CHIP TUNING
WITAM.MAM DO ZAOFEROWANIA USŁUGE PROFESJONALNEGO CHIP TUNINGU(NIE MONTUJEMY BOXA KTÓRY TYLKO OSZUKUJE KOMPUTER ECU I DAJE SŁABY PRZYROST).CHIP TUNING JEST TO ELEKTRONICZNE PODNIESIENIE MOCY I MOMĘTU OBROTOWEGO.WYKORZYSTUJEMY REZERWE MOCY POZOSTAWIONĄ PRZEZ PRODUCENTA. WIĘKSZOŚĆ SAMOCHODÓW ROBIMY PO ZŁĄCZU OBD(BEZ WYCIĄGANIA STEROWNIKA).ROBIMY WSZYSTKIE MAREKI SAMOCHODÓW OSOBOWYCH,DOSTAWCZYCH I CIĘŻAROWYCH(STARSZE I NAJNOWSZE ZE STEROWNIKAMI EDC 17 TRICORE ORAZ DENSO).SPRAWDZ CZY ZROBIMY I TWÓJ.BEZPIECZNY PRZYROST MOCY W GRANICACH 20-30%(WYKRES PRZED I PO MODYFIKACJI)MAPY ROBIMY INDYWIDUALNIE DO AUTA,NA PODSTAWIE WYKRESU Z WŁASNEJ HAMOWNI O POTENCJALE DO 900 KONI.PO CHIP TUNINGU MOC I MOMENT WZRASTA A SPALANIE SPADA NA POZIOMIE OD 5% DO 20%.SETKI ZROBIONYCH AUT, GWARANCJA ZADOWOLENIA!!!.W RAZIE PYTAŃ DZWOŃ 504-[zasłonięte]-446
CENA DOTYCZY CHIP TUNINGU SAMOCHODOW GRUPY VAG Z SILNIKIEM 2.0 TDI
FILTRY DPF/FAP
WITAM.JEŚLI MASZ ZAPCHANY FILTR CZĄSTEK STAŁYCH FAP LUB DPF I SAMOCHÓD WCHODZI W TRYB AWARYINY(ZAPALA SIĘ KONTROLKA FILTRA LUB CHECK ENGINE), TO DOBRZE TRAFIŁEŚ.MY TEN PROBŁEM ROZWIĄŻEMY.JEDYNYM SKUTECZNYM SPOSOBEM POZBYCIA SIĘ PROBLEMU Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH JEST USUNIĘCIE GO ZE STEROWNIKA ECU, A NASTĘPNIE MECHANICZNIE Z UKŁADU WYDECHOWEGO.PUSZKA FILTRA I KATALIZATOR POZOSTAJE,DZIĘKI CZEMU WSZYSTKO WYGLĄDA ORGINALNIE I NIE MA PROBLEMÓW NA PRZEGLĄDZIE.CZYSZCZENIE CZY EMULATORY TO TYLKO CHWILOWA POPRAWA.PO USUNIĘCIU FILTRA W NASZEJ FIRMIE PROBLEM ZNIKA NA ZAWSZE.
USUWANIE FAP I DPF ORAZ CHIP TUNING ROBIMY PRAWIE WE WSZYSTKICH AUTACH
MOŻLIWY DOJAZD DO KLIENTA
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
EDC 15 699ZŁ
EDC 16 799ZŁ
EDC 17 999ZŁ
DENSO 999ZŁ
CENA SAMEGO POMIARU NA HAMOWNI 70ZŁ
DLA GRUP RABATY !!!
