i pisania.
„Pamięć szeregów” - w szczególności rozwija pamięć bezpośrednią pozwalającą na zapamiętanie i natychmiastowe odtworzenie prezentowanego materiału. Pomaga w wykonywaniu podstawowych zadań arytmetycznych takich jak dodawanie, odejmowanie, a w przypadku starszych dzieci – mnożenie, dzielenie czy rozwiązywanie zadań z treścią.
„Język i działanie” - łączy w sobie rozumienie poleceń językowych z samodzielną ich realizacją. Język prezentowany w ćwiczeniach rozbudowuje bierny (wewnętrzny) słownik dziecka.
„Opowiadam co widzę” - kształtuje pamięć słuchową, która odpowiada za utrwalanie
i przypominanie informacji usłyszanych, a także pamięć bezpośrednią pozwalającą na zapamiętaniei natychmiastowe odtworzenie prezentowanego materiału.
Książka: oprawa miękka
Środek: 60 stron
Autor: Elżbieta Wianecka, Joanna Masłowska
Wydanie I
Kraków 2010
ISBN[zasłonięte]978-83022-18-3