Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cisco 7940 voip phone

02-06-2014, 16:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 100 zł     
Użytkownik odslon
numer aukcji: 4277368110
Miejscowość ŁÓDŹ
Licytowało: 1    Wyświetleń: 27   
Koniec: 02-06-2014 16:24:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Producent Cisco
Ilość linii 2
Ilość portów WAN 1
Ilość portów LAN 1
Obsługiwane kodeki • G.723 - G.723.1 - 5.3/6.3 Kbps, ramka 30ms
• G.711 - alaw, ulaw - 64 Kbps
• G.729 - G.729A - 8 Kbps, ramka10ms
• G.726 - AAL2 - 16/24/32/40 Kbps
Obsługiwane protokoły • SIP - Session Initiation Protocol
• SCCP - Skinny Client Control Protocol
Zarządzanie przez • TFTP - Trivial File Transfer Protocol


Opis telefonu:

Telefon ma zainstalowany firmware SIP oraz jego dzialanie zostalo sprawdzone przeze mnie - i tylko w tym celu zostal wyjety z pudelka producenta, do ktorego od razu po testach trafil z powrotem;)

Do telefonu zalaczam zasilacz sieciowy Cisco przeznaczony dla tego modelu telefonu - Otrzymujesz caly i gotowy do pracy zestaw.



Cisco 7940 jest idealnym telefonem IP do użytku prywatnego jak i przez firmy typu SOHO (Small Office Home Office). Aparat posiada duży funkcjonalny wyświetlacz, obsługuje 2 linie telefoniczne internetowe. Cechuje go także duża estetyka i ergonomia.

Specyfikacja telefonu:

  • 2 port FastEthernet (RJ-45),
  • 1port jako switch, do podłączenia niezależnie innego urządzenia w sieci
  • 1 port do słuchawki telefonicznej (RJ-9),
  • 1 port do zestawu nagłownego- słuchawki call center (RJ-9),
  • wbudowany zestaw głośnomówiący i mikrofon,
  • obsługuje 2 linie,
  • duży wyświetlacz monochromatyczny
  • wyświetlanie numeru dzwoniącego (możliwość blokady wybranych numerów), Call Hold, Music on Hold (w przypadku spięcia z serwerem ASS), Call Waiting, transferowanie telefonów pod wybrany numer lub losowo do całej grupy,telefony konferencyjne
  • automatyczne ponawianie,
  • przekierowywanie telefonów: bezwarunkowo, kiedy nie odpowiada, kiedy zajęty na dowolny numer
  • logi połączeń: wykonanych, odebranych, utraconych,oddzwanianie na numery z logów
  • wpisy szybkiego wybieranie (do 100 pozycji)
  • DND,
  • możliwość dobrania rodzaju dzwonka do konkretntej linii
  • licznik czasu rozmów
  • szybkie wybieranie
  • Syslog, Debug
  • wbudowany serwer administracyjny do zarządzania dla administratora i użytkownika
  • system provisioningu (HTTP, HTTPS, TFTP)
  • możliwość zablokowania "twardego" resetu telefonu poprzez ustawienie hasła administratora
  • diody LED wskazujące aktywność
  • podświetlane przyciski: Audio Mute On/Off, Headset On/Off, Speakerphone On/Off,
  • przycisk HOLD, menu, sterowanie głosnością,
  • zasilanie zewnętrzne

wymiary:

  • 195 x 160 x 180 mm.

Specyfikacja części VoIP:

  • protokół głosowy SIP v.2 (Session Initiation Protocol)
  • kodeki głosowe G.711 a-law,G.711 micro-law,G.726 (16/24/32/40kb/s),G.729A, G.723.1 (6.3 kb/s,5.3 kb/s)
  • wsparcie dla VAD (Voice Activity Detection)
  • automatyczne łączenie z domyślnym serwerem SIP
  • wsparcie dla serwera STUN
  • przesyłanie pakietów głosowych za pomocą szyfrowanego protokołu SRTP
  • możliwość określania wielkości ramek audio na pakiet
  • dial plany
  • wsparcie dla dzwonienia przez adresy IP
  • wyświetlanie numeru dzwoniącego CLIP
  • zabezpieczenie systemu hasłem (przed resetem, zmianą ustawień)
  • osobne panele konfiguracyjne dla użytkownika i administratora
  • HTTPS za pomocą mini certyfikatów generowanych przez Linksys
  • HTTP Digest - Encrypted Authentication via MD5 (RFC 1321)
  • szyfrowanie AES do 256 bitów
  • wbudowany serwer www do zarządzania telefonem
  • zarządzanie poprzez klawiaturę telefonu,
  • system provisioningu przez HTTPS, HTTP, TFTP
  • Syslog and Debug Server Records dla każdej linii