Cisco Unified IP Phone 7970G dostarcza najnowsze technologie w telefonii IP. Nie tylko odpowiada na potrzeby kadry zarządzającej i głównych decydentów, ale także dostarcza aplikacje użytkownikom nie posiadającym komputerów.
Cisco Unified IP Phone 7970G posiada m.in. funkcje:
Podświetlany, wysokiej rozdzielczości ekran dotykowy
Sprawny dostęp do informacji, aplikacji oszczędność czasu i szczegółów dotyczących korzystania z funkcji
Dostęp do ośmiu linii telefonicznych (lub połączenie linii i bezpośredniego dostępu do funkcji telefonicznych)
Wysokiej jakości zestaw głośnomówiący
Wsparcie dla zasilania przez Ethernet (PoE)
SPECYFIKACJA
Wiadomości:
Telefon oferuje bezpośredni dostęp do poczty głosowej za pomocą jednego przycisku.
Katalogi:
Telefon identyfikuje przychodzące wiadomości i klasyfikuje je na ekranie, dzięki czemu użytkownicy mogą szybko uzyskać bezpośrednie połączenie telefoniczne. Katalog firmy integruje się z Lightweight Directory Access Protocol Version 3 (LDAP3).
Ustawienia:
Ustawienia pozwalają użytkownikowi na regulację kontrastu ekranu, wybór tła (jeśli jest dostępny) i wybór jednego z wielu unikalnych dźwięków dzwonka w menu preferencji użytkownika. Konfigurację preferencji sieci również można ustawić (zwykle przez administratora systemu). Konfiguracja może być automatyczna lub ręczna ustawiana z wokorzystaniem Dynamic Host Control Protocol (DHCP), Trivial File Transfer Protocol (TFTP).
Usługi:
Cisco Unified IP Phone 7970G umożliwia użytkownikom szybki dostęp do różnych informacji, takich jak pogoda, cytat dnia, lub przy użyciu XML portal informacyjny.
Pomoc:
Pomoc online zawiera informacje na temat użytkowników przycisków i funkcji. Rozdzielczość wyświetlacza pozwala na większą elastyczność podczas korzystania z funkcji takich jak Usługi, Informacje, Wiadomości i Katalogi.
Wyświetlacz:
Telefon ma duży kolorowy (12-bitowy) dotykowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości z podświetleniem (320 x 234 pikseli).
Zestaw głośnomówiący, wyciszanie oraz przyciski słuchawki:
Telefon jest wyposażony w wysokiej jakości system głośnomówiący, w tym łatwe w użyciu głośniki, wejście mikrofonowe, mikrofon, słuchawki i przyciski. Przyciski są podświetlane w momencje aktywności. Dla zwiększenia bezpieczeństwa użytkownika dwutonowe wieloczęstotliwościowe (DTMF) dźwięki są maskowane, gdy jest używany tryb głośnomówiący .
Przełącznik Ethernet:
Wewnętrzny 2-portowy przełącznik Ethernet pozwala na bezpośrednie podłączenie do sieci Ethernet 10/100BaseT przez interfejs RJ-45 komputera. Administrator systemu może wyznaczyć oddzielne VLAN (802.1Q) dla komputera i telefonu Cisco Unified IP, zapewniając większe bezpieczeństwo i niezawodność usług głosowych i przesyłu danych.
Port słuchawkowy:
Dedykowany port słuchawkowy eliminuje potrzebę dodatkowych wzmacniaczy podczas korzystania z zestawu słuchawkowego.
Zewnętrzny głośnik i mikrofon :
Porty 3,5-mm stereo jack są umieszczone w telefonie w celu podłączenia zewnętrznych głośników i mikrofonu.
Regulacja głośności:
Wygodny przycisk sterowania głośności w telefonie zapewnia łatwy sposób wyboru poziomu dzwięku głośnika, słuchawki, zestawu słuchawkowego i dzwonków. Słuchawka jest zgodna z aparatami słuchowymi (technologia HAC). Dodatkowe wzmocnienia głośności można osiągnąć za pomocą wbudowanego wzmacniacza słuchawki takiego jak Walker Equipment W-10 i wzmacniacza CE-100.
Regulowany stojak:
Stopa telefonu jest regulowana od 0 do 60 stopni aby zapewnić optymalne warunki oglądania wyświetlacza i wygodne korzystanie ze wszystkich przycisków i klawiszy.
Elastyczne opcje zasilania:
Cisco Unified IP Phone 7970G obsługuje IEEE 803.af PoE (klasa III). Telefon może być również zasilany lokalnie przy użyciu zasilacza (CP-PWR-CUBE-3).
Dźwięki dzwonka:
24 regulowane przez użytkownika dzwonki.
Obsługa protokołu sygnalizacji:
Telefon jest obsługiwany przez Cisco Unified CallManager 3.3 lub nowszy oraz Cisco Unified CallManager Express 3.2. Zarówno SCCP i sygnalizacja SIP są obsługiwane przez telefon w przypadku korzystania z Cisco Call agent Control.
Obsługa kodeków:
Dostępne są kodeki kompresji G.711µ i G.729a.
Quality of Service (QoS):
Telefon obsługuje priorytet usług (DSCP) i 802.1Q.
Bezpieczeństwo:
Telefon obsługuje zainstalowane certyfikaty cyfrowe, uwierzytelnianie i szyfrowanie.
Obsługa języka:
Wsparcie dla ponad 20 języków (w zależności od wersji oprogramowania systemu Cisco CallManager Unified).
Opcje konfiguracji:
Przypisywanie adresów IP może zostać skonfigurowane statycznie lub konfigurowane przez klienta DHCP.
Jakość głosu:
Komfort generowania hałasu i Detekcja głosu (VAD).
Certyfikaty:
Telefony są dostarczane z fabrycznie zainstalowanymi certyfikatami X.509v3. Istnieje również możliwość montażu i demontażu certyfikatu Klienta.
Aktualizacja oprogramowania sprzętowego:
Aktualizacja oprogramowania obsługiwana przy użyciu serwera TFTP
Wymiary (W x S x D):
9,1 x 10,5 x 6 cali (23,1 x 26,67 x 15,24 cm)
Waga:
3.6 lb (1.8 kg)
Telefon skład obudowy:
Poliwęglan akrylonitrylu styerene butadienu (ABS) z tworzywa sztucznego w strukturze koloru ciemnoszarego srebrny pierścień
TELEFON BYŁ MAŁO UŻYWANY, SŁUŻYŁ GŁÓWNIE JAKO PRODUKT POKAZOWY
WYSTAWIAM FAKTURY VAT
DODATKOWE INFORMACJE WYSYŁAM E-MAILEM [zasłonięte]@netcon.com.pl