1.
Na dobry początek aby zamówić wybrany towar wystarczy
kliknąć przycisk KUP TERAZ, można też zadać dodatkowe pytania
korzystając z formularza allegro
Zadaj
pytanie Sprzedającemu.
2. Koniecznie zaraz po zakupie powinni Państwo wysłać do nas informacje
niezbędne do przygotowania i znakowania odzieży:
-
Kolory odzieży (aby
uniknąć pomyłki prosimy używać oznaczeń z powyższej tabeli),
-
Rozmiary odzieży
(tu ilość od rozmiaru najlepiej oddzielić myślnikiem (np: 1 - XL) nie
należy używać małej literki [x] (np: 1xXL) bo jest to mylące oznaczenie
i możemy go błędnie odczytać.
-
Grafika
do przygotowania projektu haftu. Najlepiej przesłać plik w postaci jpg
o rozdzielczości min. 300DPI, ale akceptujemy też inne formaty
bitmapowe bmp, tiff. Jeżeli haft ma zawierać napisy prosimy dołączyć
pliki czcionek jakie mają być użyte (znacznie przyśpiesza to wykonanie
projektu haftu, a co za tym idzie skraca nam czas realizacji
zamówienia),
- Określenie
kolorów
nici jakimi ma być wykonany haft,
- Określenie miejsca na odzieży w którym ma zostać wykonany
haft. np LEWA PIERŚ - jeżeli nie mamy tej informacji standardowo haft
wykonujemy na lewej piersi,
-
Dane kontaktowe:
mail, telefon kontaktowy, nazwa firmy i osoba/y kontaktowa/e
odpowiedzialna za zamówienie,
-
Dane do faktury VAT:
Nazwa firmy, adres, NIP (wymagany tylko w przypadku zakupów
dla firm i instytucji)
-
Dane do wysyłki ,
3.
Kiedy otrzymamy od Państwa wszystkie niezbędne informacje przystępujemy
do przygotowania programu komputerowego sterującego maszynami
hafciarskimi. Przeważnie nie trwa to długo i już następnego dnia
odsyłamy wizualizację komputerową haftu do akceptacji. Czas ten może
ulec skróceniu lub wydłużeniu w zależności od poziomu
skomplikowania wzorów jakie przygotowujemy. Zawsze
informację o stanie przygotowań projektu mogą Państwo uzyskać drogą
telefoniczną pod nr 510 [zasłonięte] 166. W mailu z projektem haftu
staramy się również podać przybliżony czas realizacji
zamówienia.
4. Teraz czekamy na akceptację projektu haftu lub na zgłoszenie uwag.
Projekt poprawiamy do pełnej akceptacji klienta.
5.
Jeżeli do tej pory nie dostaliśmy przelewu na konto to jest ten moment
kiedy przydałoby się zapłacić :) i tu polecamy korzystanie z opcji
Płacę z allegro. System ten gwarantuje że pieniądze pojawią się u nas
już w kilka sekund później. Dodatkowo dla wygody naszych
klientów posiadamy konta w mBanku i w ING Banku Śląskim.
6. Po otrzymaniu przelewu i maila z akceptacją projektu przystępujemy
do realizacji zlecenia w pierwszym wolnym terminie.
7. Niezwłocznie po wykonaniu znakowania towar solidnie zapakowany
wysyłamy kurierem UPS.
Zawartość
przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera.
8. No i teraz następuje najprzyjemniejszy moment dla nas czyli że
wystawiają nam Państwo pozytywny komentarz :) - i to dla tej
satysfakcji waro to robić :)