Typ urządzenia |
Centrala IP PBX |
Porty LAN/WAN (RJ45) |
1 / 1 |
Liczba kont |
4 (rozszerzalne do 16) |
Porty FXS/FXO (RJ11) |
2 / 0 |
Protokoły komunikacji |
SIP v.2 |
Protokoły kodowania dźwięku |
G.711a/µ, G.726 (40/32/24/16 kbps), G.729, G.723.1 (6.3 i 5.3 kbps) |
Pozostałe obsługiwane protokoły i standardy |
TCP/IP, UDP, SRTP, DHCP (klient/serwer), NAT, DNS, ARP, RARP, RTCP, ICMP, NTP, TFTP, HTTP, DDNS |
Konfiguracja i zarządzanie |
WWW, klawiatura przyłączonego telefonu |
Funkcje VoIP |
centralka telefoniczna IP IVR - zapowiedzi słowne Obsługa 4 konta SIP (rozszerzalne do 16) Możliwość podłaczenia 2 telefonów analogowych Autokonfiguracja telefonów SPA-941, SPA-942, SPA-901, SPA-962 Zawieszanie połączenia, przekierowania, połączenia konferencyjne Listy połączeń CLIP (FSK i DTMF) Redukcja szumów (AGC) Oszczędzanie pasma (VAD) Hybrydowa niwelacja echa (AEC) zgodna z G.168/165 16ms Współpraca z faksem (T.38) Dynamiczny jitter buffer Możliwość definiowania dowolnych dialplanów Tworzenie grup pagingowych Interkom Music on hold - wymagany zewnętrzny serwer SAS VoiceMail - wymagana obsługa przez operatora Zaawansowany system blokad |
Funkcje routera |
DHCP (klient/serwer) PPPoE VLAN Tagging SNMP Zaawansowany firewall SPI NAT/Port forwarding DMZ Klonowanie MAC Możliwość przypisania stałych IP w oparciu o MAC adresy QoS (traffic shaping) |
Gwarancja |
24 miesiące |
Wymiary |
101x101x28 mm |