Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Chiptuning VW GOLF IV 1,9TDI 90-110KM

26-01-2014, 17:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 200 zł     
Użytkownik CarSoft-tuning
numer aukcji: 3834659295
Miejscowość rzeszow przemysl okolice
Wyświetleń: 39   
Koniec: 26-01-2014 17:44:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Chiptuning VW GOLF IV  1,9 TDI
  90 - 110 KM

 


 
 Co modyfikacja ma na celu......
Głównymi parametrami ,jakie modyfikujemy w programie to, dawka paliwa , zwiększa się również  doładowanie, co skutkuje zwiększonym ciśnieniem w kolektorze. W zależności od ilości zwiększonego paliwa , przyśpiesza się kąt wtrysku ,tak aby paliwo spalało się dłużej nie powodując bardzo duzego  dymienia. W silnikach z systemem wtryskowym  Common Raily zwiększa się dodatkowo ciśnienie paliwa na głównej szynie Common Raily .
Najważniejszym elementem od którego zależy bezpieczeństwo  silnika oraz ukladu przeniesienia napędu jest ograniczenie momentu obrotowego i tutaj trzeba wykazać się odpowiednimi umiejętnościami w zweryfikowaniu oraz korekcie przebiegu krzywej mocy i  momentu tak a zeby  przyśpieszenie pojazdu przebiegało bardzo łagodnie bez zadnych szarpan itp.
Ma to duze znaczenie dla zachowania żywotności podzespolow w aucie takich jak sprzeglo.
Modyfikacje przeprowadza się tak aby zachować proporcje paliwowo-powietrzną  i nie dopuścić do nadmiernego dymienia ,ponieważ jesli auto  mocno dymi jest to niedopuszczalne i stanowi granice modyfikacji której sie nie powinno przekraczac .



Przestrzega sie  przed zakupem gotowych chipów do samodzielnego montażu z mało wiarygodnych źródeł wiekszosc korzysta z wsadow niewiadomego pochodzenia ktore sa marnej jakosci.Jesli kupowac to tylko od tych którzy sami modyfikują programy i w razie potrzeby potrafią nanieść zmiany czyli moga dokonac korekty softu


Prosimy pamietac ze Po tuningu spalanie pozostaje na tym samym poziomie badz nieco sie obnizy i nie ma mozliwosci zeby pojazd palil wiecej paliwa

Przewaznie krazy opinia ze chiptuning musi polegać na:
Pierwszy etap- zhamowanie pojazdu celem sprawdzenia czy jednostka nepędowa posiada parametry fabryczne
Drugi etap-zgraniu oryginalnego programu  ze sterownika ecu
Trzeci etap-obrobka softu
Czwarty etap-wgranie softu do sterownika ecu
Piaty etap-kolejne zhamowanie pojazdu  zeby sprawdzic  jakie parametry uzyskalismy po modyfikacji

Otoz nie jest to prawda wiele firm tuningowych wykorzystuje wczesniej przygotowany  program do kolejnych aut oczywiscie musi sie zgadzac nr ecu oraz wersja softu tylko czasem dokonujac korekty parametrow jesli zachodzi taka potrzeba


Jeżeli wszystkie te czynności wykonamy  w identycznym samochodzie z taka sama jednostka napedowa  sterownikiem ECU oraz odpowiednia wersja softu to montujac chip tuning  do innego  auta powinnismy uzyskac identyczne parametry lub bardzo zblizone ktore zostaly uzyskane w poprzednim pojezdzie
Wiec warunkiem uzyskania odpowiednich przyrostow  ma stopień wyeksploatowania jednostki napędowej i jej osprzetu np  turbosprężarki,przeplywomierza itp..

 



