Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CITROEN XM 2,5TD + MEGA GRATISY

01-05-2015, 1:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 700 zł     
Użytkownik irachwast
numer aukcji: 5295677694
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Wyświetleń: 1071   
Koniec: 01-05-2015 01:28:03

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 380000
Pojemność silnika (cm3): 2500
Moc silnika (KM): 129
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Bordowy
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Tempomat, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

do sprzedania XM z największym przebiegiem na Allegro:-) . Do XMa przesiadłem się z Xantii i zaraz po zakupie w 2011r była zrobiona głowica, turbina, obie chłodnice wody, 2 nowe gruszki (reszta sprawdzona i dobita), uzupełniona i odgrzybiona klima, wymienione wszystkie paski (łącznie z paskiem wałka wyrównującego), napinacz paska osprzętu, zregenerowana pompa LHM, przednia szyba (pęknięta pięknie przez środek), wymieniłem przednie drzwi (korozja na dole) zabezpieczyłem tylne + progi. Po tych wszystkich zabiegach delektowałem się przyjemnością jazdy XMem.

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jest to najwygodniejszy (nie najcichszy, najszybszy ale na pewno najwygodniejszy) samochód jakim miałem przyjemność jeździć.

XMem zrobiłem 120 tys, kilometrów przez 3,5 roku - ostatnie pół roku stoi "bidulek" pod blokiem i moknie a szkoda Go. Nie zdarzyło się, żebym musiał korzystać z pomocy mechaników, assistance czy jakiejkolwiek innej formy pomocy mechanicznej a potrafiłem dziennie przejeżdżać po 500-600km a po podróży wysiadałem bez bólu pleców wręcz wypoczęty. Nawet moja żona (pomimo nazwania Go karawanem!!!) doceniała przyjemność z jazdy XMem.

W 2014 jesienią wymieniłem oba łożyska z piastami (SNR), ponownie rozrząd (oczywiście z pompą wody) z paskami osprzętu i wałka wyrównującego, tarcze przednie (nie pamiętam czy tylne też - sprawdzę w weekend dopiszę), klocki, linki ręcznego.

Są oczywiście również i rzeczy do zrobienia: zemściła się nagrzewnica, że ją pominąłem po zakupie auta i odmówiła posłuszeństwa, wypadałoby przejrzeć gruszki (ostatnie pół roku bardzo niewiele nim jeżdżę tylko weekendy jak wracam do domku) usztywnił się ale zupełnie spokojnie można nim jeździć (nie trzepie, nie wywołuje porodów ani nie usuwa kamienia z nerek), sworzeń wahacza z prawej strony i albo jest to wynik wybitego sworznia albo musiałem "zahaczyć" kałużę na ciepłych hamulcach - przy hamowaniu z większych prędkości i delikatnym wciśnięciu hamulca wyczuwalne są drgania na kierownicy (w mieście nie wyczuwalne i przy gwałtowniejszym hamowaniu też nie), czujnik ABS, centralny z pilota nie działa (silniczki w drzwiach sprawne), maty grzewcze przednich siedzeń do wymiany (jeżeli ktoś używa podgrzewanych foteli), dzieci poprzedniej zimy czyściły mi autko z lodu i tylny prawy błotnik ma na odcinku 20cm zdarty lakier do podkładu, pęknięty wkład lusterka lewego.

Po tym krótkim wstępie czas na wyposażenie:

- lakier metalic,

- lakierowane zderzaki i lusterka,

- skórzana tapicerka w doskonałym stanie,

- 4x grzane siedzenia,

- fotele pełna elektryka,

- 4x elektryczne szyby,

- 2x podłokietnik (przedni elektryczny ze schowkiem),

- komputer pokładowy,

- automatyczna klimatyzacja z nawiewem na tył,

- dodatkowa szyba z tyłu,

- poduszka powietrzna,

- system hydroactive funkcją sport,

- tempomat,

- halogeny,

- szyberdach elektryczny

- aluminiowe felgi...

jednym słowem z wyjątkiem spryskiwaczy reflektorów wszystko co było dostępne w XMach.

A teraz o gratisach:

- skrzynia biegów,

- pompa ABS,

- pompa wtryskowa Bosch,

- komplet stalowych kół zimowych z oponami (spokojnie 2 zimy) i kołpakami,

- główne przewody LHM (te gumowe zakuwane) oczywiście oryginał,

- szyby przód z oryginalnych drzwi,

- dodatkowe lampy przednie, tylne, kierunkowskazy (cały wór 240l)

- atrapa przednia (do sklejenia),

- mnóstwo plastików z środka,

- tylna półka z roletą,

- mnóstwo innych "dupereli" jakieś przekaźniki.....

Rzeczy do Xma jest cały regał i 2-3 wory 240l.

Samochód nie jest bez wad ale cena jest wartością wymienionego rozrządu, pasków, łożysk (zainteresowani wiedzą ile kosztuje pasek wyrównujący czy łożyska z piastami SNR) i gratisów.

Oczywiście przegląd i OC ważne.

Zapraszam do kupna, ja od pół roku jeżdżę C5 a szkoda, żeby stał bo to naprawdę świetny, pakowny i niezawodny samochodzik.

Spalanie przy tym silniku średnio 6,1l/100km ja robiłem 80% trasa, 20% miasto uważam za bajeczne (raczej nie przekraczałem 130km/h

no chyba, że przy wyprzedzaniu - zresztą diesel nie jest do ścigania tylko do "płynięcia" po drodze).

Przy niewielkim wkładzie można cieszyć się przyjemnością z jazdy naprawdę wygodnym autkiem za śmieszne pieniądze.

POLECAM!!!

Rafał

505 [zasłonięte] 330

Zainteresowanych zapraszam, cena do małej negocjacji. Następny tydzień autko będzie w okolicach Kępna.