Zanim zalicytujesz, proszę zapoznaj się z opisem aukcji!
Oferuję na sprzedaż moje prywatne auto - Citroen Xsara 1.8i w bogatej wersji wyposażeniowej Exclusive i niespotykanym kolorze ;-) Samochód został wyprodukowany w 1998 roku (pierwsza rejestracja to listopad 1998). OC jest opłacone do połowy sierpnia 2012 a przegląd "wychodzi" dopiero w połowie września 2012.
Z uwagi na to, że auto służy w rodzinie głównie do transportu dziecka do przedszkola i wypadów na zakupy, musi być pewne i w pełni sprawne mechanicznie. Dlatego niedawno przeprowadziłem pełną procedurę serwisową przygotowującą auto do sezonu letniego, w ramach której zostały wykonane:
- wymiana sworzni wahaczy przednich
- wymiana łączników stabilizatora
- wymiana końcówek drążków kierowniczych
- olej w silniku (10W40 TOTAL)
- wymiana płynu hamulcowego
- wszystkie filtry (powietrza, oleju, paliwa, przeciwpyłkowy)
- serwis klimatyzacji (wymagała ponownego napełnienia)
- wymiana termostatu
- kontrola układu napędu rozrządu
- wymienione linki hamulca ręcznego i cylinderki hamulców
- wymienione kompletne sprzęgło (nowe LUK - tarcza, łożysko i docisk)
- wymienione sprężyny gazowe klapy bagażnika na nowe (Krosno)
- ogólna inspekcja stanu technicznego auta
Rachunek za naprawy i części wyniósł 2000 PLN.
Wskutek tego mechanicznie auto jest w 100% sprawne. Z zawieszenia nie dobiegają żadne niepokojące hałasy. Belka tylna zawieszenia nie wymaga regeneracji. Silnik to stara i sprawdzona oraz bezproblemowa jednostka 1.8 8V i o mocy 90 KM, która ładnie "ciągnie" od dołu, co przekłada się na bardzo niskie, jak na tą pojemność i moc, średnie spalanie (mój wynik to średnio od 6,66 l/100 km głównie w trasie do średnio 8,3 l/100 km głównie po zakorkowanym Poznaniu). Takie wyniki spowodowały, że nie było potrzeby instalacji LPG ;-)
Od strony wizualnej jest całkiem dobrze. Jedynie błotnik prawy przedni wymaga wymiany z powodu lekkiego wgniecenia (w takim stanie kupiłem auto i jest to widoczne na zdjęciu). Na nadwoziu nie znalazłem do tej pory ani jednego miejsca, które mogłoby świadczyć o korozji. Oczywiście znajdzie się kilka zdrapań lakieru czy obtarć zderzaków, ale to nie jest absolutnie niczym nadzwyczajnym w aucie, które ma 14 lat i nie przeszkadza to w codziennej eksploatacji. Auto z całą pewnością jest bezwypadkowe. Przebieg auta wg licznika wynosi nieco ponad 195300 km i wydaje się dość prawdopodobny (nic mi nie wiadomo o ewentualnych korektach licznika, sam takowej nie nigdy nie przeprowadzałem :)
Podróżowanie tym autem umili bogata lista dodatkowego wyposażenia, którą trudno spotkać w autach z tamtej epoki i w tej klasie, a wśród nich:
- welurowa tapicerka foteli i boczków w pięknym stanie
- 4 poduszki powietrzne (dwie czołowe i dwie boczne)
- klimatyzacja pół-automatyczna (świeżo po serwisie, sprawna w 100%)
- 4 szyby i lusterka elektrycznie sterowane (lusterka dodatkowo podgrzewane)
- oryginalne radio Citroen (kaseciak)
- kierownica ze sterowaniem radiem
- ABS
- czujnik deszczu (automatycznie uruchamia wycieraczki)!
- 4 stalowe koła - opony letnie Michelin Energy w stanie db-
Z drobiazgów, które wymagają interwencji, to jedynie wymiana niektórych żarówek podświetlenia deski rozdzielczej i ewentualnie wymiana wspomnianego wcześniej błotnika (oba dla estetów). Zaczyna też odzywać się końcowy tłumik (zamontowany jest nadal fabryczny tłumik).
WAŻNE!
Aukcja zaczyna się od 5998 PLN i jest bez ceny minimalnej. Udział w aukcji proszę potwierdzić telefonicznie lub via sms.
W niniejszym ogłoszeniu zamieściłem wszystkie znane mi informacje na temat stanu auta i jego dotychczasowej eksploatacji. Ewentualną cenę sprzedaży ustali finał tej aukcji. Gwarantuję jednocześnie zadowolenie nowego nabywcy, który nie musi inwestować złamanego grosza w usprawnianie auta. Po prostu auto jest "do jazdy" :)
Zastrzegam sobie prawo do odwołania ofert, które nie zostaną potwierdzone lub wzbudzą moje wątpliwości (duża ilość negatywnych komentarzy, błędny numer telefonu, etc.).
Jeśli ktoś życzy sobie dodatkowe zdjęcia, to proszę o kontakt. Prześlę wówczas link do galerii auta z ponad kilkudziesięcioma zdjęciami, które obrazują szczegóły wizualne.
Telefon kontakt: 695[zasłonięte]061, email (przez formularz allegro) lub gg: 30014 (najczęściej jako niewidoczny).
Auto można oglądać codziennie w Poznaniu, po wcześniejszym umówieniu terminu (najlepiej w godzinach popołudniowych lub weekendy).