Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Christopher M.: Strategia zarządzania dystrybucją

17-05-2014, 1:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik gucio282870
numer aukcji: 4206892809
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-05-2014 01:57:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1996
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Christopher Martin.: Strategia zarządzania dystrybucją, Wyd. Place, Waszawa, 1996

 

Recesja, inflacja, wzmożona konkurencja, postęp techniczny i technologiczny tworzą otoczenie wymuszające zmiany strategii firmy. Sprostać konkurencji mogą tylko produkty doskonałe pod względem technicznym i użytkowym, dostępne tam, gdzie klient tego oczekuje, w dogodnym dlań czasie i cenie. Te zaostrzające się warunki rynkowe zmuszają do stosowania coraz bardziej wysublimowanych sposobów zarządzania. Zasadniczym elementem dla udostępnienia produktu klientowi jest właściwe zorganizowana dystrybucja, a środkiem prowadzącym do realizacji może być logistyka Logistyka zajmując się kompleksowo przepływem materiałów, surowców, części i produktów gotowych poczynając od dostawcy, przez przedsiębiorstwo aż do klienta, pomoże z jednej strony zracjonalizować koszty, z drugiej udostępnić produkt klientowi. Książka zawiera następujące rozdziały: 1) koncepcja kompleksowej dystrybucji, 2) rola logistyki w przedsiębiorstwie, 3) obsługa klienta i marketing, 4) koszty dystrybucji, 5)kontrola działalności dystrybucyjnej, 6) systemy informacyjne logistyki, 7) planowanie działalności dystrybucyjnej, 8) dystrybucja i strategia kanałów dostawczych, 9) rozwijanie planu dystrybucji, 10) wdrażanie strategii logistycznych