EDIT:
To samo doinwestowane autko - nowa cena.
Hondę robiłem dla siebie i miała mi służyć przez długi czas. Honda jeżdżona mało, 95% w mieście. Hanka była myta, odkurzana i woskowana co jakiś czas. Doceniam robotę wszystkich fanatyków, którzy polerują swoje samochody każdego ranka, ale ja nie mam na to czasu. Nie chciałem samochodu do picowania i błyszczenia, nie ruszają mnie drobne zarysowania eksploatacyjne więc jeśli szukasz gotowego egzemplarza do wożenia się po zlotach, podniecania brakiem kurzu pod maską czy idealnie lustrzanym lakierem to odradzam dalsze czytanie. Z możliwości Hanki korzystałem w pełni, ale zawsze w granicach rozsądku - nigdy nie cisnąłem zimnego silnika, gdzie jest odcinka wiem tylko w teorii, starałem się nie jeździć poniżej 2000obr, nie strzelałem ze sprzęgła i nie organizowałem zadymiania okolicy w stylu BMW itp. Poniżej pełny opis wszystko co wiem - bez ściem i ukrywania bo nie lubię. W punktach, żeby było czytelnie: DOKUMENTY Samochód kupiony pod koniec 2013 jest zarejestrowany i ubezpieczony wyłącznie na mnie. Przegląd: do 05.2016 (uzyskany legalnie) Ubezpieczenie: do 10.2015 (OC) Numer VIN: 1HGEJ81500L003356 Karta pojazdu KAROSERIA VI generacja coupe przed liftingiem. Kolor błękitno-zielono-szary metalik. - Podwozie w bardzo dobrym stanie. - Nadwozie bez rdzy, poprzedni właściciel zrobiła tylne nadkola. Jedyna lokalizacja rudej to okolice wlewu gazu pod klapką (poprzedni silnik). Uszkodzone nadkola z przodu, ale nie zauważyłem, żeby miało to jakieś negatywne konsekwencje poza wizualnymi (brak wody w komorze silnika, brak dziwnych dźwięków itp) Maska lekka z laminatu lakierowana na czarny mat. ZAWIESZENIE + KOŁA - Regulowane zawieszenie MTS (4 poziomy) stan bdb - ASR + LCA - Górna rozpórka (solidny kawał stali) - Felgi letnie aluminiowe 15' lakierowane proszkowo na czarny mat; opony Vredestein Sportrac 3 195/50 (DOT 1011) stan bdb- SILNIK + SKRZYNIA - przeszczep B18C4 (zrobiony przez poprzedniego właściciela), zalany syntetykiem Valvoline VR1 Racing 10w-60 (ostatnia dolewka VR1 5w-50) - skrzynia S80 z Integry LS do której dołożyłem szperę. Przełożenie główne 4,4 oraz słynna "długa piątka z LS", a więc najdłuższa możliwa skrzynia seryjna (docelowo planowałem kompresor). Mam chętnego na tą skrzynię, który w zamian oferuje króciutką S4C - do ew omówienia) - kevlarowa tarcza sprzęgła - lekkie koło zamachowe (5kg) (robione przez Otoczaka) - kolektor ssący z B16A2 + przepustnica B18C4 - kolektor wydechowy (solidna replika Tri-Y 4-2-2-1) owinięty bazaltową taśmą termoizolacyjną - kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej, przelotowy na dwóch tłumikach (robiony i modyfikowany przez Nouda) - strojony komputer (przerobiony P06): VTEC 5500obr, shiftlight 8200obr, odcinka 8500obr (nie sprawdzałem), procedura startu 4000obr (strojenie Newton) - kable wysokiego napięcia NoLogy + świece Denso TT - dolot rura + stożek Simota + przygotowanie do brania powietrza ze zderzaka WNĘTRZE + WYPOSAŻENIE DODATKOWE - reflektory z soczewkami biksenonowymi + tzw "angel eyes" (Hidretrofit w Poznaniu) - fotele z Subaru Imprezy WRX (drobne uszkodzenie fotela kierowcy na siedzisku ok 2-3cm) - klimatyzacja (nabita i działająca)
- kierownica seryjna (na zdjęciach kierownica Accord TypeR)
- zegary Indiglo (Moman) - mechaniczna blokada skrzyni biegów (na kluczyk) - centralny zamek (dwa komplety kluczyk + pilot) - stalowe zapinki maski Sparco - gałka biegów Skunk2 (nie wiem czy oryginał czy replika) - spryskiwacze szyby z Citroena C3 (tzw. "mgłowe") - radio Alpine ida-x311RR (za dopłatą; w drzwiach zostają dwudrożne Pioneery)
Kontakt: pytania przez "zadaj pytanie sprzedającemu", a osoby zdecydowane lub chcące się przyjrzeć 502 [zasłonięte] 497
Film na którym widać jak wyglądają zegary
https://www.youtube.com/watch?v=XPa3gM2UGEE