Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CISCO SPA525G2 5 LINII VOIP SIP KOLOR LCD WiFi

08-06-2015, 20:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 899 zł     
Użytkownik witeri
numer aukcji: 5391920236
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 08-06-2015 20:08:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zapraszam do zakupu przewodowego telefonu VOIP Cisco model

SPA525G2

Telefon jest w bardzo dobrym stanie wizualnym , przetestowany i w 100% sprawny.

Gwarancja 6 miesięcy.

Na życzenie faktura VAT lub paragon.


 

OPIS TELEFONU:

od producenta
SPA525G2
Standard Voice
SIP
Liczba portów WAN (RJ45)
1 szt.
Funkcja Routera (NAT)
Tak
Zarządzanie
HTTP, HTTPS
Kodeki
G.711 (A-law and µ-law), G.726 (32 kbps), G.729 AB, G.722
Zasilanie
POE (802.3af)
Wymiary (wys x szer x gr)
214 x 212 x 44 mm
Waga
0,9 g
Kolor
Srebrno-szary
Informacje dodatkowe
802.11b/g, Wi-Fi Multimedia (WMM) (802.11e)Cisco Discovery Protocol, IEEE 802.1p/Q4 przyciski szybkiego wybieraniaKolorowy wyświetlacz LCD 3.2" QVGA 320 x 240 pikseliMozliwość wyświetlania zdjęć na ekranieOdtwarzanie plikówMP3Cisco MonitorView, Cisco XML services interface (XSI), Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) i Cisco XML-based corporate directory supportFunkcje VoIP:SIP proxy redundancy - dynamic via DNS SRV, A recordsRe-registration with primary SIP proxy serverCodec name assignmentDynamic payload supportAdjustable audio frames per packetDual-tone multi-frequency (DTMF): in-band and out-of-band (RFC 2833), SIP INFO (RFC 2976)Elastyczny Dial Plan z licznikiem cyfrowymIdentyfikacja adresów IP URIVMWI via NOTIFY, SUBSCRIBEIdentyfikacja dzwoniącegoFunkcje telefonuCall hold, Music on hold, Call waiting, Caller ID name and number andoutbound caller ID blocking, Caller ID mapping for incoming callsOutbound caller ID blockingCall transfer - attended or blindCall conferencing - hosted (N-party) or local (3-party)Call forwarding - unconditional, no answer, onbusy, Visual voice message waiting indicator (VMWI), Shared/bridge line appearance, Call pickup - selective and groupCall park and unpark, Call back on busy, Call blocking - anonymous and selective, Do not disturb, Intercom