Chiptuning VW PASSAT GOLF BORA 1,8 TURBO 150KM - 180KM
|
|
|
|
|
|
|
|
Co modyfikacja ma na celu...... Głównymi parametrami ,jakie modyfikujemy w programie to, dawka paliwa , zwiększa się również doładowanie, co skutkuje zwiększonym ciśnieniem w kolektorze. W zależności od ilości zwiększonego paliwa , przyśpiesza się kąt wtrysku ,tak aby paliwo spalało się dłużej nie powodując bardzo duzego dymienia. W silnikach z systemem wtryskowym Common Raily zwiększa się dodatkowo ciśnienie paliwa na głównej szynie Common Raily . Najważniejszym elementem od którego zależy bezpieczeństwo silnika oraz ukladu przeniesienia napędu jest ograniczenie momentu obrotowego i tutaj trzeba wykazać się odpowiednimi umiejętnościami w zweryfikowaniu oraz korekcie przebiegu krzywej mocy i momentu tak a zeby przyśpieszenie pojazdu przebiegało bardzo łagodnie bez zadnych szarpan itp. Ma to duze znaczenie dla zachowania żywotności podzespolow w aucie takich jak sprzeglo. Modyfikacje przeprowadza się tak aby zachować proporcje paliwowo-powietrzną i nie dopuścić do nadmiernego dymienia ,ponieważ jesli auto mocno dymi jest to niedopuszczalne i stanowi granice modyfikacji której sie nie powinno przekraczac .
Przestrzega sie przed zakupem gotowych chipów do samodzielnego montażu z mało wiarygodnych źródeł wiekszosc korzysta z wsadow niewiadomego pochodzenia ktore sa marnej jakosci.Jesli kupowac to tylko od tych którzy sami modyfikują programy i w razie potrzeby potrafią nanieść zmiany czyli moga dokonac korekty softu
Prosimy pamietac ze Po tuningu spalanie pozostaje na tym samym poziomie badz nieco sie obnizy i nie ma mozliwosci zeby pojazd palil wiecej paliwa
Przewaznie krazy opinia ze chiptuning musi polegać na: Pierwszy etap- zhamowanie pojazdu celem sprawdzenia czy jednostka nepędowa posiada parametry fabryczne Drugi etap-zgraniu oryginalnego programu ze sterownika ecu Trzeci etap-obrobka softu Czwarty etap-wgranie softu do sterownika ecu Piaty etap-kolejne zhamowanie pojazdu zeby sprawdzic jakie parametry uzyskalismy po modyfikacji
Otoz nie jest to prawda wiele firm tuningowych wykorzystuje wczesniej przygotowany program do kolejnych aut oczywiscie musi sie zgadzac nr ecu oraz wersja softu tylko czasem dokonujac korekty parametrow jesli zachodzi taka potrzeba
Jeżeli wszystkie te czynności wykonamy w identycznym samochodzie z taka sama jednostka napedowa sterownikiem ECU oraz odpowiednia wersja softu to montujac chip tuning do innego auta powinnismy uzyskac identyczne parametry lub bardzo zblizone ktore zostaly uzyskane w poprzednim pojezdzie Wiec warunkiem uzyskania odpowiednich przyrostow ma stopień wyeksploatowania jednostki napędowej i jej osprzetu np turbosprężarki,przeplywomierza itp..
CHIPTUNING jest to modyfikacja oprogramowania komputera sterującego silnikiem. Nowoczesne samochody posiadają jednostkę sterującą wtryskiem Engine Control Unit (zwaną w skrócie ECU), która bezpośrednio i w pełnym zakresie odpowiada za pracę silnika. Aby silnik pracował poprawnie ECU na bieżąco steruje dawkami paliwa i zapłonem korygując je na podstawie wskazań czujników takich jak sonda lambda, czujniki temperatury, obroty silnika, ciśnienie w kolektorze ssącym itd. Chiptuning pozwala na optymalizację sygnałów sterujących, co powoduje zwiększenie elastyczności i efektywności pracy silnika w pełnym zakresie obrotowym. Jako rezultat otrzymujemy bezpieczny wzrost mocy w silnikach turbo diesel'a do 20%, a momentu obrotowego do 25%, należy pamiętać że dla uzyskania elastyczności pojazdu ważniejszym czynnikiem jest podniesienie i wymodelowanie przebiegu momentu obrotowego w pełnym zakresie, a nie jak uważa większość nie doświadczonych użytkowników podniesienie mocy (KM). Średnie zużycie paliwa jest mniejsze, pod warunkiem zachowania dotychczasowego stylu jazdy. Warunkiem udanego chip tuningu jest 100% sprawność pojazdu. Modyfikacja oparta na wymianie programu sterującego jednostką ECU polega na korekcie takich parametrów jak dawka paliwa i kąt wtrysku. Ponadto zmiana obejmuje korektę parametrów EGR, co pozwala korygować ciśnienie turbodoładowania. Istnieje możliwość eliminacji nadmiernego dymienia. Przewagą zmiany oprogramowania nad boxami jest bardziej precyzyjne dopasowanie parametrów w czasie rzeczywistym, co pozwala na osiągnięcie optymalnych wartości sterujących pracą silnika. Warunkiem udanej zmiany oprogramowania jest posiadanie programu, który odpowiednio zmodyfikowany daje oczekiwany efekt i gwarancję niezawodności.
