Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cinema 4D [nowa]

03-05-2015, 7:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 68.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 5234999542
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 3   
Koniec: 03-05-2015 07:38:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Cinema 4D

Meller-Kawa Agnieszka, Sikorska-Długaj Agnieszka

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]46244
  • liczba stron: 488
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • wymiary: 170 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-04
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego! Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scenCinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w produkcjach filmowych czy grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych.Książka Cinema 4D wprowadzi Cię w arkana tego środowiska graficznego oraz zaprezentuje sposoby używania narzędzi wchodzących w jego skład. Bez zbędnej teorii, za to z pomocą wielu bardzo praktycznych przykładów, autorzy przedstawiają metody i techniki wykorzystywane przy budowaniu, oświetlaniu oraz teksturowaniu różnego rodzaju obiektów i scen, z którymi na co dzień mają do czynienia profesjonalni graficy, projektanci, dekoratorzy i architekci. Przegląd środowiska pracy grafika i dostępnych narzędzi Podstawy tworzenia i edytowania obiektów oraz scen Metody wykorzystywane w modelowaniu precyzyjnym Tworzenie materiałów i ich używanie Modelowanie z wykorzystaniem obiektów NURBS Operacje tworzenia i edycji splajnów Sposoby oświetlania obiektów i scen Tworzenie animacji i ustawianie kamer Renderowanie obrazów statycznych i animacjiWkrocz w wirtualny świat 3D z realną wiedzą i prawdziwymi umiejętnościami!


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.






    Wróć na początek aukcji