|
|
MODEL: 92r., EH9, 4door-sedan SILNIK: D16Z6 - Kute tłoki Wiseco 75,5 - kute korby Eagle - panewki ACL Race - szpilki ARP - uszczelka Cometic - wtryski 560cc - pompa Walbro GS342 UKLAD DOLOTOWY: - BIG IC - orurowanie 2 i 2,5" - blow off HKS SSQV2-style - silikonowe złączki Simota - uszczelka P2R - przepustnica Edelbrock 70mm - kolektor dolotowy Skunk2 UKLAD WYDECHOWY: - kolektor baran - turbina TD04HL-16T - zewnętrzny WG w atmosferę - DP i wydech 2,5", dwa tłumiki przelotowe ELEKTRONIKA: - wskaźniki EGT i boost Apexi EL METER II - temp i ciśnienie oleju AG - Map Sensor MPX4250 2,5bar - ECU P28 + Crome by RYS - www.strojenia.pl UKLAD NAPĘDOWY: - sprzęgło Exedy Stage 2 - ES i customowe tulejki teflonowe w drążku zmiany biegów - na codzień 4x Toyo R1R 195/50 ZAWIESZENIE: - remont całego zawieszenia do stanu fabrycznego - springi - 40mm - amortyzatory UKLAD HAMULCOWY: - swap na 282 z klockami DS Perf BODY-KIT: - kolor biała perła - carbonowe maski - tylne światła red-white - przednie światła clear-black + ambery - monstrualny zderzak ;) - lusterka spoon elektryczne ŚRODEK: - regulowane fotele kubełkowe - kierownica MOMO CAR-AUDIO: JVC + JBL moc auta 291 ps 341 nm 796[zasłonięte]090 gg[zasłonięte]20451 |
|
|
|
|