Replikę Chevego zbudowałem na bazie Gaz-a 63 (który zresztą był „ruską modyfikacją” tego pierwszego, ja wróciłem do pierwowzoru) w 2011r. starając się jak najlepiej oddać szczegóły. W kabinie m.in. jest amerykańska radiostacja samochodowa z 1945r. w stanie magazynowym, a w kierownicy wklejona srebrna ćwierćdolarówka z 1942r. W apteczce "first kid" znajdują się oryginalne opatrunki bandażowe z lat 1943-45r - można użyć.
W Polsce nie ma jeżdżącego oryginalnego Chevroleta G7117 - stąd ten projekt.
Silnik + 5 biegowa skrzynia biegów od Mitshubishi Canter o mocy 115KM pali zawsze dotyk i spala 15l/100km. -- przy założonej plandece. Napęd ma jedynie na tylną oś, ale radzi sobie w ciężkim terenie bez problemu. Wyciągarka nie jest podłączona – zbyt duża fatyga i koszt jak dla moich potrzeb. Posiada wspomaganie kierownicy - można ją kręcić małym palcem. Plandeka jest cała, zdjęta i leży w garażu.
Każdy element blacharski został wypiaskowany, dwukrotnie pomalowany podkładem Tikurilla oraz dwukrotnie farbą Tikurilla – to na początku jak jeździł w wersji „amerykańskiej”. Jako że ja bawię się w rekonstrukcje I AWP to przemalowałem go na ciemną zieleń i taki jest obecnie jego fason.
Auto jest sprawne technicznie - badania do 15.05.2016r., zarejestrowane jako pojazd specjalny i ubezpieczone bez rat (243zł.) - do 15.05.2016r..
Cena nie obejmuje Dszk
Inne fotki na zakończonej aukcji
http://alle/chevrolet-g7[zasłonięte] 117-19r-replika-i534[zasłonięte] 4121.html
Auto zarejestrowane na białych tablicach - może być sprzedane za granicę.
Do Chevego można dokupić przyczepę widoczną na zdjęciu i filmiku – wewnątrz wyposażona jest jako polowy punkt sztabowy. Zarejestrowana jest na zabytek- jedyny koszt utrzymania to OC – 35zł./rok.
Przyczepa po remoncie, stan bdb. – opony mają jeszcze „kolce”. Cena – 5tys.
--- w cenie wyposażenie (stoliki, radiostacje, hełmofon czołgisty-wojenny ...)
http://alle/przyczepa-wojskowa-i544[zasłonięte] 4161.html
Płatność przy odbiorze osobistym.
tek. kont. 693-[zasłonięte] -162