|
|
|
|
WZROST MOCY PO MODYFIKACJI
|
|
|
Seryjna Moc |
Tuning |
Wzrost |
150KM / 210Nm |
190KM / 290Nm |
40KM / 80Nm |
|
|
|
180KM / 235Nm |
220KM / 325Nm |
40KM / 90Nm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Numery sterowników ECU
|
0 261 [zasłonięte] 185 8D0 907 557T 0 261 [zasłonięte] 805 8D0 907 558E 0 261 [zasłonięte] 449 4B0 906 018AA 0 261 [zasłonięte] 450 4B0 906 018AL 0 261 [zasłonięte] 871 4B0 906 018CC 0 261 [zasłonięte] 536 4B0 906 018BG 0 261 [zasłonięte] 636 4B0 906 018DC 0 261 [zasłonięte] 639 4B0 906 018DF 0 261 [zasłonięte] 453 4B0 906 018A 0 261 [zasłonięte] 258 8D0 907 557P 0 261 [zasłonięte] 435 8E0 909 018 0 261 [zasłonięte] 050 4B0 906 018B 0 261 [zasłonięte] 897 4B0 906 018K 0 261 [zasłonięte] 439 8N0 906 018Q 0 261 [zasłonięte] 215 4B0 906 018CG 0 261 [zasłonięte] 928 4B0 906 018DH 0 261 [zasłonięte] 887 06A 906 032DR
0 261 [zasłonięte] 047 4B0 906 018
0 261 [zasłonięte] 929 8E0 909 018A
0 261 [zasłonięte] 930
0 261 [zasłonięte] 931 4D0 906 018DA
0 261 [zasłonięte] 932
0 261 [zasłonięte] 452 4B0 906 018AC
0 261 [zasłonięte] 637
0 261 [zasłonięte] 638
|
|
|
|
|
|
Kupując masz pewnosc ze otrzymasz chip ktory jest prawidlowo zrobiony
nie jest to zaden chip box czy rezystor oszukujacy sterownik
Dostaja panstwo zaprogramowane uklady badz uklad ktory/e montujemy w sterowniku ECU a montaz w starszych sterownikach jest w miare posty czesto nie wymaga lutowania ani pomocy fachowca.
Wspolpracuje z wieloma warsztatami i serwisami na terenie calego kraju wiec po dokonaniu zakupu na aukcji jest mozliwosc skierownia panstwa na montaz
|
|
|
|
telefon kontaktowy 883 [zasłonięte] 828
Gwarantowane zadowolenie
gwarancja
mozliwosc wgrania softu poprzez OBD lub przez ingerencję w centralkę czyli wlutowanie pamięci EPROM.
|
|
|
|
|
CHIPTUNING to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Polega na wykorzystaniu rezerw jakie zostawił producent Twojego auta. Nie zwiększa zużycia paliwa. CHIPTUNING daje dużą radość z jazdy i pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo - szybszy, sprawniejszy.
|
|
|
Koszty wysyłki:
Paczka priorytetowa - 10 zł
Paczka priorytetowa pobraniowa -16 zł
Kurier: UPS, OPEK, Pocztex - 31 zł
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zapłata i wysyłka:
Po zakupie przesłać niezbędne informacje: model, motor, seryjna moc, rok produkcji, numer sterownika (ECU) Bosch oraz określić sposób zapłaty i formę wysyłki.. Więcej informacji na stronie o mnie.
kontakt tel. 883 [zasłonięte] 828
|
|