Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Christopher, Pack - Logistyka marketingowa

18-05-2014, 12:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4252303233
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 12:05:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Christopher, Pack - Logistyka marketingowa
ISBN: 832[zasłonięte]5428
Wymiar: 165 x 240 mm
Nr wydania: I
Seria: -
Ilość stron: 170
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,28 kg
Indeks: 0236/7/0157
Rok wydania: 2005
Autor: Christopher Martin, Pack Helen
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomicze
Stan: Używana

Opis książki


Autorzy Logistyki marketingowej spróbowali rozwinąć tezę, że łączne postrzeganie funkcji tworzenia popytu (marketing) i funkcji jego zaspokajania (logistyka) ułatwia tworzenie efektywnych i skutecznych łańcuchów dostaw zorientowanych rynkowo. Autorzy skoncentrowali się na następujących zagadnieniach: zmianach zachodzących w otoczeniu firmy budowaniu relacji z klientami tworzeniu wartości dla klienta, rozumianej jako różnica korzyści i kosztów konkurencji opartej na czasie łańcuchach dostaw zorientowanych na popyt zarządzaniu logistyką marketingową obsłudze klienta globalnego. Liczne przykłady zamieszczone w książce ułatwią zastosowanie konkretnych rozwiązań w firmie. Książka przeznaczona jest dla studentów, menedżerów w firmach oraz praktykom.

Uwagi:


Lekko zakurzone brzegi stron.
Zobacz także...