Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CHRIST TO COKE: HOW IMAGE BECOMES ICON Martin Kemp

17-02-2014, 3:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 128.10 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894869122
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 02:58:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08941, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98077, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55284, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55842, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95811, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>08941, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98077, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55284, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>55842, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95811

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Christ to Coke: How Image Becomes Icon

CHRIST TO COKE: HOW IMAGE BECOMES ICON Martin Kemp

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Martin Kemp
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 13 Oct 2011
Dimensions: 19.4 x 2.7 x 24.9 cm
Format: Hardcover
Pages: 392
Condition: NEW
Product_ID: A1995D1118

 

 

Image, branding, and logos are obsessions of our age. Iconic images dominate the media. Christ to Coke is the first book to look at all the main types of visual icons. It does so via eleven supreme and mega-famous examples, both historical and contemporary, to see how they arose and how they continue to function. Along the way, we encounter the often weird and wonderful ways that they become transformed in an astonishing variety of ways and contexts. How, for example, has the communist revolutionary Che become a romantic hero for middle-class teenagers? The stock image of Christ's face is the founding icon - literally, since he was the central subject of early icon painting. Some of the icons that follow are general, like the cross, the lion, and the heart-shape. Some are specific, such as the Mona Lisa, Che Guevara, and the famous photograph of the napalmed girl in Vietnam. The American flag, the ''Stars and Stripes'', does not quite fit into either category. Modern icons come from commerce, led by the Coca-Cola bottle, and from science, most notably the double helix of DNA and Einstein's famous equation E=mc2.The stories, researched using the skills of a leading visual historian, are told in a vivid and personal manner. Some are funny; some are deeply moving; some are highly improbable; some centre on popular fame; others are based on the most profound ideas in science. The diversity is extraordinary. There is no set formula, but do the images share anything in common? So famous are the images that every reader is an expert in their own right and will be entertained and challenged by the narratives that Martin Kemp skilfully weaves around them.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 FORM+CODE IN DESIGN, ART, AND ARCHITECTURE Reas

 THE VISUAL CULTURE READER Nicholas Mirzoeff

 THE THEORY OF THE LEISURE CLASS Thorstein Veblen

 FACES OF CHRIST: JESUS IN ART Jane Williams

 TECHNIQUES OF THE OBSERVER Jonathan. Crary

 THE SCIENCE OF ART Martin. Kemp