Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Chevrolet Corvette C6 Z51 PERFORMANCE ! JAK NOWA !

06-07-2014, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 89 999 zł     
Użytkownik shibbyzg
numer aukcji: 4358073739
Miejscowość Zielona Góra
Wyświetleń: 5182   
Koniec: 06-07-2014 20:37:03

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2005
Przebieg (km): 54000
Pojemność silnika (cm3): 6000
Moc silnika (KM): 405
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Serwisowany w ASO, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, mam na sprzedaż swoje prywatne auto. Oczko w głowie. Jest to Chevrolet Corvette C6 Targa z silnikiem 6.0 LS2 oraz pakietem Z51.


Auto przyjechało jako nowe z USA do Szwajcarii. Oczywiście CARFAX jest czysty. Nie jest to kolejny rozbitek czy topielec z USA. W Szwajcarii auto miało jednego właściciela. Serwisowana do samego końca w ASO Chevroleta w Szwajcarii.


Przy przebiegu ok 48 tys km zostały wymienione wszystkie płyny w silniku, skrzyni, napędzie. Bardzo ciężko znaleźć egzemplarz Corvette który nie jest po wypadku lub powodzi.


Ten egzemplarz nigdy nie miał naruszonej ramy, zawieszenia, chłodnic, skrzyni czy silnika, nie jest też po powodzi.


Sprzęgło, zawieszenie, skrzynia biegów, wnętrze, silnik wszystko w perfekcyjnym stanie. Olej Mobil1 pełen syntetyk tak jak nakazuje producent.


Auto nie wymaga wkładu finansowego. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce.

Auto oczywiście ma opłacone CŁO, AKCYZĘ, VAT. Jest zarejestrowane na mnie jako na osobę prywatną.

 

Żaden inny samochód nie daje tyle frajdy z jazdy, nie przyciąga tylu spojrzeń na ulicy za taką cenę. Koszty eksploatacji jak na taki samochód są bardzo niskie ( niższe niż 911 i każde ferrari, lambo czy Viper ). Części są dostępne w hurtowniach i w sklepach internetowych.

 

Żaden inny sportowy samochód nie daje tyle za taką cenę. Porsche jest oklepane, Lambo i Ferrari 3x droższe w zakupie i eksploatacji. Viper pali dwa razy więcej i jest gorzej wykonany.



Podstawowe dane są takie:

poj: 6000cm3
moc: 405KM
moment obr: 543Nm 
masa: 1470kg
napęd: RWD
0-100: ~4.1s
0-200: ~14.8s
v-max: 305km/h
skrzynia: manualna, 6-biegowa


Wyposażenie:

- Targa ( metalowa ) 
- ESP
- el fotele z pamięcią dla 2 osób
- wyświetlacz na szybie Head-up który pokazuje obr/min, prędkość, przeciążenia, poziom płynów
- 2 strefowa klimatyzacja
- podgrzewane fotele
- czerwona skórzana tapicerka
- el szyby i lusterka
- domykanie klapy bagażnika
- dotykowe radio z DVD
- nawigacja
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- tempomat
- felgi firmy Iforged Wheels ( Formula Series Iforged.EVOLUTION ) ( http://iforged.com/v8/home ) ( wartosc samych felg to ~ 15 tys zł ) 
- nagłośnienie BOSE
- kompas 
- fotochromatyczne lusterka zew
- fotochromatyczne lusterko wew
- "odpalanie bez kluczyka"
- xenon
- pakiet Z51
- nawiercane tarcze przód tył
- 4 poduszki powietrzne
- 2 cup-holdery

 

Co zawiera "Z51 Performance Package":


- sztywniejsze sprężyny

- sztywniejsze amortyzatory

- sztywniejsze stabilizatory

- wydajniejszą chłodnicę oleju

- większe nawiercane tarcze hamulcowe

- inaczej zestopniowaną skrzynię biegów

 

Jako ciekawostki:


- można ruszyć z 4 biegu :) 
- na 6 biegu przy 180km/h jest 2800obr/min 
- całe nadwozie jest z plastiku
- da się jeździć na co dzień
- pali dokładnie połowę tego co Viper
- pali mniej niż a8 d3 4.2 ... a to ze względu na to, że: moment jest bardzo nisko dostępny i nie trzeba auta kręcić, jest dużo lżejsza, napęd tylko na jedną oś, no i manual. 
- miasto spalanie przy normalnej jeździe 15L-16L co uważam za wynik rewelacyjny. A jak miasto jest bez korków to da się jeszcze niżej zejść. 
- na trasie jadąc do 120km/h spalanie wynosi ok 9L / 100km :) i jest to spalanie rzeczywiste sprawdzone z tankowań.
- części eksploatacyjne są tańsze niż do a8 d3 
- z przodu są 18" felgi a z tylu 19" felgi. 
- silnik jest z przodu, skrzynia jest między tylnymi kołami dlatego rozkład mas to 50:50
- komfort jest OK, dużo lepiej niż w Viperze 
- licznik jest wyskalowany w MPH ale można przedstawić go w opcjach na KMH i wtedy skala pokazuje normalnie prędkość w km/h a licznik jest wyskalowany do 200 :) 
- po przestawieniu jednostek na "Metric" zmieniają się właśnie wskazania z mph na kmh oraz temperatury na klimatroniku z Fahrenheita na stopnie Celsjusza oraz temperatury na wyświetlaczu head-up 
- na fotkach nie widać szerokości i "niskości" tego auta. 
- na fotkach robi średnie wrażenie ale na żywo jest dużo lepiej:) 
- w środku nie ma klamek. Jest przycisk a drzwi działają na elektromagnes. Przy dywaniku jest oczywiście manualne otwieranie drzwi jakby magnes się zepsuł. 
- tak samo bak paliwa działa na elektromagnes. W bagażniku jest linka i można otworzyć bak ciągnąc za nią jakby elektromagnes od klapki się zepsuł. 
- W aucie jest tylko jedna dziurka na kluczyk. ( nie ma przy kierownicy ani w drzwiach ). Znajduje się ona w tylnym zderzaku. 
- W razie rozładowania akumulatora wkładamy klucz w tylny zderzak nad tablice rej. co pozwala otworzyć bagażnik. Następnie ciągniemy za linkę która otwiera drzwi kierowcy mechanicznie. Następnie możemy otworzyć maskę i wymienić akumulator. :)

 

 



Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu. Uważam, że jest naprawdę atrakcyjna jak za auto w takim stanie i z tym przebiegiem i wyposażeniem oraz pakietem Z51 i nie wymagające wkładu finansowego.

 

Najtańsza Corvette C6 Z51 w niemczech kosztuje ~27-29 tys euro co daje 113 - 120 tys zł + koszty rejestracji lekko licząc ok 15 tyś zł ( akcyza 18.6% wartości, koszt transportu, tłumaczenia, koszta rejestracji, opłata recyklingowa, ubezpieczenie, przegląd... ) co daje ~ 128-135 tyś zł... 

U mnie to wszystko za mniej niż 90 tyś zł a w tym wartość samych felg to ok 15 tyś zł.

 

 

Auto użytkowane normalnie. Nie katowane. Nie używane do driftu czy wyścigów. Polecam i zapraszam. Garażowane i używane tylko w sezonie letnim. 

 

Auto opisane w tygodniku motor nr3/2014 (13-01-2014) str 53. w artykule "Dobre oferty z USA"


Tel kontaktowy531 [zasłonięte] 304


Nie odpowiadam na e-maile i SMSy

 

Auto do obejrzenia w Zielonej Górze

 



FILM: ( jest to film dokładnie o mojej Corvette )