Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Civilization V PC

18-01-2012, 17:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 80.90 zł     
Użytkownik dtpsoft_pl
numer aukcji: 2049899753
Miejscowość Rabka-Zdrój
Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-02-2012 09:10:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

[zasłonięte]@dtpsoft.pl

(18) 26 77 969
(18) 26 70 720
Wpłata na konto
Płatność przy odbiorze
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD 1 DO 5 DNI Pod warunkiem wypełnienia formularza pozakupowego Allegro.

PKO BP
661[zasłonięte]346600[zasłonięte]80200[zasłonięte]286
Podstawowe informacje

1. Jeżeli chcą Państwo odebrać towar osobiście, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail.
2. W razie zaginięcia przesyłki na poczcie ewentualny zwrot pieniędzy następuje dopiero po rozpatrzeniu przez Pocztę reklamacji!
3. Zamawiając kilka przedmiotów, koszt wysyłki może ulec zmianie i jest uzgadniany indywidualnie.
4. Przed dokonamiem zakupu zapoznaj się z regulaminem na stronie o mnie.
Opis

Civilization V PC


Opis

tryb gry: single / multiplayer
tryb multiplayer: LAN / Internet
wymagania wiekowe: 16+

wymagania sprzętowe: Core 2 Duo, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 GS lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Piąta odsłona serii Civilization tradycyjnie już przynosi spore zmiany, zarówno w oprawie audiowizualnej produkcji, jak i jej merytorycznej zawartości.

Spore zmiany zaszły w samym interfejsie, który można teraz określić mianem przejrzystego, minimalistycznego oraz przyjaznego użytkownikowi. Nie wszystkie opcje i funkcje dostępne są od razu na ekranie, ale nawet do tych ukrytych można się dostać jednym kliknięciem myszki. Powiadomienia mają teraz postać ikon, dzięki czemu nie musimy się już przedzierać się przez długą listę wiadomości tekstowych. Wszystkie te zmiany służą jednak tylko ułatwieniu sterowania. Nie ma tu mowy o jakimkolwiek spłyceniu samych mechanizmów rozgrywki.

Po raz pierwszy w historii serii wprowadzono siatkę heksogenalą na mapie świata. Dzięki takiemu rozwiązaniu gracze zyskują dodatkowe możliwości taktyczne podczas prowadzenia działań wojennych. Nowy sposób prezentacji uniwersum pozwala także na znacznie bardziej intuicyjną eksplorację terytorium i rozwój prowadzonego przez gracza mocarstwa.

W parze z nową oprawą graficzną produkcji idzie także poddany sporym zmianom system walki. Na konkretnym polu może przebywać tylko jeden oddział danego rodzaju (czyli po jednej jednostce wojskowej, cywilnej, powietrznej oraz specjalnej, każda oznaczona odpowiednią flagą, żebyśmy się nie pogubili). Współgra to ze wzmocnieniem znaczenia terenu. Modyfikatory do ataku czy obrony uzyskiwane dzięki rzekom, górom, wzgórzom itp. będą teraz miały większe znaczenie niż w poprzednich częściach cyklu. Kolejną zmianą jest wprowadzenie możliwości ostrzału pozycji wroga zza linii frontu.

Zwolennicy rozwiązywania konfliktów drogą pokojową również nie powinni narzekać. Sid Meier's Civilization V wprowadza bowiem bardzo rozbudowane relacje dyplomatyczne między rywalizującymi mocarstwami. W grze pojawią się również wolne miasta, czyli neutralne frakcje ograniczone tylko do jednej metropolii. Nie konkurują one z graczem i nie dążą do ekspansji, zamiast tego stanowią coś w rodzaju znanych z gier roleplaying postaci niezależnych. Do gry wbudowano ponadto wewnętrzną przeglądarkę, dzięki której będziemy mogli brać udział w życiu społeczności fanów, jak również wyszukiwać, oceniać i instalować modyfikacje z wnętrza samej gry.

Uzupełnieniem trybu dla pojedynczego gracza jest oczywiście możliwość wieloosobowej zabawy przy wykorzystaniu sieci. Civilization V działa na nowym silniku graficznym, wyposażonym we wsparcie dla DirectX 11. Mapy prezentują się teraz bardziej szczegółowo i naturalnie. Zadbano nawet o zróżnicowanie geograficzne, dzięki czemu np. lasy na każdym z kontynentów wyglądają teraz zupełnie inaczej. Ekran dyplomacji został zrealizowany w pełnym trójwymiarze i każdy z władców ma własne animowane tło. Dużą wagę przyłożono też do ścieżki audio, co najlepiej obrazuje fakt, że wszyscy wodzowie przemawiają w swoim ojczystym języku.

Copyright 2011 r. DTP-SOFT