Na sprzedaż auto zwane przez nas scooby busem. Jego misja u nas dobiegła końca (wielomiesięczna przeprowadzka, wożenie towaru po sklepach odzieżowych itp.) jak również u kolegi naszego klienta obecnego właściciela, w którego to imieniu wystawiamy auto.
Jest to model 1 tonowy G30 czyli, że można w niego tyle załadować. System piast ośmioszpilkowy. Wyposażony jest w bardzo mocny hak ze sprawną elektryką i osobnymi bezpiecznikami.
Most gigant 10.5 cala open 3.73 z nieobciążonymi łożyskiem półosiami - jak w dużych ciężarówkach. Po przeglądzie, nowe uszczelniacze, olej. Hamulce po przeglądzie, elementy cierne jak nowe. System tylny zwiększony fabrycznie do 13". Układ hamulcowy nowa hydraulika, przewody, pompa i wszystko włącznie z linkami. Auto hamuje.
Silnik nieśmiertelny 4.8 litra rzędowy 115KM@3600obr z rozrządem na kołach zębatych (metalowych). Trzy lata temu przeszedł delikatny refresz w postaci zdjęcia miski i wyczyszczenia, mycia hydropopychaczy. Jeździ na znakomitym amerykańskim oleju top1 oil oraz amsoil 10w40.
Przy temperaturze -30 st C zapala od ręki po dobowym staniu. Jeśli stał dwa tygodnie na mrozie to można mu podać kieliszek żeby zaskoczył w sekundę, jeśli nie wlejemy to zaskoczy po kilku sekundach.
Niezwykle wydajne ogrzewanie, dodatkowa nagrzewnica w kabinie za kierowcą. Po kilku minutach przy dużych temperaturach ujemnych w środku jest istny piekarnik.
Odporny na upały, w stolicy w ponad 30 stopniowy upał obciążony ładunkiem oraz załadowaną lawetą nie ma tendencji do grzania się, układ chłodzenia jest w dodatku typu otwartego czyli nic nie wybuchnie.
Skrzynia TH700R4 - został skonwertowany z TH350. Dzięki temu mamy jakby dwa biegi więcej - czwarty oraz lockup. Skrzynia jest idealna, czwórka i lockup wchodzi przy 50kph, silnik podczas kruzowania po mieście pracuje wtedy cicho i ekonomicznie.
W kwestii ekonomiki trasa minimum 15 litrów, miasto od ok 20tu. Mówimy tu o żwawej jeździe. Może zdarzył się przypadek, że spalił 12 w trasie ale ciężko to nazwać jazdą.
Zawieszenie - nowe amortyzatory, wszystkie tuleje super, ustawiona geometria, regularnie smarowane końcówki. Prawie nowe opony zimowe na aucie, przyzwoite letnie luzem.
Nowy gaźnik. Super akumulator. Nowe lampy przednie z bardzo dobrymi żarówkami, widoczność w nocy doskonała.
Sporo nowych części zapasowych. Np. dodatkowy zregenerowany rozrusznik i alternator, części do układu zapłonowego i wiele wiele innych.
Do zrobienia: wyłącznie kosmetyka trochę w środku, trochę na zewnątrz.
Pytania ogólne proszę kierować na nr tel 606 [zasłonięte] 42 91, pytania w kwestiach technicznych do nas na telefon firmowy.
|