Witamy na naszej aukcji, której przedmiotem jest urządzenie ułatwiające rozruch ciepłych silników diesla BMW i OPEL 2.5, 1.8 TDS/TD oraz Opel DTI 2.0 2.2 a także silnikach Volkswagen 1.9 i 2.5 Tdi.
Silnik TDS, powyżej temperatury 45 stopni nie uruchamia już świec żarowych. W nowym aucie nie stanowi to problemu, ale przy przebiegach już od 150 000 km pojawiają się problemy z rozruchem ciepłego silnika. Czasami auto odpala dopiero po 5 - 10 sekundach. Rozwiązania są dwa:
- wymiana pompy wtryskowej produkcji BOSCH której koszt sięga kilku tysięcy złotych
- lub zakup urządzenia do załączania świec żarowych w ciepłym silniku TDS za jedyne 65 pln !!!
Nasze urządzenie powoduje załączanie świec żarowych niezależnie od temperatury silnika oraz zwiększenie dawki paliwa
Instalacja urządzenia jest bardzo prosta i zajmuje kilkanaście minut. Polega na podłączeniu 4 przewodów, cały proces jest dokładnie opisany w instrukcji.
Urządzenie można stosować w następujących samochodach:
BMW z silnikami 2,5 TDS/TD i 1.8 TDS - serie 3, 5, 7,
BMW 524 TD z silnikiem 2,4 - jeśli pompa jest sterowana elektronicznie,
OPEL Omega B i C, Frontera z silnikami 2,5 TDS/TD,
Rover, Land Rover z silnikiem 2,5 TDS BMW
Urządzenie można też stosować w innych silnikach:
OPEL 2.0 i 2.2 DTI (DTH, DTL) - problem z rozruchem przy niskich temperaturach.
Silniki Tdi 1.9 i 2.5 montowane w markach Volkswagen Audi Seat i Skoda
W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI:
Urządzenie ułatwiające rozruch zapakowane w estetyczny blister.
Instrukcja montażu
Karta gwarancyjna, WIECZYSTA GWARANCJA
Dlaczego warto kupić u nas:
- Atrakcyjna cena TERAZ TYLKO 65 zł
- Przy większych ilościach możliwa obniżka ceny, jeśli masz warsztat czy serwis zapytaj o cenę.
- Gwarantujemy zwrot pieniędzy, jeśli urządzenie nie poprawi rozruchu auta
- Na życzenie możliwość wystawienia faktury VAT
- Już ponad 500 zadowolonych użytkowników ma to urządzenie w swoim aucie
- Sam mam Opla Omege TDS, więc testuję urządzenie na swoim aucie
Nie ściemniamy, że:
- nasze urządzenie jest zaprojektowane przez niemieckich inżynierów,
- nasze urządzenie ma patent, który monitoruje działanie sterownika silnika
- jako jedyne jest profesjonalnie wykonane, zobacz jak wygląda reklamowane jako profesjonalnie wykonane urządzenie (po lewej) i nasze (po prawej)
Wszystkie urządzenia opierają się na tej samej zasadzie, choć konstrukacja może być różna.
A jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać.