W latach 70-tych rządy krajów rozwiniętych stanęły w obliczu niespotykanego w skali tamtych czasów zapotrzebowania na energię. Obecnie negatywne skutki zanieczyszczenia środowiska stały się na tyle odczuwalne, że ludzie zaczęli zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest eksploatowanie źródeł "zielonej" energii. Specjalistyczne firmy pracują nad projektami inwestycji mającymi na celu dostarczanie czystej energii. Rządy poszczególnych krajów są zainteresowane tego rodzaju projektami i coraz częściej inwestują w ich realizację.
W trakcie gry w CO2 będziesz zarządzał firmą energetyczną i odpowiadał na tego rodzaju potrzeby. Celem gry jest powstrzymanie wzrostu zanieczyszczenia atmosfery przy jednoczesnym zagwarantowaniu pokrycia rosnącego zapotrzebowania na energię. Do osiągnięcia tego celu potrzebne są: odpowiedni poziom doświadczenia, pieniądze oraz zasoby technologiczne. Organizowane na całym świecie kongresy energetyczne dadzą ci możliwość wymiany doświadczeń z innymi.
Jeśli wzrost zanieczyszczenia nie zostanie powstrzymany, to zabawa zakończy się dla nas wszystkich.
Uwaga: karty pomocy znajdujące się w pudełku są w języku angielskim. W linku obok znajduje się polskie tłumaczenie.
Tłumaczenie kart pomocyLiczba graczy: 1 - 5 osób
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 120 minut
Wydawca: Lacerta
Projektant: Vital Lacerda
Wydanie: polskie
Waga: 1.6 kg
Producent: Lacerta