Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Classic Drucker Peter Drucker -NOWA

12-07-2012, 19:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.11 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2396623835
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 04-07-2012 09:44:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Classic Drucker

Autor: Peter Drucker

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9584-8

Liczba stron: 320

Format: 16.5x24.0cm

Oprawa: Twarda z obwolutą

Data Wydania: 2010 r.

Cena:

tylko 54,57 zł

Opis przedmiotu

Książka zawiera najlepsze artykuły Petera F. Druckera opublikowane w „Harvard Business Review”. Większość z nich ukazała się w opublikowanej w 2004 r. przez MT Biznes książce Zawód menedżer. Niniejsza publikacja zawiera trzy nowe artykuły oraz wstęp napisany przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego HBR.

Od niemal wieku Peter Drucker inspiruje i kształci menedżerów - i wpływa na naturę biznesu - swoimi znaczącymi artykułami publikowanymi w Harvard Business Review. Jako jeden z czołowych myślicieli, praktykujących i analizujących zarządzanie, Drucker wyszukał, zidentyfikował i zbadał najważniejsze problemy, wobec których stają menedżerowie, poczynając od strategii korporacyjnej, a kończąc na stylach zarządzania i przemianach społecznych. Dziś staramy się strategicznie odnieść te ważne artykuły i eseje do dwóch jednoczących elementów: pierwszego skoncentrowanego na "Obowiązkach menedżerów", a drugiego skupionego na "Świecie menedżera". Zbiór ten uzupełniony wywiadem z Peterem Druckerem "Menedżer postkapitalistyczny" i dającą do myślenia przedmową samego Petera Druckera jawi się jako kompletny obraz teorii i praktyki zarządzania, zarówno takiej, jaka była kiedyś, jak i takiej, jaka kiedyś będzie.

Geniusz Petera F. Druckera polegał na dostrzeganiu najważniejszych trendów w zarządzaniu, a następnie opisaniu ich za pomocą języka zrozumiałego dla menedżerów. Jak nikt inny – ani przed nim, ani po nim – Drucker był wyczulony na wielkie, tektoniczne zmiany w gospodarce, w organizacji i działaniu firm, w zachowaniu ludzi kierujących firmami.
Drucker omawia w książce zagadnienia o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania każdej firmy i każdego menedżera jak:
– być wydajnym przez całe zawodowe życie i przyczyniać się do sukcesu firmy
– reagować na społeczne i ekonomiczne zmiany, mające ogromny wpływ na biznes
– podejmować efektywne decyzje w warunkach niepewności i niepełnej informacji
– wykorzystywać szanse stwarzane przez techniczne i społeczne innowacje
– zapewnić decydentom niezbędną informację
– formułować i wdrażać strategie biznesowe
– zarządzać profesjonalistami i zwiększać ich wydajność
Co takiego jest w dziełach Druckera, że tak doskonale przemawia do menedżerów? Dlaczego to właśnie on jest ceniony bardziej niż ktokolwiek inny? Dlaczego jego dzieła wciąż zachowują aktualność? Na te pytania zadane we Wstępie przez Thomasa A. Stewarta, redaktora naczelnego „Harvard Business Review”, najlepszą odpowiedzią jest czytanie i odczytywanie wciąż na nowo klasycznych tekstów Druckera.



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.