|
5. GWARANCJA: 24 MIESIĄCE OD DATY ZAKUPU
6. OPIS:
- Dodaje mocy silnikowi od 20 – 40KM - wzrost mocy zależy od pojemności silnika, stopnia zużycia oraz mocy wyjściowej auta – chip ma wbudowane 10 map – wybieramy najlepszą mapę dla naszego pojazdu i na takiej jeździmy – zastępuje to w szybki i wygodny sposób dotychczasową regulację oraz daje większe możliwości wzrostu mocy.
- Auto osiąga większą prędkość maksymalną, zyskuje lepsze przyspieszenie, większą dynamikę jazdy, lepiej reaguje na pedał gazu.
- Likwiduje tzw. turbo dziurę w autach z turbiną.
- Układ elektryczny jest zalany żywicą epoksydową, wodoodporną, idealnie zabezpieczony przed wilgocią, kurzem, tłustym nalotem silnikowym.
- Bardzo łatwy montaż w klika minut.
- Chip posiada wbudowaną diodę sygnalizującą prawidłowe działanie urządzenia – dioda zmienia kolor świecenia w zależności od wykonywanej czynności przez chip.
- Regulacja mocy odbywa się poprzez zmianę mapy – możliwe jest włączenia 2 map na raz.
Na urządzeniu znajduje się 10 przełączników służących do regulacji mocy generowanej przez Chip.
Mapa nr 1 jest programem najmocniejszym, mapa nr 10 jest programem najsłabszym.
Programy od 1 do 5 służą do ekstremalnej jazdy sportowej i dodają silnikowi maksimum mocy oraz momentu obrotowego.
Natomiast programy od 6 do 10 służą do jazdy na co dzień oraz do długiej jazdy w trasie.
- Po wypięciu urządzenia samochód wraca do ustawień fabrycznych.
- Chip posiada długie żaroodporne węże w których ulokowane są przewody – są one odporne na wysokie temperatury oraz na tyle długie byśmy mogli chip ułożyć w najchłodniejszym miejscu w komorze silnika (za dopłatą 30zł jest możliwość indywidualnego przedłużenia przewodów do około 2 metrów żebyśmy mogli przełączać mapy siedząc w samochodzie – mapy można przełączać podczas jazdy).
- Chip zmniejsza zużycie paliwa od około 0,5L do nawet 2L / 100KM.
- Lepsze dopasowanie się do silnika niż w wersji analogowej (w zależności od obrotów silnika chip tak zmienia parametry aby były dopasowane do danego obciążenia, obrotów, prędkości itd. – to główna różnica pomiędzy chipem cyfrowym a analogowym – chip analogowy daje zawsze taką samą zmianę nie koryguje jej w zależności od obciążenia silnika – dlatego nie można ustawić na nim większej mocy jak w przypadku chipa cyfrowego).
- Posiada funkcję ochrony silnika (funkcja ta przeciwdziała przegrzaniu się silnika przy dużym obciążeniu – bardzo dynamicznej jeździe).
- Chip cyfrowy zbudowany jest z dobrej jakości materiałów a przewody ulokowane w żaroodpornych peszlach.
- Dbamy także o ekologię montując chip firmy ProRacing, jeżeli w aucie mamy wbudowany komputer pokazujący spalanie zauważymy że na postoju samochód palił do tej pory na przykład.: 0,7L / 100KM a teraz po zamontowaniu chipa pali 0,5L / 100KM – czyli zawsze jak stoimy na światłach czy przejściu dla pieszych oszczędzamy paliwo i mniej zanieczyszczamy środowisko.
WAŻNE!
PO ZAKUPIE POTRZEBUJEMY OD PAŃSTWA NASTĘPUJĄCYCH INFORMACJI :
MARKA › MODEL› POJEMNOŚĆ ›
MOC (ILOŚĆ KONI MECHANICZNYCH)
› ROK PRODUKCJI
PRZELEW / WPŁATA NA KONTO
:
PIOTR MIZIOŁEK
UL. WROCŁAWSKA 261
59-220 LEGNICA
NUMER KONTA - (MBANK) 89 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 583575
DOSTAWA:
POCZTA POLSKA - PACZKA PRIORYTETOWA, EKONOMICZNA
KURIER GLS - PACZKA W 24H, PACZKA ZA POBRANIEM
ODBIÓR OSOBISTY
|