Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CLOSE COMBAT III RUSSIAN FRONT

30-05-2012, 16:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 99 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2309486529
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 63   
Koniec: 28-05-2012 06:55:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć inne aukcję z podobnymi grami

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

CLOSE COMBAT III RUSSIAN FRONT


gra w stanie dobrym, nie ma problemu z działaniem


wymagania sprzętowe:Pentium 200MHz, 32MB RAM

Trzecia część z bardzo dobrej serii gier strategicznych osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Close Combat III: Russian Front umożliwia tym razem opowiedzenie się po jednej z dwóch stron konfliktu: Armii Radzieckiej lub też Sił Zbrojnych Wielkiej Rzeszy, jednak inaczej niż w Close Combat II pomimo naszych starań i zwycięstw w poszczególnych bitwach nie mamy tu wpływu na przebieg wojny, i tak wszystko kończy się na zgliszczach Berlina.

Wyraźnie poprawiono AI naszych oddziałów (szczególnie czołgów) które w lepszy sposób kierują się do wyznaczonych rejonów. Oddziały starają się przebyć wyznaczony dystans po możliwie najkrótszej drodze. Nie ma już sytuacji (lub zdarzają się rzadko), że oddziały pancerne ustawiają się do przeciwnika pancerzem bocznym, lub kręcą się w miejscu.

Również AI komputera uległo poprawie. Wraży oddział pancerny wykrywający naszą piechotę stara się ją wyeliminować ogniem na dystans, a nie jak we wcześniejszej części pędzi "na łeb, na szyję" w ramiona naszej piechoty.