CISCO LINKSYS SPA525G2 POE TELEFON VOIP
Telefon w bardzo dobrym stanie technicznym, bardzo mało używany, z oryginalna folią pokrywająca ekran.
W zestawie jest kabel sieciowy (CAT5) natomiast NIE MA ZASILACZA.
Zdjęcia zasilacza są tylko w celach ułatwiających ewentualny zakup z innego źródła.
Telefon wspiera PoE (Power over Ethernet) i w przypadku wpięcia do przełącznika PoE nie wymaga użycia zasilacza. Wyświetlacz jest kolorowy. Telefon wspiera technologie WiFi wiec może być podłączony do sieci droga radiowa (bez użycia kabla Ethernet).
Opis Techniczny:
Kod Producenta SPA525G2 Standard Voice SIP
Liczba portów WAN (RJ45) 1 szt.
Funkcja Routera (NAT) Tak
Zarządzanie HTTP, HTTPS Kodeki G.711 (A-law and µ-law), G.726 (32 kbps), G.729 AB, G.722
Zasilanie POE (802.3af)
Wymiary (wys x szer x gr) 214 x 212 x 44 mm Waga 0,9 g
Kolor Srebrno-szary
Informacje dodatkowe 802.11b/g, Wi-Fi Multimedia (WMM) (802.11e) Cisco Discovery Protocol, IEEE 802.1p/Q 4 przyciski szybkiego wybierania Kolorowy wyświetlacz LCD 3.2" QVGA 320 x 240 pikseli Mozliwość wyświetlania zdjęć na ekranie Odtwarzanie plików MP3 Cisco MonitorView, Cisco XML services interface (XSI), Lightweight Directory Access Protocol (LDAP) i Cisco XML-based corporate directory support Funkcje VoIP: SIP proxy redundancy - dynamic via DNS SRV, A records Re-registration with primary SIP proxy server Codec name assignment Dynamic payload support Adjustable audio frames per packet Dual-tone multi-frequency (DTMF): in-band and out-of-band (RFC 2833), SIP INFO (RFC 2976) Elastyczny Dial Plan z licznikiem cyfrowym Identyfikacja adresów IP URI VMWI via NOTIFY, SUBSCRIBE Identyfikacja dzwoniącego Funkcje telefonu Call hold, Music on hold, Call waiting, Caller ID name and number and outbound caller ID blocking, Caller ID mapping for incoming calls Outbound caller ID blocking Call transfer - attended or blind Call conferencing - hosted (N-party) or local (3-party) Call forwarding - unconditional, no answer, on busy, Visual voice message waiting indicator (VMWI), Shared/bridge line appearance, Call pickup - selective and group Call park and unpark, Call back on busy, Call blocking - anonymous and selective, Do not disturb, Intercom