Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CHOROBY ZAWODOWE LEKARZY STOMATOLOGÓW _wys.0

06-07-2015, 7:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 5487304379
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 1   
Koniec: 06-07-2015 07:20:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej 


Lublin

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790

607 [zasłonięte] 185


20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.



 

 

CHOROBY ZAWODOWE LEKARZY STOMATOLOGÓW


(red.) Tuszyński Krzysztof, Lella Anna

 

 

Wydawnictwo: Via Medica
Wydanie: 1.2009
Oprawa: twarda
Format: 17,0 x 24,0 cm
Stron: 210
ISBN:[zasłonięte]978-8355-149-5 




OPIS KSIĄŻKI:


W książce omówiono nie tylko etiopatologię, profilaktykę i terapie najczęściej spotykanych jednostek chorobowych, ale także uświadomiono lekarzom dentystom ich uprawnienia w tym zakresie. Dlatego książka zawiera działy poświęcone przepisom umożliwiającym lekarzowi egzekwowanie swoich praw w razie zachorowania. Zdrowie stomatologów jest narażone na rozliczne zagrożenia. Jednocześnie wiedza w środowisku na ten temat jest raczej znikoma.

 

 

SPIS TREŚCI:

 

  1. Lekarze dentyści w Rzeczpospolitej Polskiej
  2. Choroby zawodowe w Polsce. Rozwój schorzeń cywilizacyjnych. Choroby lekarzy dentystów prowadzące do niepełnosprawności
  3. Najczęstsze narażenia w gabinecie stomatologicznym. Znaczenie i organizacja badań profilaktycznych wedtug kodeksu pracy. Obowiązki pracodawców
  4. Ubezpieczenia społeczne z tytutu chorób i wypadków. Rola Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy oraz wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy w nadzorze nad warunkami pracy lekarzy dentystów
  5. Wybrane schorzenia neurologiczne a niepełnosprawność w pracy lekarza dentysty. Zapobieganie i leczenie dyskopatii szyjnej i lędźwiowej zagrażającej stomatologom
  6. Choroby zawodowe skóry lekarzy dentystów
  7. Choroby alergiczne narządu oddechowego lekarzy dentystów i personelu dentystycznego
  8. Podstawy prawne i procedury uzyskiwania rent i odszkodowań z powodu schorzeń lub wypadków lekarzy stomatologów
  9. Postępowanie i procedury związane ze zgłaszaniem, rozpatrywaniem i orzekaniem chorób zawodowych u lekarzy dentystów
  10. Choroby zawodowe narządu gtosu u lekarzy stomatologów będących nauczycielami akademickimi. Procedury i orzekanie
  11. Ubezpieczenia lekarzy dentystów w komercyjnych towarzystwach ubezpieczeniowych oraz ustalanie odszkodowań z tytułu procentowego uszczerbku na zdrowiu. Pomoc doraźna Unii Europejskiej
  12. Zatrudnienie osób niepełnosprawnych w gabinecie stomatologicznym lub w zakładach opieki zdrowotnej
  13. Wartość dowodowa dokumentacji medycznej w ustalaniu orzeczeń o chorobach (również zawodowych) oraz o wypadkach w kontekście staraniach o rentę lub odszkodowania. Procedury odwoławcze wsadach powszechnych
  14. Ulgi podatkowe rencistów i osób niepełnosprawnych

            ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

             


            !!! NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM !!!

            FINALIZACJA TRANSAKCJI
            1. Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!

            2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
            3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
            4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
            5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
            6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

            PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
            1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
            2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
            3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
            4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
            5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
            6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

            WYSYŁKA PRZEDMIOTU
            1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
            2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
            3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
            4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
            5. Zawsze informujemy e-mailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
            6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za czas/termin dostawy ponosi Poczta Polska.


            7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
            8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
            9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

            REKLAMACJE I ZWROTY
            1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
            2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 30 maja 2014 roku "o ochronie praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
            3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
            4. W przypadku zwrotu, koszt odesłania do nas nie podlega zwrotowi.

             

            Szczegóły odnośnie zasad Reklamacji i Zwrotów znajdują się w zakładce "INFORMACJE OD SPRZEDAJĄCEGO"

             

            KOMENTARZE
            1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
            2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
            3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

            zawsze szybko, miło, kompleksowo