CHIPTUNING jest to modyfikacja oprogramowania komputera sterującego silnikiem. Nowoczesne samochody posiadają  jednostkę sterującą wtryskiem Engine Control Unit (zwaną w skrócie ECU), która bezpośrednio i w pełnym zakresie odpowiada za pracę silnika. Aby silnik pracował poprawnie ECU na bieżąco steruje dawkami paliwa i zapłonem korygując je na podstawie wskazań czujników takich jak sonda lambda, czujniki temperatury, obroty silnika, ciśnienie w kolektorze ssącym itd. Chiptuning pozwala na optymalizację sygnałów sterujących, co powoduje zwiększenie elastyczności i efektywności pracy silnika w pełnym zakresie obrotowym. Jako rezultat otrzymujemy bezpieczny wzrost mocy w silnikach turbo diesel'a do 20%, a momentu obrotowego do 25%, należy pamiętać że dla uzyskania elastyczności pojazdu ważniejszym czynnikiem jest podniesienie i wymodelowanie przebiegu momentu obrotowego w pełnym zakresie, a nie jak uważa większość nie doświadczonych użytkowników podniesienie mocy (KM). Średnie zużycie paliwa jest mniejsze, pod warunkiem zachowania dotychczasowego stylu jazdy. Warunkiem udanego chip tuningu jest 100% sprawność pojazdu. Modyfikacja oparta na wymianie programu sterującego jednostką ECU polega na korekcie takich parametrów jak dawka paliwa i kąt wtrysku. Ponadto zmiana obejmuje korektę parametrów EGR, co pozwala korygować ciśnienie turbodoładowania. Istnieje możliwość eliminacji nadmiernego dymienia. Przewagą zmiany oprogramowania nad boxami jest bardziej precyzyjne dopasowanie parametrów w czasie rzeczywistym, co pozwala na osiągnięcie optymalnych wartości sterujących pracą silnika. Warunkiem udanej zmiany oprogramowania jest posiadanie programu, który odpowiednio zmodyfikowany daje oczekiwany efekt i gwarancję niezawodności.
 

WZROST MOCY PO MODYFIKACJI

 
  Seryjna Moc     Tuning     Wzrost
  90KM / 210Nm     120KM / 260Nm

     30KM / 50Nm

 
110KM / 235Nm     140KM / 305Nm      30KM / 70Nm



Numery sterowników ECU

         0 281 [zasłonięte] 979            038 [zasłonięte] 012M          

0 281 [zasłonięte] 851            038 [zasłonięte] 018AE

0 281 [zasłonięte] 846            038 [zasłonięte] 018BM

    0 281 [zasłonięte] 845            038 [zasłonięte] 018BL     

0 281 [zasłonięte] 733            038 [zasłonięte] 018AN

0 281 [zasłonięte] 652            028 [zasłonięte] 021GH

0 281 [zasłonięte] 613            038 [zasłonięte] 018J

0 281 [zasłonięte] 611            038 [zasłonięte] 018D

0 281 [zasłonięte] 555/556    028 [zasłonięte] 021DT

0 281 [zasłonięte] 111           038 [zasłonięte] 012K

0 281 [zasłonięte] 112           038 [zasłonięte] 012L

0 281 [zasłonięte] 126           038 [zasłonięte] 012AP

0 281 [zasłonięte] 244           038 [zasłonięte] 018GQ

0 281 [zasłonięte] 650           038 [zasłonięte] 012FA

0 281 [zasłonięte] 651           038 [zasłonięte] 012FB

0 281 [zasłonięte] 034         038 [zasłonięte] 012GN


 
 
 

Kupując masz pewnosc ze otrzymasz chip ktory jest prawidlowo zrobiony

nie jest to zaden chip box czy rezystor oszukujacy sterownik

Dostaja panstwo zaprogramowane uklady badz uklad ktory/e montujemy w sterowniku ECU a montaz w starszych sterownikach jest w miare posty czesto nie wymaga lutowania ani pomocy fachowca.

Wspolpracuje z wieloma warsztatami i serwisami na terenie calego kraju wiec po dokonaniu zakupu na aukcji jest mozliwosc skierownia panstwa na montaz

 

  


 
telefon kontaktowy 883 [zasłonięte] 828
 

Gwarantowane  zadowolenie
gwarancja

mozliwosc wgrania softu poprzez OBD lub przez ingerencję w centralkę czyli wlutowanie pamięci EPROM.

 
 
CHIPTUNING to elektroniczne zwiększenie mocy silnika samochodu. Polega na wykorzystaniu rezerw jakie zostawił producent Twojego auta. Nie zwiększa zużycia paliwa. CHIPTUNING daje dużą radość z jazdy i pozwoli Ci odkryć Twój samochód na nowo - szybszy, sprawniejszy. 

Koszty wysyłki:

Paczka priorytetowa - 10 zł

Paczka priorytetowa pobraniowa -16 zł

Kurier: UPS, OPEK, Pocztex - 31 zł

    

 



    
 
 

Zapłata i wysyłka:

Po zakupie  przesłać niezbędne informacje: model, motor, seryjna moc, rok produkcji, numer sterownika (ECU) Bosch oraz określić sposób zapłaty i formę wysyłki. Więcej informacji na stronie o mnie.


  

 kontakt
tel. 883 [zasłonięte] 828