Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CHROŃ swoje KIJKI Nordic Walking POKROWIEC torba

21-11-2014, 1:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3.70 zł     
Użytkownik traperwaw
numer aukcji: 4788201484
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 21-11-2014 01:16:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

.

Honorujemy Kartę Prenumeratora.

Dajemy 15% zniżki na zakupy w sklepie i na naszych aukcjach.

 

Wystawiony pokrowiec służy do przenoszenia i przechowywania dwuczęściowych (rozsuwanych) kijów do Nordic Walking, o długości po złożeniu do ok. 85 cm

Do pokrowca mieści się jedna para kijków.

 

Materiał brezentowy (nylon), impregnowany - nie przepuszcza wody, miły w dotyku, a jednocześnie bardzo mocny. Można prać w pralce i prasować (najlepiej na mokro i przez ściereczkę.

Czarny komin, spięty ściągaczem wykonany jest ze sztucznego jedwabiu.

Pokrowiec można zwinąć i schować do plecaka lub pasa biodrowego (nerki, saszetki).

 

 

Pokrowiec starannie uszyty, będzie służył wiele lat!

 

 

Dane Techniczne

 

Długość całkowita - ok. 85 cm

Szerokość - ok. 12,5 cm

Ciężar - ok. g

Szerokość rzemyka - ok. 2 cm

Długość rzemienia do zwieszenia na ramię - ok. 70 cm

Odstęp między mocowaniami rzemyka do pokrowca - ok. 40 cm

Ściągacz z blokadą do zamykania pokrowca - Jest

 

 

KOLOR: czarny

 

Do nas kontakt jest zawsze:

[zasłonięte]@traper.waw.pl

 784-[zasłonięte]-080 (play)


Oczekuj od nas:

- sprawnego i nowego towaru zgodnego z opisem

- solidnego, mocnego opakowania

- paragonu lub (na żądanie) FV

- taniej i szybkiej wysyłki wszystkiego w jednym opakowaniu

 




UWAGA:

Prosimy NIE KORZYSTAĆ z koszyka ponieważ w ten sposób robione zamówienia przychodzą ZWIELOKROTNIONE, tzn Ty klikasz jeden raz, a w aukcji pojawia się info, że kupiłeś np 3 lub 4 sztuki czy komplety. Prowadzi to do sporów dotyczących zwrotu prowizji za niezrealizowane zakupy.

Zamów klikając "kup teraz", wyloguj się z Allegro, zaloguj się do swojego banku i zrób normalny, ludzki przelew. To wystarczy w zupełności, aby sfinalizować transakcję.

Towar dostaniesz wcześniej niż zakończysz wypełniać formularze - jeśli jednak zdecydujesz się na taką drogę postępowania.

 

 


Regulamin aukcji:

 

1. Towar na tej stronie wystawia Sprzedający, który NIE MA WPŁYWU na:

- konstrukcję szablonu aukcji

- pochowania podstron z istotnymi informacjami

- anulowania sprzedaży lub redukcji zbyt dużej liczby zamówionych sztuk

- obecność niektórych zapisów wprowadzających Kupujących w błąd

- na sposób pracy niezależnych kooperantów np. poczty czy kurierów.

 

2. Inny adres dostawy zasygnalizuj nam WYRAŹNIE oddzielnym mailem z "INNY adres wysyłki" w tytule, pod rygorem wzięcia całkowitej odpowiedzialności za wysyłkę na niewłaściwy adres. Pamiętaj, że nie wszystkie informacje allegro wysyła do Sprzedającego.

 

3.Wpłaty pośrednie (np. przez pocztę lub payu) TRWAJĄ! I dlatego zalecamy bezpośrednie przelewy  BANKOWE jako najszybszą i najbardziej pewną formę uznania naszego rachunku bankowego.

Numer konta do wpłat:

02-1020-[zasłonięte] 1[zasłonięte]0260002-[zasłonięte] 011995

Dane do przelewu:

PSK

Warszawa, ul. Ciołka 17

   

 

4. Odbiór tzw. zwrotu łączy się z dodatkową opłatą pocztową (kurierską). Ponowna wysyłka towaru po pokryciu tej opłaty (plus vat) oraz po opłaceniu kosztów nowej przesyłki.

 

5. Fakturę VAT wystawiamy jedynie kupującym, którzy poinformują nas o swoim numerze NIP. W przeciwnym wypadku do przesyłki załączamy paragon.

 

6. Poczta dostarcza przesyłki polecone w ciągu 14 dni od daty nadania. Dopiero po tym czasie przyjmowane są reklamacje dotyczące nie dostarczenia przesyłki. Nie ma tu znaczenia, czy chodzi przy tym o przesyłkę priorytetową , czy ekonomiczną.

 

Wyciąg z Regulaminu Poczty Polskiej: http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/11/Regulamin-%C5%9Bwiadczenia-us%C5%82ug-powszechnych.pdf:

 

& 41.

1. Zasady postępowania reklamacyjnego dotyczącego przesyłek pocztowych w obrocie krajowym regulują przepisy ustawy, rozporządzenia i rozporządzenia w sprawie reklamacji

 

2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację przesyłki rejestrowanej z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.

 

3. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić w każdej placówce pocztowej Poczty Polskiej nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia jej nadania z zastrzeżenie ust. 4.