Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CIESZYŃSKA metoda KRAKOWSKA+ćwiczenia GŁOSKI mowa

24-06-2015, 14:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 63.80 zł     
Użytkownik domki
numer aukcji: 5390810342
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 4   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CIESZYŃSKA metoda KRAKOWSKA+ćwiczenia GŁOSKI mowa
B.D     Wystawiam paragon lub fakturę VAT

 

 

 

OFERTA SKŁADA SIĘ Z 2. PRZEDMIOTÓW:

 

Metody wywoływania głosek

 

Autor: Jagoda Cieszyńska

 

„Metody wywoływania głosek” to pozycja przeznaczona przede wszystkim dla logopedów, nauczycieli przedszkola, studentów i rodziców dzieci z wadami wymowy oraz niezakończonym rozwojem mowy.

Sposoby wywoływania prawidłowego brzmienia głosek prezentowane są, w przystępnej formie, przez prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską. Dwudziestoośmioletnie doświadczenie Autorki w pracy z dziećmi, z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, pozwala rekomendować tę pozycję jako niezbędną dla wszystkich zajmujących się kształtowaniem mowy dziecka.

 

 

ISBN: 978-83-[zasłonięte]685-1-4
Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej
Ilość stron: 100
Wydanie: II
Okładka: Miękka

Szeregi

 

 

Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska 

 

Zestaw umożliwia wykonywanie ćwiczeń polegających na kontynuowaniu szeregów i uzupełnianiu szeregów. Aby wykonać ćwiczenia polegające na naśladowaniu szeregów należy zaopatrzyć się w dwa zestawy elementów.

Szereg jest ciągiem elementów ustawionych obok siebie w linii prostej – przyto- czona najprostsza definicja ujmuje to, co najistotniejsze w języku mówionym i pisanym. Dzięki linearnemu porządkowi głosek w słowach i liter w wyrazach zapisanych możliwe jest budowanie znaczeń. Jakiekolwiek zakłócenie tego porządku nadaje wypowiedzeniu inny sens (kot : kto, nos : son, seton : notes). Liczne błędy w uszeregowaniu znaków języko- wych można obserwować u dorosłych osób z afazją, u dzieci z autyzmem, alalią i afazją dziecięcą, u uczniów z dysleksją, a także u osób uczących się języków obcych.


Podczas konstruowania szeregów do ćwiczeń stymulujących muszą być uwzględ- nione następujące cechy:

a) rosnąca wielkość (od najmniejszego do największego),

b) malejąca wielkość (od największego do najmniejszego),

c) stopniowe domykanie rysunku,

d) rosnąca intensywność barwy.

 

 

 

Wydawnictwo: Wydawnictwo Metody Krakowskiej

  Zestaw zawiera 64 elementy o wymiarach 6x6cm.

 

 


 

 wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

 

Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72