Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CITROEN C4 GRAND PICASSO SALON 1WŁ ODPIS VAT 7OS

05-11-2014, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 000 zł     
Użytkownik lukasik1230
numer aukcji: 4726875256
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 1051   
Koniec: 05-11-2014 20:29:05

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2009
Przebieg (km): 236500
Pojemność silnika (cm3): 1600
Moc silnika (KM): 115
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

CITROEN C4 GRAND PICASSO 1,6 HDI 06.2009 7 OSOBOWY, HOMOLOGACJA, FAKTURA VAT 23%


PIERWSZY WŁAŚCICIEL, KUPIONY I SERWISOWANY W SALONIE CITROENA

KUPUJESZ OD WŁAŚCICIELA NIE POŚREDNIKA!

 


Historia samochodu:

Auto  kupiłem u oficjalnego dilera Citroena w Białymstoku w czerwcu 2009, od tego czasu samochód jest regularnie serwisowany w ASO Wojciula. Samochód kupiłem na firmę (ma homologację na ciężarowy) gdyż jestem lektorem języka angielskiego i prowadzę zajęcia w różnych firmach rozrzuconych wokół Białegostoku, więc potrzebuję auta do jazdy. Stąd też codziennie pokonuję ponad 100 km lecz nie w mieście a poza nim. W wolnym czasie podróżuję. Zimą jeżdżę z rodziną na narty do Włoch, latem Grecja, Skandynawia itp. Na samochodach się nie znam, to nie moja profesja. Na samochodach zna się serwis Citroena, gdzie wykonywałem wszystkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, co oczywiście jest do potwierdzenia gdy pojedziemy do serwisu.

Samochód zmieniam gdyż kupiłem przyczepę kempingową i potrzebuję samochodu z większą mocą a przede wszystkim z napędem na 4 koła – i tylko tyle. Przyczepa, którą kupiłem jest duża ale niestety ciężka więc moja Cytryna nie podoła trasy po Skandynawii czy greckich serpentynach z takim obciążeniem, niestety. Przyczepa stoi pod domem, więc nie jest to bajer handlarza.

Samochód nie miał wypadków, powodzi itp. Zapraszam z miernikiem lakieru, obowiązkowo pojedziemy do serwisu gdzie każdy wpis w mojej książce serwisowej zostanie udokumentowany wydrukiem z bazy danych Citroena. Wszystkie przeglądy robione na czas, wszystkie części i płyny ustrojowe montowane przez Serwis Citroena. Kompletna historia od początku historii po dzień dzisiejszy. Mój samochód jest „krajowy” i nie przekraczał Odry gdzie magicznie przebieg kurczy się o połowę.

 

Wszystkie relatywnie drogie naprawy zostały już zrobione – wymieniony filtr cząstek stałych, wymieniona turbina, wymienione końcówki wtryskiwaczy, amortyzatory. Wszystko oczywiście w Serwisie Citroena i na wszystkie części jest potwierdzenie w postaci zleceń naprawy i faktur.

 


amortyzatory 4 szt -  171125 km 05.01.2013


filtr cząstek stałych - 196000 km  17.06.2013


turbina - 196000 km  17.06.2013


końcówki wtryskiwaczy - 212231 km 21.01.2014

 

 

Dlaczego w firmowym serwisie, gdy można taniej?

- mam gwarancję na części i robociznę

- części wcale nie są droższe, szczególnie gdy mam rabat i koszt naprawy odpisuję od podatku

Mój samochód jest gotowy do jazdy bez wkładu finansowego.

Kupując dostajesz komplet kluczyków, umowę ze mną i pełną fakturę VAT. Samochód ma ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie. Dwa kluczyki, wraz z kodem. Kupujesz samochód od jedynego właściciela, który zna każdy dzień jego historii.

 

Samochód ma już zmienione opony na zimowe – dwie z zeszłego roku oraz dwie zupełnie nowe.

 

Samochód można przerobić z ciężarowego na osobowy z rejestracją na 7 osób.

Kilka słów o samochodzie

Dlaczego Citroen C4 Grand Picasso?

1.       Rewelacyjny silnik 1,6 HDI  - jednostka ekonomiczna – w trasie spalanie na poziomie 5,5 litra, silnik trwały bez niespodzianek, części zamienne dostępne od ręki w niskich cenach

2.       Panoramiczna szyba – stanie na światłach bez problemu gdyż szyba kończy się za głową, widok dla pasażerów rewelacyjny

3.       Duża przestrzeń pomiędzy fotelem kierowcy a pasażera dzięki czemu pasażer środkowego fotela w drugim rzędzie jedzie z wyciągniętymi nogami!!!

4.       Trzy oddzielne fotele drugiego rzędu, regulowane niezależnie, składane, brak garbu w podłodze, dzięki czemu długa podróż dla osoby siedzącej po środku jest komfortowa

5.       Rewelacyjne wspomaganie kierownicy (to akurat charakterystyka wszystkich Citroenów)

6.       Rolety przeciwsłoneczne chowane w drzwiach drugiego rzędu – nie na przyssawki

7.       Właściwości jezdne idealne na dalekie podróże

8.       Duża komfortowa przestrzeń wewnątrz samochodu nawet dla 5 osób dorosłych

9.       Złożenie foteli trzeciego i drugiego rzędu daje płaską podłogę bez progów, garbów – 2 osoby dorosłe śpią wyciągnięte

10.   Doskonałe wyciszenie wnętrza samochodu

 

Co lubię w nim najbardziej?