PRZEBIEG CHIP TUNINGU
1.SPRAWDZAMY SPRAWNOŚĆ SILNIKA I OSIĄGI NA HAMOWNI
2.ZGRYWAMY ORGINALE OPROGRAMOWANIE Z KOMPUTERA ECU
3.MODYFIKUJEMY OPROGRAMOWANIE
4.WGRYWAMY ZMODYFIKOWANE OPROGRAMOWANIE DO ECU
5.SPRAWDZAMY PRZYROSTY NA HAMOWNI
6. EWENTUALNIE ROBIMY KOREKTE I PONOWNIE POMIAR NA HAMOWNI
DZIĘKI OPTYMALNYM USTAWIENIĄ MODYFIKACJA NIE WPŁYWA NA ŻYWOTNOŚĆ TWOJEGO SILNIKA
WĘIDZ NA NASZĄ STRONE I ZOBACZ W GALERI NIEKTURE EFEKTY NASZEJ PRACY
NAJCZĘŚCIEJ ROBONE AUTA
Audi, VW: 1.2tdi, 1.4tdi, 1.9tdi, 2.0tdi, 2.5tdi, 2.7tdi, 3.0tdi, 4.2tdi, 5.0tdi BMW: 2.0D, 2.5D, 3.0D Mercedes, Smart: 800CDI, 1.5CDI, 1.7CDI, 2.0CDI, 2.2CDI, 2.7CDI, 3.0CDI, 3.2CDI, 4.0CDI Mitsubishi: 1.5DID, 1.9DID, 2.0DID, 2.2DID, Nissan: 1.9DCI, 2.0TDI, 2.2DCI, 2.5DCI, 2.7TDI 3.0DCI, 3.0DI Suzuki: 1.3DDiS, 1.9DdiS, 2.0DDiS, 2.0HDI, 2.0TDCI, Fiat, Alfa: 1.3MJD, 1.6JTD, 1.9JTD, 2.0JTD, 2.3JTD, 2.4JTD, 2.8JTD Ford: 1.6TDCI, 1.8TDCI, 1.8TDDI, 2.0TDCI, 2.0TDDI, 2.2TDCI, 2.4TDCI Citroen, Peupeot: 1.4HDI, 1.6HDI, 2.0HDI, 2.2HDI, 2.8HDI, 3.0HDI Dodge: 2.0CRDI, 2.8CRDI Jeep: 2.0CRD, 2.5CRD, 2.7CRD, 2.8VCRD, 3.0CRD Volvo: 1.9DCI, 2.0D, 2.4D5 Saab: 1.9TID, 2.2TID Chrysler: 2.0CRD, 2.2CRD, 2.5CRD, 2.8CRD Honda: 1.7CTDI, 2.2i-CTDI, 2.2i-Dtec Hundai, Kia: 1.5CRDI, 1.6CRDI, 2.0CRDI, 2.2CRDI, 2.5CRDI, 2.9CRDI Opel: 1.3CDTI, 1.7DTI, 1.9CDTI, 2.0VCDI 2.0CDTI Renault:1.5DCI, 1.9DTI, 1.9DCI, 2.0DCI, 2.2DCI, 2.5DCI, 3.0DCI
I inne również benzyna i benzyna z turbiną.
Sterowniki: Bosch EDC15, EDC16, EDC17, ME7, ME9, MED17, Siemens, Marelli, Delphi,DENSO
2 lata gwarancji
W A Ż N E !!!
Jeśli nie jesteś zadowolony z tuningu, przywracamy auto do orginalnych ustawień i nie płacisz za usługę ani grosza
Jeśli auto trudno odpala na ciepłym silniku, nie trzeba zmieniać wtrysków, wystarczy, że zmienimy dawkę rozruchową i samochód znów będzie palił na dotyk.
OFERUJE RÓWNIEŻ MECHANIKE, DIAGNOSTYKE KOMPUTEROWĄ,SERWIS OPON I KLIMATYZACJI
MTC-AUTO MIŃSK MAZOWIECKI UL.SOSNKOWSKIEGO 1. www.hamownia.net .ZAPRASZAMY
W RAZIE PYTAŃ DZWOŃ 504-[zasłonięte]-446
NIE ODPISUJE NA MAILE I SMS-Y
|