Witam!
Z bólem serca postanawiam sprzedać mojego Xm'a... Xm jest z 90 roku a jego pierwsza rejesrtacja była w 91r we Francji. Samochód dopiero w 2007r przyjechał do Polski a ja jestem jego drugim włascicielem od około 4lat. Jest to wersja Pallas co znaczy ze jest to najwyzszy wyposażeniowo model z najmocniejszym dostępnym silnikiem 3.0 V6 24v (Zpj4) o mocy 200KM.
Wyposażenie to między innymi:
-elektryczne szyby x4 -komputer
-oryginalne radio sterowane z kierownicy
-elektrycznie podnoszony podłokietnik
-podgrzewane fotele
-samopowracająca kierownica (diravi)
-hydractiv (sterowane komputerem tryby zawieszenia)
-imobiliazer na kod
-centralny zamek
-podwójna tylna szyba
-klimatronik
-abs
Teraz krótki opis stanu auta ;) Samochód ma prawie 25lat więc jak wiadomo nie jest w idealnym stanie... Z tym że ciężko tak na prawdę znaleźć tak zaawansowanego 24 latka w takiej kondycji, ocynk robi swoje ;) Także na szybko wymienie pare ważnych rzeczy. Silnik w b.dobrym stanie, całe auto w oryginalnym lakiezrze prócz tylnego prawgo błotnika i połowy tylnych drzwi. Niestety gdzieniegdzie wgniecenia czy zadrapania... mimo tego auto prezentuje się na prawde fajnie. Stoi na oryginalnych aluminiowych felgach zendera. Generalnie samochód kupiłem bardzo znaiednbany od poprzedniego właściciela który go osobiście sprowadził. W samochodzie w ostatnim czasie zrobiłem takie rzeczy jak:
-regeneracja tylnej belki w specjalistycznym warsztacie. -1000zl
-w zeszłe wakacje zostały wymieniane poduszki siłowników na regenerowane.- 600zł
-pól roku temu nabite wszystkie 8 sfer (gruszek ;) ).-500zl
-nowe świece, przewody paliwowe, termostat, czujnik temperatury. -200zł
- wymieniony alternator, - 250zł
- mowe klocki i tarcz z przodu, - 400zł
- wydech, - 300zł - popa hydrauliczna, - 250zł
- nowe wszystkie paski, 150zł
- wymieniony lhm, 300zł
Wygląda pięknie? No ale tak nie jest... Wiele zostało przeze mnie zrobione ale jesazcze troche jest do zrobienia. Miedzy innymi jedna z poduszek pod silnikiem, konżektor który jest do uszczelnienia bo mocno się poci... łaczniki stabiolizatora pukają oraz brzęczy osłona pod wydechem co psuje komfort jazdy :/ Fotel kierowcy mocno zniszczony, warto też zaintereosować się progami które mimo iż są w dobrym stanie jak na Xm'a to jednak z przodu zaczyna je brać, Poza tym jak wspominałem blacha mimo wgnieceń czy rysek jest w dobrym stanie. Oczywiście jak to w starym Xmie jest pare kilka innych raczej drobiazgowych rzeczy do zrobienia. Np. od jakiegoś czasu nie otwiera się tylna klapa bagażnika :/ Spryskiwacz szyby przedniej nie działa...Poza tym samochód raczej jeżdzony na co dzień bo stanie mu nie służy... Dlatego głownie postanawiam go sprzedać. Gwarantuję że nie jest szrotem i jeśli ktoś szuka prawie sprawnego Xm'a w najlepszej wersji to nie będzie zawiedziony. Wymaga dopieszczenia a ja mu go dać więcej nie mogę :(
Jako dodatkową informację podam że jest to mój trzeci xm i że jestem użytkownikiem forum cytrynki od prawie 10 lat ;)
Posiada ważny przegląd i ubezpieczenie oraz jest do obejrzenia w Wiązownie, 10km obok Warszawy.
Wszelkie pytania prosze kierować pod nr. tel 501[zasłonięte]378
|