  1. Składane fotele – Możliwość całkowitego złożenia drugiego i trzeciego rzędu to jeden z atutów funkcjonalności tego modelu. Duża przestrzeń ładunkowa od tylnej klapy aż do oparć przednich foteli plus płaska podłoga – korzystałem z tego nie raz czy to przewożąc szafę czy to zamieniając samochód w sypialnie podczas wyjazdów wakacyjnych. Podczas podróży do Andory miałem na dachu kufer z rzeczami a siedzenia były rozłożone i wysłane materacami więc na nocleg zatrzymywaliśmy się na parkingu/kampingu i spanie gotowe od razu.
  2. Składane i rozkładane fotele w drugim i trzecim rzędzie – bardzo duża możliwość kombinacji, regulowane oparcia z tyłu no i przede wszystkim trzy oddzielne fotele w drugim rzędzie, większość producentów montuje dwa wygodne siedziska i pagórek między nimi dzięki któremu piąta osoba siedząca po środku praktycznie nie ma żadnego komfortu z jazdy. Dodatkowo brak jest w Citroenie garbu w podłodze więc komfort jest znacznie wyższy, co więcej między przednimi fotelami jest na tyle dużo miejsca, że osoba siedząca po środku ma wyciągnięte nogi! Rewelacja
  3. Panoramiczna szyba – to przede wszystkim wysoka widoczność dla kierowcy ale piękne widoki dla pasażerów z tyłu więc dzieci też miały widoki. Dodatkowo zmiana świateł na skrzyżowaniu – mogę podjechać pod same światła i nie musze się wychylać by zobaczyć czy już zielone.
  4. Ekonomiczny silnik – Codzienna jazda do pracy to spalanie ok. 5,5 litra. Po mieście nie jeżdżę więc nie wiem (pracuję poza miastem 6 dni w tygodniu). Na trasie, z kufrem na dachu, pięcioma osobami, klimą to spalanie ok. 7 litrów przy jeździe autostradą średnio 130 km/h. Silnik pracuje równiutko, nie dymi, nie bierze oleju, płynnie wchodzi na wyższe obroty.
  5. Niezawodność w trasie – nigdy nie miałem niespodzianek na trasie – żadnych, może dlatego że przed każdym wyjazdem na wakacje latem lub zimą samochód był na przeglądzie w serwisie.

Najważniejsze wyposażenie – jedynie skrót, gdyż lista jest bardzo długa.

Wyposażenie komfort:

Klimatyzacja dwustrefowa – oddzielne sterowanie po stronie kierowcy, oddzielne po stronie pasażera

Oddzielne sterowanie wentylacją w drugim rzędzie – oddzielnie lewa i oddzielnie prawa strona

Wspomaganie kierownicy

Kierownica multimedialna – sterowanie radiem, tempo matem, telefonem, ustawieniami komputera

Radio CD MP3

Wyświetlacz w konsoli centralnej

Schowek chłodzony klimatyzacją

Podłokietniki kierowcy i pasażera

Elektrycznie sterowane szyby przód i tył

Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka

Dwa gniazda 12V z przodu, jedno dodatkowe w bagażniku

Drugi rząd siedzeń dzielony na trzy oddzielne siedzenia z rozkładanym do tyłu oparciem i przesuwaniem przód/tył

Trzeci rząd siedzeń

Rozkładane stoliki za fotelem kierowcy i pasażera

Dwa schowki w podłodze

Zmiana kolorów wyświetlacza w konsoli centralnej

Rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych

Ogrzewana tylna szyba

Dwa duże schowki pod przednią szybą

Dodatkowe oświetlenie w lusterkach aktywowane przy otwarciu drzwi

Dodatkowe lusterko do monitorowania dzieci w drugim i trzecim rzędzie

Oświetlenie sufitowe

Dodatkowa wykładzina bagażnika

 

Wyposażenie bezpieczeństwo:

ABS

Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera, boczne i kurtyny

Automatyczny hamulec ręczny – samochód się nie stoczy przy ruszaniu pod górę!

Światła przeciwmgielne

Czujnik deszczu

Czujnik zmroku

Automatyczna blokada drzwi

Child Lock – blokada drzwi i szyb tylnych

Opcja wyłączenia poduszki pasażera

Czujnik pasów bezpieczeństwa

ISO FIX we wszystkich trzech fotelach drugiego rzędu

Panoramiczna i atermiczna szyba przednia

Światła LED tył

Czujnik cofania tył

Składane lusterka spięte z centralnym zamkiem

 

Wyposażenie dodatkowe:

Relingi dachowe

Odpinany hak holowniczy – adnotacja w dowodzie rejestracyjnym.

Koło zapasowe dojazdowe

Zestaw naprawczy – lewarek, klucz do kół

 

 

CENA 34000,00 ZŁ BRUTTO - FAKTURA VAT 23% - HOMOLOGACJA NA CIĘŻAROWY

 

tel. 509[zasłonięte]456





Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć
Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć
Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć