Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ciemna strona gastronomii - Mołoniewicz Jan

14-06-2015, 2:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40.50 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 5357692932
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 14-06-2015, 2:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Anielewicza 37
01-057 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie". UWAGA: W przypadku aukcji na produkt dostępny w wielu wariantach kolorystycznych itp. wybór jest losowy!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Ciemna strona gastronomii

Mołoniewicz Jan


Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz - najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:-7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza si�� łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.-W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.-Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.-Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]39448
  • liczba stron: 162
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: MOJA Consulting
  • Data wydania: 2[zasłonięte]014-12