CIVILIZATION CALL TO POWER
GRA ORYGINALNA DODATEK DO CD-ACTION 1/2003 NR 82
NOŚNIK: 1 CD
STAN 5/6
TOWAR PAKUJE BARDZO SOLIDNIE I BEZPIECZNIE
KUPIŁEŚ KILKA PRODUKTÓW? -WSZYSTKO WYŚLE W 1 PACZCE
KUPISZ 1 GRE, CZY 20 - ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLE SAMO!!!
NIEKTÓRE GRY, ZWŁASZCZA STARSZE MOGĄ NIE DZIAŁAĆ POD WINDOWSEM XP / VISTA
Civilization Sida Meiera uznawane jest za jedną z najwybitniejszych gier wszechczasów. Jej „klon” autorstwa programistów z Activision, pomimo tego, że stworzył ją zespół zupełnie nie związany z pierwowzorem, miał być naprawdę udanym połączeniem wszystkich zalet swoich poprzedniczek i wielu nowych pomysłów. Co od razu widać – to zastosowanie grafiki na miarę dzisiejszych czasów, a przede wszystkim wykorzystanie nowego interfejsu do zarządzania naszymi miastami. Niestety próba odróżnienia się „na siłę” od gry Sida Meiera spowodowała zarzucenie wielu ciekawych pomysłów z Civilization, a inne zostały zmienione w sposób, który nie zupełnie nie podobał się miłośnikom pierwowzoru. Dodając do tego słabą AI, błędy, brak przygotowanych map i scenariuszy nie można się dziwić, że gra nie zyskała wielu fanów. Znacznie wydłużony został czas tworzenia naszej cywilizacji, którą teraz tworzymy do roku 3000. Naszą ekspansję nie ograniczamy tylko do powierzchni – mamy możliwość podboju głębin morskich i przestrzeni kosmicznej. Do dyspozycji gracza zostało oddanych 65 rodzajów jednostek, 80 typów budynków, 35 cudów świata i 100 technologii do opracowania. Obok „klasycznej”, siłowej formy oddziaływania na inne państwa w Call to Power mamy inne możliwości takie jak wojna ekonomiczna lub propagandowa czy terroryzm ekologiczny. W grze jest też zawarty edytor scenariuszy.
ROZSĄDNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE:
Pentium 200 MHz, 64 MB RAM, 400 MB HDD, karta dźwiękowa.