CITROEN C4 GRAND PICASSO 1,6 HDI 06.2009 7 OSOBOWY, HOMOLOGACJA, FAKTURA VAT 23%
PIERWSZY WŁAŚCICIEL, KUPIONY I SERWISOWANY W SALONIE CITROENA
KUPUJESZ OD WŁAŚCICIELA NIE POŚREDNIKA!
Historia samochodu:
Auto kupiłem u oficjalnego dilera Citroena w Białymstoku w czerwcu 2009, od tego czasu samochód jest regularnie serwisowany w ASO Wojciula. Samochód kupiłem na firmę (ma homologację na ciężarowy) gdyż jestem lektorem języka angielskiego i prowadzę zajęcia w różnych firmach rozrzuconych wokół Białegostoku, więc potrzebuję auta do jazdy. Stąd też codziennie pokonuję ponad 100 km lecz nie w mieście a poza nim. W wolnym czasie podróżuję. Zimą jeżdżę z rodziną na narty do Włoch, latem Grecja, Skandynawia itp. Na samochodach się nie znam, to nie moja profesja. Na samochodach zna się serwis Citroena, gdzie wykonywałem wszystkie naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, co oczywiście jest do potwierdzenia gdy pojedziemy do serwisu.
Samochód zmieniam gdyż kupiłem przyczepę kempingową i potrzebuję samochodu z większą mocą a przede wszystkim z napędem na 4 koła – i tylko tyle. Przyczepa, którą kupiłem jest duża ale niestety ciężka więc moja Cytryna nie podoła trasy po Skandynawii czy greckich serpentynach z takim obciążeniem, niestety. Przyczepa stoi pod domem, więc nie jest to bajer handlarza.
Samochód nie miał wypadków, powodzi itp. Zapraszam z miernikiem lakieru, obowiązkowo pojedziemy do serwisu gdzie każdy wpis w mojej książce serwisowej zostanie udokumentowany wydrukiem z bazy danych Citroena. Wszystkie przeglądy robione na czas, wszystkie części i płyny ustrojowe montowane przez Serwis Citroena. Kompletna historia od początku historii po dzień dzisiejszy. Mój samochód jest „krajowy” i nie przekraczał Odry gdzie magicznie przebieg kurczy się o połowę.
Wszystkie relatywnie drogie naprawy zostały już zrobione – wymieniony filtr cząstek stałych, wymieniona turbina, wymienione końcówki wtryskiwaczy, amortyzatory. Wszystko oczywiście w Serwisie Citroena i na wszystkie części jest potwierdzenie w postaci zleceń naprawy i faktur.
amortyzatory 4 szt - 171125 km 05.01.2013
filtr cząstek stałych - 196000 km 17.06.2013
turbina - 196000 km 17.06.2013
końcówki wtryskiwaczy - 212231 km 21.01.2014
Dlaczego w firmowym serwisie, gdy można taniej?
- mam gwarancję na części i robociznę
- części wcale nie są droższe, szczególnie gdy mam rabat i koszt naprawy odpisuję od podatku
Mój samochód jest gotowy do jazdy bez wkładu finansowego.
Kupując dostajesz komplet kluczyków, umowę ze mną i pełną fakturę VAT. Samochód ma ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie. Dwa kluczyki, wraz z kodem. Kupujesz samochód od jedynego właściciela, który zna każdy dzień jego historii.
Samochód ma już zmienione opony na zimowe – dwie z zeszłego roku oraz dwie zupełnie nowe.
Samochód można przerobić z ciężarowego na osobowy z rejestracją na 7 osób.
Kilka słów o samochodzie
Dlaczego Citroen C4 Grand Picasso?
1. Rewelacyjny silnik 1,6 HDI - jednostka ekonomiczna – w trasie spalanie na poziomie 5,5 litra, silnik trwały bez niespodzianek, części zamienne dostępne od ręki w niskich cenach
2. Panoramiczna szyba – stanie na światłach bez problemu gdyż szyba kończy się za głową, widok dla pasażerów rewelacyjny
3. Duża przestrzeń pomiędzy fotelem kierowcy a pasażera dzięki czemu pasażer środkowego fotela w drugim rzędzie jedzie z wyciągniętymi nogami!!!
4. Trzy oddzielne fotele drugiego rzędu, regulowane niezależnie, składane, brak garbu w podłodze, dzięki czemu długa podróż dla osoby siedzącej po środku jest komfortowa
5. Rewelacyjne wspomaganie kierownicy (to akurat charakterystyka wszystkich Citroenów)
6. Rolety przeciwsłoneczne chowane w drzwiach drugiego rzędu – nie na przyssawki
7. Właściwości jezdne idealne na dalekie podróże
8. Duża komfortowa przestrzeń wewnątrz samochodu nawet dla 5 osób dorosłych
9. Złożenie foteli trzeciego i drugiego rzędu daje płaską podłogę bez progów, garbów – 2 osoby dorosłe śpią wyciągnięte
10. Doskonałe wyciszenie wnętrza samochodu
Co lubię w nim najbardziej?
