REGULAMIN 1. Po zakupie prosimy o wysłanie maila z informacjami typu wybrany kolor, wzór i inne lub wypełnienia formularza z wyborem opcji dostawy i wpisanie tam szczegółów dotyczących zamówienia. W tytule wiadomości e-mail proszę podać nick z allegro i numer aukcji. 2. W tytule przelewu prosimy o podanie państwa nicku z allegro oraz numer aukcji. 3. Przesyłka zostaje oddana do wysyłki w czasie 2 dni roboczych od czasu otrzymania przelewu. W przypadku chwilowego braku towaru termin ten może się nieco wydłużyć.
4. Po otrzymaniu produktu prosimy o jego sprawdzenie i wystawienie pozytywnego komentarza. 5. W razie jakichkolwiek niezgodności czy reklamacji prosimy o kontakt, rozwiążemy państwa problem. 6. Wszystkie towary wystawione na aukcjach są nowe.
7. Jeżeli nie są państwo pewni swojego wyboru – proszę nie licytować – NIE ODWOŁUJEMY OFERT!!! REKLAMACJE 1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie wiadomości e-mail z opisanym w treści uszkodzeniem. 2. Wysłaniem na własny koszt reklamowanego towaru na adres sklepu podany na paczce. 3. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany na koszt sprzedawcy do klienta w możliwie najkrótszym czasie. 4. W przypadku gdy reklamowany towar nie może zostać naprawiony lub wymieniony na nowy sprzedający zwróci klientowi pieniądze na konto bankowe, z którego otrzymał wpłatę lub na konto wskazane przez klienta. 5. Czas rozpatrzenia reklamacji trwa do 14 dni roboczych. |