Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Civilization IV PL Paragon Ideał Wysyłka 24h

25-04-2015, 7:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4.90 zł     
Użytkownik gry-valhalla
numer aukcji: 5268892823
Miejscowość Opole
Wyświetleń: 8   
Koniec: 25-04-2015, 7:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
Wersja: pudełkowa

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


530 [zasłonięte] 277
[zasłonięte]@interia.pl
gry.valhalla
48[zasłonięte]325
Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek
9.00 – 17.00

Preferujemy kontakt mailowy.

Jeśli nie odbieramy telefonu w podanych godzinach, oddzwonimy. Nawet po godzinie siedemnastej.

W weekendy i święta nie pracujemy.
Koszty wysyłki:
List polecony ekonomiczny (Poczta Polska) - 7 zł

List polecony priorytetowy (Poczta Polska)8 zł

Paczka pocztowa (Poczta Polska) - 11 zł

Paczka pocztowa priorytetowa (Poczta Polska) - 12 zł

Niezależnie od ilości zamówionych gier, za przesyłkę płacisz tylko raz!

Płatności
Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia, polecamy płatności z PaYu.

Nr konta: 38 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0481340 [zasłonięte] 976201


Stan gier/płyt CD

Każdą płytę sprawdzamy pod kątem jej działania oraz stanu.

Staramy się jak najdokładniej oddać jej stan faktyczny. W tym celu wprowadziliśmy uniwersalną skalę ocen:


Stan idealny - płyta nie posiada żadnych zarysowań

Stan bardzo dobry - występuje mała ilość płytkich rys

Stan dobry - spora ilość płytkich rys, nie mają wpływu na działanie płyty.

Stan dostateczny - duża ilość rys, nie mają jednak wpływu na działanie płyty.

Nie sprzedajemy gier niedziałających oraz w gorszym stanie niż dostateczny


Skalę uzupełniają także znaki "+" oraz "-". Przyznajemy je jeżeli płyta jest w stanie nieco lepszym lub gorszym od wyjściowego.


Instrukcje, klucze do gry, wydania kolekcjonerskie itp.:

Oprócz orginalnej płyty z grą i pudełka otrzymujecie Państwo to co jest wymienione w opisie aukcji.


Wszelkie jednorazowe klucze, kody aktywacyjne, czy przypisane konta do gier, jeśli takowe w ich skład wchodziły, należy uznać za wykorzystane, chyba że w opisie aukcji jest napisane inaczej.
Regulamin
Kupując na tej aukcji, akceptujesz regulamin, który znajdziesz na stronie "O mnie".

Zanim zalicytujesz zapoznaj się z nim.

Jeżeli nie jesteś czegokolwiek pewien - pytaj!

Nie wycofujemy ofert.

Nie wysyłamy pobraniowo

Do każdego zamówienia dołączamy paragon

Odbiór osobisty możliwy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu

Do ceny gry należy doliczyć koszt wysyłki
Opis
Stan: - idealny
Wersja językowa: polska
W komplecie: instrukcja


Wszystkie gry na naszych aukcjach są orginalne, pochodzą z legalnego źródła oraz są przez nas sprawdzane. Kupując u nas, kupujesz od legalnie działającej firmy
płacącej podatki w Polsce oraz otrzymujesz paragon.


O grze
Kolejna odsłona kultowej serii gier strategicznych o niemal piętnastoletniej tradycji, zaprojektowana przez jednego z najlepszych designerów, jakich zrodziła matka Ziemia – Sida Meiera.

W czwartej części cyklu przyszedł czas na rewolucyjne zmiany, zarówno pod względem wizualnej strony programu, jak i jego zawartości merytorycznej. Jeśli chodzi o ten pierwszy czynnik, programiści z firmy Firaxis Games zastosowali trójwymiarowy silnik Gamebryo, który napędzał również ich poprzedni produkt – Sid Meier’s Pirates! Dzięki niemu, na mapie świata pojawiło się mnóstwo animowanych obiektów, np. zwierząt, które żywo reagują na rozwój kolejnych metropolii. Oczywiście wprowadzono również możliwość operowania zawieszoną nad lądem kamerą, która pozwala zobaczyć wybrany kawałek świata, nie tylko z dowolnego kąta, ale również w dużym zbliżeniu i oddaleniu. Wszystkie cudy świata będą teraz doskonale widoczne na mapie głównej, dzięki czemu gracz nie będzie musiał przekopywać się przez listę miast, aby je odnaleźć.


Interfejs gry uległ maksymalnemu uproszczeniu, dzięki czemu zniknęło wiele zaśmiecających podstawową mapę świata ikonek. Firma Firaxis Games tworząc Sid Meier’s Civilization IV wyposażyła program w ogromną ilość podpowiedzi zrealizowanych w formie tzw. „tooltips”, dzięki czemu gracz, który dotąd nie miał kontaktu z poprzednimi odsłonami cyklu, uzyska szczegółowe informacje na temat każdego aspektu gry, bez żmudnego przeglądania instrukcji obsługi oraz tzw. Civilopedii (wbudowanej do gry encyklopedii, zawierającej wszystkie potrzebne do zabawy wiadomości).


W Sid Meier’s Civilization IV całkowicie zrezygnowano z odgórnego określenia formy rządów, zastępując go przejrzystym systemem polegającym na doborze konkretnych praw i rozporządzeń. Dzięki temu program umożliwia np. stworzenie surowego dla obywateli państwa policyjnego, w którym będzie respektowane prawo do demokratycznych wyborów, albo i nie – wszystko zależy od upodobań gracza. Z innych stałych elementów, charakterystycznych dla poprzedników, z których ostatecznie zrezygnowano, na pierwszy plan wysuwa się likwidacja wygód i luksusów, które w skrajnych wypadkach pomagały podnieść morale nieszczęśliwych mieszkańców państwa. Ten czynnik został całkowicie zastąpiony przez opcję o nazwie „kultura”, która pełni te same funkcje co poprzednik i w dodatku wpływa na ogólny poziom naszej cywilizacji. Ma on olbrzymie znaczenie podczas kontaktu z obcymi nacjami, które przy okazji „nauczyły się” wreszcie przestrzegać zasady nienaruszalności granic. Gracz manewrując opcjami dyplomatycznymi może całkowicie odgrodzić się od przeciwnika pod groźbą wybuchu wojny, lub umożliwić mu wolny handel na terenie swojego terytorium. W Sid Meier’s Civilization IV położono również silny akcent na wątek religijny. Każda nacja, której uda się jako pierwszej odkryć jeden z ważniejszych ruchów związanych z duchowym rozwojem mieszkańców, ustanawia na swoim terytorium święte miasto, które powoli będzie rozszerzało swoje wpływy na inne metropolie. Proces ten można przyspieszyć korzystając z usług misjonarzy. Oczywiście, inne narody będą próbować przekonać część Twoich mieszkańców do swojego własnego wyznania, co może doprowadzić do pojawienia się w kraju mniejszości religijnych.

Zdjęcia


Inne nasze aukcje
[DANE_EU]5mBtnRT6cfyWsmz926REAFAmj92mH6cQmIQ4Y3kcm7qDxkgxf06sM/bMEs55ZGa5UIx5yeVoaFIRyUHZ0R5nA9KTgAnw+2aSNAiaHeYyuRdhT7ofp5QMK4nTCdJYxzDfdO6B+h9It1JnNLwa65FoJQ==[/DANE_EU]