Chrysler 300m klientom imponuje przede wszystkim ze względu na rozmiary. Do gustu przypadnie również zwolennikom klasyki i łagodnych, zaokrąglonych linii. Testowana limuzyna mierzy niemal pięć metrów długości i niespełna 1.9 m szerokości. Charakteryzują go, oprócz sferycznych łuków, również agresywnie cięte ręką kreślarzy załamania i kanty. Elegancji i gustownej prezencji dodają w istotnym stopniu dystyngowane akcenty. Grill ozdobiony chromem z uskrzydlonym logiem marki w centrum wszechobecne, nietuzinkowe oznaczenia modelu, smukła linia dachu i wymowne przetłoczenia ożywiają ogromną bryłę nadwozia nadając jej temperamentu.
Respekt budzą oczywiście gabaryty poszczególnych elementów konstrukcji. Ogromna maska, smukła linia boczna o sporej powierzchni i masywny tył kreują wizerunek eleganta z pazurem. Reflektory przednie o dzisiaj już niestandardowych rysach są elementem rozpoznawczym testowanego modelu. Nie inaczej jest ze specyficzną klapą bagażnika. Auto, pomimo upływu lat nadal prezentuje się doskonale. Klasyczne kształty nadwozia są na tyle ponadczasowe, że wciąż zyskują uznanie kolejnych właścicieli. Na ogólny wygląd pojazdu pozytywnie wpływają ekskluzywne, chromowane siedemnastocalowe felgi
Wnętrze Chryslera 300m jest przestronne, wygodne i solidnie wykonane. Nie pożałowano mu ekskluzywnych i stylowych detali. W projekcie użyto wysokojakościowych materiałów, odpornych na upływ czasu. Miękkość plastików wpływa dodatnio na opinię użytkowników o aucie ze względu na trwałość i estetyczny wygląd. Elementy kokpitu są świetnie spasowane. Harmonijnie skonstruowana deska rozdzielcza, wraz z poszczególnymi elementami wyposażenia zachwycają ergonomią.
Wnętrze urozmaicono drewnem i wykończono chromem, tak aby Chrysler spełniał standardy luksusowej limuzyny. W centralnym punkcie, tuż nad nawiewami umieszczono elegancki zegar analogowy z subtelnym, błękitno-zielonym podświetleniem. Owa tonacja do dzisiaj gości w modelach amerykańskich. Konsola środkowa o kontrastowej do pozostałych elementów testowanego egzemplarza kolorystyce zawiera w sobie wydajną klimatyzację automatyczną. Ogromne wnętrze auta w jednej chwili wypełnia się ciepłym bądź chłodnym powietrzem. Niżej znalazło się miejsce dla wielofunkcyjnego, prostego w obsłudze radia ze zmieniarką na cztery płyty CD. Niestety nie posiada ono RDSu, a w testowanym egzemplarzu importowanym z rynku amerykańskiego można zauważyć również słaby odbiór niektórych polskich stacji. Na szczęście rekompensuje to perfekcyjny system audio renomowanej marki Infinity, z którego wydobywa się idealnie czysty i kojący dźwięk ulubionej
muzyki.
Tunel środkowy mieści w sobie nigdy nie używany zestaw dla palacza oraz praktyczny podłokietnik z całkiem pojemnym schowkiem. Kierownicę obszyto jasną skórą i wyposażono w dodatkowe przyciski obsługi tempomatu. Za nią znalazły się czytelne, eleganckie wskaźniki obrotów i prędkości, który wyskalowano w milach i dodatkowo w km/h.
Chrysler 300m w naszych czasach to doskonała propozycja dla tych, którzy za niewielkie pieniądze życzą sobie komfortowych podróży. 300M z bardzo bogatym wyposażeniem, w dobrym stanie technicznym i wizualnym oraz oryginalnymi elementami karoserii. Możemy stać się posiadaczami wyjątkowej, przykuwającej uwagę limuzyny dysponującej sporymi możliwościami jezdnymi, kulturalnie i równo pracującym silnikiem, przestronnym, funkcjonalnym wnętrzem i zasobnym bagażnikiem za nie duże pieniądze
Auto spełni oczekiwania nawet tych najbardziej wymagających klientów. Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że ten wyjątkowy Amerykanin nie odbiega standardami od konkurencji z Zachodniej Europy.
benzyna / 3518 cm3
V6 / 24
189 kW (257 KM) @ 6400 obr/min
346 Nm @ 3000 obr/min
kolumny MacPhersona
oś skrętna, sprężyny śrubowe
przedni
automatyczna, 4 stopniowa
225 km/h
8,8 s
14,5 / 9,7 / 11,5
4999 / 1890 / 1422 mm
2870 mm
1628 / 2130 kg
530 l
-
64 l
INNE
przebieg
230.000 km
rok produkcji 2002
Kontakt pod numerem:
507-[zasłonięte]-473