- Składane fotele – Możliwość całkowitego złożenia drugiego i trzeciego rzędu to jeden z atutów funkcjonalności tego modelu. Duża przestrzeń ładunkowa od tylnej klapy aż do oparć przednich foteli plus płaska podłoga – korzystałem z tego nie raz czy to przewożąc szafę czy to zamieniając samochód w sypialnie podczas wyjazdów wakacyjnych. Podczas podróży do Andory miałem na dachu kufer z rzeczami a siedzenia były rozłożone i wysłane materacami więc na nocleg zatrzymywaliśmy się na parkingu/kampingu i spanie gotowe od razu.
- Składane i rozkładane fotele w drugim i trzecim rzędzie – bardzo duża możliwość kombinacji, regulowane oparcia z tyłu no i przede wszystkim trzy oddzielne fotele w drugim rzędzie, większość producentów montuje dwa wygodne siedziska i pagórek między nimi dzięki któremu piąta osoba siedząca po środku praktycznie nie ma żadnego komfortu z jazdy. Dodatkowo brak jest w Citroenie garbu w podłodze więc komfort jest znacznie wyższy, co więcej między przednimi fotelami jest na tyle dużo miejsca, że osoba siedząca po środku ma wyciągnięte nogi! Rewelacja
- Panoramiczna szyba – to przede wszystkim wysoka widoczność dla kierowcy ale piękne widoki dla pasażerów z tyłu więc dzieci też miały widoki. Dodatkowo zmiana świateł na skrzyżowaniu – mogę podjechać pod same światła i nie musze się wychylać by zobaczyć czy już zielone.
- Ekonomiczny silnik – Codzienna jazda do pracy to spalanie ok. 5,5 litra. Po mieście nie jeżdżę więc nie wiem (pracuję poza miastem 6 dni w tygodniu). Na trasie, z kufrem na dachu, pięcioma osobami, klimą to spalanie ok. 7 litrów przy jeździe autostradą średnio 130 km/h. Silnik pracuje równiutko, nie dymi, nie bierze oleju, płynnie wchodzi na wyższe obroty.
- Niezawodność w trasie – nigdy nie miałem niespodzianek na trasie – żadnych, może dlatego że przed każdym wyjazdem na wakacje latem lub zimą samochód był na przeglądzie w serwisie.
Najważniejsze wyposażenie – jedynie skrót, gdyż lista jest bardzo długa.
Wyposażenie komfort:
Klimatyzacja dwustrefowa – oddzielne sterowanie po stronie kierowcy, oddzielne po stronie pasażera
Oddzielne sterowanie wentylacją w drugim rzędzie – oddzielnie lewa i oddzielnie prawa strona
Wspomaganie kierownicy
Kierownica multimedialna – sterowanie radiem, tempo matem, telefonem, ustawieniami komputera
Radio CD MP3
Wyświetlacz w konsoli centralnej
Schowek chłodzony klimatyzacją
Podłokietniki kierowcy i pasażera
Elektrycznie sterowane szyby przód i tył
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
Dwa gniazda 12V z przodu, jedno dodatkowe w bagażniku
Drugi rząd siedzeń dzielony na trzy oddzielne siedzenia z rozkładanym do tyłu oparciem i przesuwaniem przód/tył
Trzeci rząd siedzeń
Rozkładane stoliki za fotelem kierowcy i pasażera
Dwa schowki w podłodze
Zmiana kolorów wyświetlacza w konsoli centralnej
Rolety przeciwsłoneczne w drzwiach tylnych
Ogrzewana tylna szyba
Dwa duże schowki pod przednią szybą
Dodatkowe oświetlenie w lusterkach aktywowane przy otwarciu drzwi
Dodatkowe lusterko do monitorowania dzieci w drugim i trzecim rzędzie
Oświetlenie sufitowe
Dodatkowa wykładzina bagażnika
Wyposażenie bezpieczeństwo:
ABS
Poduszki powietrzne kierowcy, pasażera, boczne i kurtyny
Automatyczny hamulec ręczny – samochód się nie stoczy przy ruszaniu pod górę!
Światła przeciwmgielne
Czujnik deszczu
Czujnik zmroku
Automatyczna blokada drzwi
Child Lock – blokada drzwi i szyb tylnych
Opcja wyłączenia poduszki pasażera
Czujnik pasów bezpieczeństwa
ISO FIX we wszystkich trzech fotelach drugiego rzędu
Panoramiczna i atermiczna szyba przednia
Światła LED tył
Czujnik cofania tył
Składane lusterka spięte z centralnym zamkiem
Wyposażenie dodatkowe:
Relingi dachowe
Odpinany hak holowniczy – adnotacja w dowodzie rejestracyjnym.
Koło zapasowe dojazdowe
Zestaw naprawczy – lewarek, klucz do kół
CENA 34000,00 ZŁ BRUTTO - FAKTURA VAT 23% - HOMOLOGACJA NA CIĘŻAROWY
tel. 509[zasłonięte]456
|