Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CITROEN XANTIA II 1.9 SD 75 KM, '99, 330 tys.km

24-09-2014, 0:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 300 zł     
Użytkownik 1kpl
numer aukcji: 4593275852
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 750   
Koniec: 24-09-2014 00:00:09

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 333000
Pojemność silnika (cm3): 1905
Moc silnika (KM): 75
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Elektryczne lusterka, Immobilizer
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Citroen Xantia II

 

 

 

Rocznik 1999

Silnik 1.9 SD (XUD9SD) - 1905 cm3, 55 kW / 75 KM

Przebieg 333 tys. km

Paliwo: Diesel, średnie zużycie 5,5 l / 100 km

Skrzynia biegów: manualna, 5-biegowa

5 drzwiowy sedan/limuzyna

Lakier granatowy metallic

Wnętrze szary welur

 

 


Auto ma doskonałe zabezpieczenie antykorozyjne ze względu na pełen ocynk, za wyjątkiem jednego miejsca, gdzie widać niewielkie ślady powierzchownej korozji jest całkowicie wolne od rdzy.

 


Komplet kół zimowych i letnich, obydwa na stalowych felgach 15”, wysoki profil idealnie sprawdzający się na polskich drogach, dwa komplety kołpaków (w tym jeden oryginalny). Opony letnie są do wymiany, zimowe (Barum Polaris) mają za sobą dwa sezony jazdy, obecnie auto na kołach letnich.

 


Klimatyzacja manualna była nabita 1,5 roku temu, wówczas instalacja przeszła bez zarzutu test szczelności, obecnie wymaga ponownego napełnienia.

 


6 głośników firmy Magnat Car Audio, przód i tył głośniki dwudrożne w drzwiach, w desce rozdzielczej dwa głośniki wysokotonowe - czysty, przestrzenny dźwięk.

 

 

Radio Pioneer DEH-1420 ze wzmacniaczem MOFSET 4x50W i wyjściem USB. Podświetlenie radia komponuje się świetnie z deską rozdzielczą, całość utrzymana w zielonej tonacji.

 


Tapicerka welurowa, deska rozdzielcza oraz plastikowe elementy wewnętrzne w b. dobrym stanie, zewnętrzne elementy plastikowe na karoserii, listwy chromowane również w stanie b. dobrym.

 


  • Centralny zamek
  • Dywaniki gumowe komplet
  • Elektryczne lusterko prawe
  • Elektryczne szyby przód
  • Hak holowniczy
  • Immobiliser
  • Lakier metallic
  • Owiewki szyb przednich
  • Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz dwie boczne
  • Pojazd użytkowany przez osobę niepalącą
  • Regulowana wysokość zawieszenia
  • Wspomaganie kierownicy

 

 

 

 

Historia napraw:

 

 

300 tys. km:

  • Naprawiony obrotomierz
  • Wymiana płynu chłodniczego
  • Wymiana uszczelki głowicy silnika z planowaniem
  • Wymiana uszczelki pokrywy zaworów
  • Wymiana zestawu rozrządu

 

 

310 tys. km:

  • Wymiana paska klinowego i napinacza paska
  • Wymiana przewodów olejowych
  • Wymiana zbiornika z bagnetem poziomu oleju

 

 

Ok. 320 tys. km

  • Czyszczenie układu hydraulicznego płynem TOTAL Hydraurincage (układ zalany płynem przez kolejne 5 tys. km)
  • Czyszczenie korektorów wysokości zawieszenia przód + tył
  • Regeneracja pompy LHM
  • Regeneracja sfer zawieszenia, wymiana sfery antyopadowej na nową
  • Wymiana cięgien skrzyni biegów
  • Wymiana filtrów w zbiorniku płynu LHM
  • Wymiana gumowych elementów doprowadzania powietrza do silnika
  • Wymiana konżektora wraz ze sferą i przewodami doprowadzającymi
  • Wymiana niektórych przewodów hydraulicznych LHM (przewody gumowe, część stalowych na podwoziu zastąpiona miedzianymi)
  • Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód (Textar) + tył (LPR)

 

 

Ok. 330 tys. km

  • Przegląd – wymiana oleju i filtrów
  • Wymiana całego LHM na nowy płyn LHM-Plus firmy Comma

 

 


Pozostałe:

  • Konserwacja antykorozyjna profili zamkniętych (progi wewnątrz na całej długości) środkiem na bazie wosku
  • Konserwacja podwozia - pokrycie masą ochronną typu „baranek”
  • Wymiana anteny dachowej i kabla antenowego
  • Wymienione uszczelki drzwiowe i uszczelka bagażnika
  • Wymieniony siłownik zamka centralnego

 

Oprócz powyższych kilka pomniejszych elementów mechanicznych i wyposażenia również zostało naprawionych/wymienionych.

Auto doinwestowane, jak widać po liście napraw sporo czasu spędziło u mechanika. Do tego momentu w codziennym użyciu, samochód jeżdżący, możliwość jazdy próbnej.

 

 

 

 

Mankamenty:

  • Wyciek oleju z turbosprężarki - najprawdopodobniej wymaga ona naprawy/wymiany.
  • Lakier noszący zauważalne ślady użytkowania (rysy, odpryski, miejsca po punktowym lakierowaniu)

 

Samochód sprzedaję ze względu na przeprowadzkę do miasta (będę przemieszczał się wyłącznie komunikacją).

 

  

Dużym plusem Xantii jest jej wysoka funkcjonalość, rozwiązania przemyślane przez konstruktorów i niespotykany w żadnym innym samochodzie tej klasy komfort jazdy, ze względu na wygodę i przestronność wnętrza, prowadzenie oraz miękkie, hydropneumatyczne zawieszenie. Zapraszam zatem na jazdę próbną. Silnik auta z kolei jest trwałą konstrukcją starej generacji - jest to stary, niezniszczalny diesel stworzony do wielotysięcznych przebiegów, a przy tym bardzo ekonomiczny, co jest niewątpliwie jedną z największych zalet auta.

 

 

Istnieje możliwość obejrzenia auta na terenie Wrocławia, Małkowic bądź Kątów Wrocławskich. Proszę o kontakt mailowy przez formularz aukcyjny lub pod numerem: 605[zasłonięte]594. CENA DO NEGOCJACJI PRZY OGLĘDZINACH SAMOCHODU! Auto wystawione w kilku źródłach, aukcja może więc zostać zakończona przed czasem. Zapraszam na jazdę próbną :)