Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Civic VI coupe EJ8 B18C4 200KM szpera NOWA CENA

09-07-2015, 22:57
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 999 zł     
Użytkownik polo81
numer aukcji: 5509242807
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1588   
Koniec: 09-07-2015 22:28:26

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1996
Przebieg (km): 188752
Pojemność silnika (cm3): 1800
Moc silnika (KM): 200
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Reflektory ksenonowe, Blokada skrzyni biegów, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

EDIT:

To samo doinwestowane autko - nowa cena.

 

 

Hondę robiłem dla siebie i miała mi służyć przez długi czas.
Honda jeżdżona mało, 95% w mieście.
Hanka była myta, odkurzana i woskowana co jakiś czas.
Doceniam robotę wszystkich fanatyków, którzy polerują swoje samochody każdego ranka, ale ja nie mam na to czasu.

Nie chciałem samochodu do picowania i błyszczenia, nie ruszają mnie drobne zarysowania eksploatacyjne więc jeśli szukasz gotowego egzemplarza do wożenia się po zlotach, podniecania brakiem kurzu pod maską czy idealnie lustrzanym lakierem to odradzam dalsze czytanie.

Z możliwości Hanki korzystałem w pełni, ale zawsze w granicach rozsądku - nigdy nie cisnąłem zimnego silnika, gdzie jest odcinka wiem tylko w teorii, starałem się nie jeździć poniżej 2000obr, nie strzelałem ze sprzęgła i nie organizowałem zadymiania okolicy w stylu BMW itp.

Poniżej pełny opis wszystko co wiem - bez ściem i ukrywania bo nie lubię.



W punktach, żeby było czytelnie:

DOKUMENTY

Samochód kupiony pod koniec 2013 jest zarejestrowany i ubezpieczony wyłącznie na mnie.
Przegląd: do 05.2016 (uzyskany legalnie)
Ubezpieczenie: do 10.2015 (OC)
Numer VIN: 1HGEJ81500L003356
Karta pojazdu


KAROSERIA

VI generacja coupe przed liftingiem. Kolor błękitno-zielono-szary metalik.
- Podwozie w bardzo dobrym stanie.
- Nadwozie bez rdzy, poprzedni właściciel zrobiła tylne nadkola.
Jedyna lokalizacja rudej to okolice wlewu gazu pod klapką (poprzedni silnik).
Uszkodzone nadkola z przodu, ale nie zauważyłem, żeby miało to jakieś negatywne konsekwencje poza wizualnymi (brak wody w komorze silnika, brak dziwnych dźwięków itp)
Maska lekka z laminatu lakierowana na czarny mat.


ZAWIESZENIE + KOŁA

- Regulowane zawieszenie MTS (4 poziomy) stan bdb
- ASR + LCA
- Górna rozpórka (solidny kawał stali)
- Felgi letnie aluminiowe 15' lakierowane proszkowo na czarny mat; opony Vredestein Sportrac 3 195/50 (DOT 1011) stan bdb-


SILNIK + SKRZYNIA

- przeszczep B18C4 (zrobiony przez poprzedniego właściciela), zalany syntetykiem Valvoline VR1 Racing 10w-60 (ostatnia dolewka VR1 5w-50)
- skrzynia S80 z Integry LS do której dołożyłem szperę. Przełożenie główne 4,4 oraz słynna "długa piątka z LS", a więc najdłuższa możliwa skrzynia seryjna (docelowo planowałem kompresor). Mam chętnego na tą skrzynię, który w zamian oferuje króciutką S4C - do ew omówienia)
- kevlarowa tarcza sprzęgła
- lekkie koło zamachowe (5kg) (robione przez Otoczaka)
- kolektor ssący z B16A2 + przepustnica B18C4
- kolektor wydechowy (solidna replika Tri-Y 4-2-2-1) owinięty bazaltową taśmą termoizolacyjną
- kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej, przelotowy na dwóch tłumikach (robiony i modyfikowany przez Nouda)
- strojony komputer (przerobiony P06): VTEC 5500obr, shiftlight 8200obr, odcinka 8500obr (nie sprawdzałem), procedura startu 4000obr (strojenie Newton)
- kable wysokiego napięcia NoLogy + świece Denso TT
- dolot rura + stożek Simota + przygotowanie do brania powietrza ze zderzaka


WNĘTRZE + WYPOSAŻENIE DODATKOWE

- reflektory z soczewkami biksenonowymi + tzw "angel eyes" (Hidretrofit w Poznaniu)
- fotele z Subaru Imprezy WRX (drobne uszkodzenie fotela kierowcy na siedzisku ok 2-3cm)
- klimatyzacja (nabita i działająca)

- kierownica seryjna (na zdjęciach kierownica Accord TypeR)

- zegary Indiglo (Moman)
- mechaniczna blokada skrzyni biegów (na kluczyk)
- centralny zamek (dwa komplety kluczyk + pilot)
- stalowe zapinki maski Sparco
- gałka biegów Skunk2 (nie wiem czy oryginał czy replika)
- spryskiwacze szyby z Citroena C3 (tzw. "mgłowe")
- radio Alpine ida-x311RR (za dopłatą; w drzwiach zostają dwudrożne Pioneery)

 

Kontakt:  pytania przez "zadaj pytanie sprzedającemu", a osoby zdecydowane lub chcące się przyjrzeć 502 [zasłonięte] 497

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Film na którym widać jak wyglądają zegary

https://www.youtube.com/watch?v=XPa3gM2UGEE