Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

27-10-2014, 2:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 227.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643442027
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:30:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53458, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02418, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76667, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89509, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42794, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53458, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>02418, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76667, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>89509, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42794

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

City Branding: Theory and Cases

CITY BRANDING: THEORY AND CASES Dr Keith Dinnie

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dr Keith Dinnie
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 3 Dec 2010
Dimensions: 16.3 x 2.2 x 24 cm
Format: Hardcover
Pages: 272
Condition: NEW
Product_ID: ABCAB41859

 

 

The practice of city branding is being adopted by increasing numbers of city authorities around the world and it is having a direct impact on public and private sector practice. This emerging phenomenon is captured with contributions from international place branding experts, in a way that blends a solid theoretical and conceptual underpinning together with relevant real life cases. This is a highly focused, yet broad and comprehensive, city branding text that is strong both in theory and practice.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESTINATION BRANDING FOR SMALL CITIES Bill Baker

 DESTINATION BRANDS: MANAGING PLACE REPUTATION

 COMPETITIVE IDENTITY Simon Anholt

 HOW TO BRAND NATIONS, CITIES AND DESTINATIONS

 PLACES: IDENTITY, IMAGE AND REPUTATION Anholt

 PLACE BRANDING Robert Govers, Frank Go